search
menu

هتل Sozer Hotel Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sozer Hotel Kusadasi
امکانات کلی هتل سوزر کوش آداسی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوزر کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sozer Hotel Kusadasi


هتل ۳ ستاره سوزر با چشم انداز پانوراما از دریای اژه، رو به روی یک ساحل شنی در کوش آداسی واقع شده است و ۵۵۰ متر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل کمتر از ۲ کیلومتر از ساحل بانوان و ۱۶ کیلومتر از افسوس فاصله دارد. این هتل به قدری جذاب است که یک قدم با مراکز تفریحی و خرید فاصله دارد. منظره منحصر به فرد غروب خورشید و نسیم ملایم مدیترانه را بهتر از هتل سوزر احساس خواهید کرد. پارک آبی آدالند، خانه مریم باکره و قلعه کوش آداسی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی ساموس است که در فاصله ۳۶.۴ کیلومتری هتل واقع شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کوش آداسی، هتل Sozer Hotel Kusadasi با داشتن موقعیت مرکزی، مکانی ایده آل برای اقامت در کوش آداسی است.

امکانات کلی هتل سوزر کوش آداسی


میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، سرویس اتاق، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان در محل در دسترس است. میهمانان هتل سوزر کوش آداسی می‌توانند از خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتو بهره مند شوند. کارکنان میز تور با کرایه ماشین، خرید بلیط کشتی به ساموس و ترتیب دادن گشت و گذار به مکان‌هایی مانند افسوس و پاموکاله کمک می‌کنند. آن‌ها همچنین اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های محلی ارائه می‌دهند. هتل سوزر کوش آداسی دارای استخر روباز و اتاق‌های بزرگ با وای‌فای رایگان است. شاتل فرودگاهی نیز در این هتل در دسترس است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. تخت نوزاد و تخت اضافی نیز در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل Sozer Hotel Kusadasi مراجعه کنید. همچنین برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. یک اتاق جلسه مجهز نیز در هتل وجود دارد. خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی با هزینه اضافی در دسترس است. در صورت تمایل و برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید تنیس بازی کنید یا در ساحل استراحت کنید. پرسنل با تجربه و با اخلاق هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق در هتل سوزر تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل سوزر کوش آداسی عبارتند از: اتاق دبل، اتاق توئین، اتاق‌های خانوادگی، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق دبل یا توئین با چشم انداز دریا و اتاق دبل اقتصادی بدون بالکن. اتاق‌های هتل Sozer Hotel Kusadasi دارای مبلمان ساده چوبی، تهویه مطبوع، وای فای رایگان و تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. در فصل زمستان اتاق‌ها دارای سیستم گرمایش از کف هستند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی با منظره جزیره کبوتر هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز است.

رستوران هتل


صبح‌ها، هتل Sozer Hotel Kusadasi صبحانه بوفه‌ای سرو می‌کند. همچنین یک بار در باغ و یک رستوران ترکی با تراس روباز در محل وجود دارد. چندین رستوران که غذاهای دریایی تازه سرو می‌کنند، تنها ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل سوزر کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۹۰۰ متر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی فانتاسی: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم باکره: ۸ کیلومتر
فاصله تا معبد آرتمیس: ۱۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است