search
menu

هتل Signature Blue Resort Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SIGNATURE BLUE RESORT KUSADASI
امکانات عمومی هتل سیگنیچر ریزورت بلو کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیگنیچر ریزورت بلو کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل SIGNATURE BLUE RESORT KUSADASI


هتل پنج ستاره سیگنیچر بلو ریزورت در ۶ کیلومتری مارینای کوش آداسی واقع شده است. فاصله این هتل به ساحل مشهور کوش آداسی بسیار کم بوده و بدین جهت دسترسی آسانی به ساحل و تفریحات آن خواهید داشت. همچنین نزدیک ترین فرودگاه نیز فرودگاه مندرس ازمیر است و حدودا ۵۴ کیلومتر فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی خواهید داشت. امکانات مشهور هتل SIGNATURE BLUE RESORT KUSADASI شامل استخر شنا، اتاق خانواده، مرکز سلامت و اسپا، رستوران، سالن بدنسازی، اتاق های ضدسیگاری، چای ساز و قهوه ساز در داخل اتاق ها هستند.

امکانات عمومی هتل سیگنیچر ریزورت بلو کوش آداسی


در بخش پذیرش هتل سیگنیچر ریزورت بلو به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند، تا حدی که این هتل در طی سال مملو از مسافر می شود. در فضای بیرونی هتل محوطه زیبایی وجود دارد که بی شک لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است که حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. همچنین بهتر است بدانید که این هتل شامل اینترنت وای فای رایگان نیست و در صورت نیاز می توانید از اینترنت سیم کارت های ترکیه بهره مند شوید. روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرند و برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله صندلی های چرخ دار حرکت می کنند یا دچار معلولیت هستند، در هتل سیگنیچر بلو ریزورت امکانات رفاهی مناسبی فراهم گشته است. در لابی هتل سیگنیچر بلو ریزورت خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. بخشی از این هتل به نگهداری بچه ها تعلق دارد و بخشی نیز به عنوان مغازه های سوغاتی فروشی و خرید دایر گردیده اند تا مسافران در هنگام اقامتشان از این مغازه ها خرید کنند. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند. مورد جالب توجه اینست که در صورت خرید بلیط هواپیما برای سفرکاری با انتخاب این هتل برای محل اقامتتان می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس هتل برگزار کنید.

امکانات تفریحی هتل


این هتل ۵ ستاره علاوه بر ساحل اختصاصی دارای استخرهای روباز و سرپوشیده ای است. در کنار این استخر روباز می توانید از صندلی های آفتاب گیری استفاده کنید و لحظات خوشی داشته باشید، به یاد داشته باشید که این استخرها برای تمامی رده های سنی مناسب هستند. همچنین مرکز اسپای هتل SIGNATURE BLUE RESORT KUSADASI مجهز بوده و شامل امکانات بی نظیری مانند مرکز سلامت، حمام ترکی و انواع ماساژ است، برای بهره مندی از خدمات سلامت و اسپای این هتل باید هزینه مجزا پرداخت نمایید. همچنین سالن بدنسازی و سونا جزو امکانات تفریحی این هتل بی نظیر به شمار می روند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق پرومو، اتاق دولوکس، سوئيت کینگ، سوئیت جونیور. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و همگی دارای بالکن بوده و چشم انداز بی نظیری رو به دریا دارند. مطمئن باشید با اقامت در این هتل یکی از به یاد ماندنی ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید سوار آسانسور شوید. در داخل اتاق های هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، کمدلباس، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارند. علاوه بر اینها، در داخل اتاق های هتل SIGNATURE BLUE RESORT KUSADASI حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی و حوله و سشوار هستند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل زیبا انواع غذاهای بین المللی و ترکی خوشمزه ارائه می دهند. صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان همه روزه سرو می شوند. برای وعده های ناهار و شام در هتل SIGNATURE BLUE RESORT KUSADASI نیز می توانید از غذاهای خوشمزه به صورت رایگان سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل سیگنیچر ریزورت بلو کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا جزیره کبوتر: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای کوش آداسی: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی افسوس: ۲۳.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس: ۳۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است