search
menu

هتل Selina Hotel Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Selina Hotel Kusadasi
امکانات و خدمات عمومی هتل سلینا کوش آداسی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلینا کوش آداسی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Selina Hotel Kusadasi


هتل سلینا کوش آداسی، هتل ۳ ستاره زیبا در منطقه گوزل جاملی شهر ساحلی کوش آداسی است که امکانات رفاهی مطلوب فراهم آورده و سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. این هتل تا ساحل بانوان تنها ۱٫۹ کیلومتر فاصله دارد و خانم‌ها می‌توانند با طی مسافت کوتاه از امکانات این ساحل زیبا بهره‌مند شوند. همچنین، هتل دارای ساحل خصوصی است که جزو امتیازات مثبتش به حساب می‌آید. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر کوش آداسی واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی کوش آداسی ازجمله بازار بزرگ، قلعه کوش آداسی، پارک آبی آدالند کوش آداسی و ... دسترسی آسان دارد. مهمانانی که قصد سفر به کوش آداسی دارند، بایستی بلیط هواپیما ازمیر خریداری کنند. مسافران در فرودگاه عدنان مندرس ازمیر پیاده شده و باقی مسیر را تا کوش آداسی توسط اتوبوس طی می‌نمایند. رزرو هتل سلینا کوش آداسی می‌تواند تجربه خوبی از اقامت در کوش آداسی باشد.
امکانات فراهم شده در هتل برای داشتن اقامت دل‌نشین و آسوده مناسب و کافی هستند. کوش آداسی یکی از بهترین مقاصد گردشگری به خصوص در فصل تابستان است. مطمئن باشید در این سفر کلی خاطره شیرین و جذاب خواهید ساخت. کارکنان هتل Selina Hotel Kusadasi بسیار خوش برخورد، زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سلینا کوش آداسی


در هتل سلینا کوش آداسی امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز امکانات پیک نیک، فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.
لازم به ذکر است در این هتل حیوانات خانگی بدون دریافت هزینه اضافی پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب با هر سلیقه و نیازی در هتل سلینا کوش آداسی وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل استودیو، دبل یا توئین استاندارد، تریپل، سینگل و چهارخواب هستند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از ساحل، دریا، استخر، فضای سبز، محوطه هتل و ... تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و مناسب چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها دل‌نشین و دلباز است. به دلیل استفاده از رنگ‌های هماهنگ و روشن در طراحی اتاق‌ها فضای آرامش بخشی بر فضا حاکم است. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل سلینا کوش آداسی از ساعت ۱۴ تا ۲۳:۳۰ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲:۳۰ است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل سلینا کوش آداسی امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، مینی بار، قهوه/چای ساز، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. در این هتل یک استخر روباز وجود دارد که مناسب بزرگسالان و کودکان بوده و به طور فصلی فعالیت می‌کند. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب، حوله و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند از گرفتن حمام آفتاب در کنار استخر و آبتنی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند. تماشای زنده رویدادهای ورزشی، تور و کلاس‌های آموز فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، تنیس، غواصی، اتاق گیم، ماهیگیری و ... از جمله فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای هستند که از طرف مهمانان مورد استقبال قرار می‌گیرند. برای کودکان نیز زمین بازی طراحی شده تا بتوانند از لحظاتشان به خوبی و خوشی استفاده کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سلینا کوش آداسی انواع غذاهای خوشمزه با منوی متنوع شامل غذاهای ایتالیایی،ترکی، محلی، وگان و... در سه وعده غذای اصلی آماده و سرو می‌شوند. صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان تدارک دیده شده و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع میان وعده‌های رنگارنگ و نوشیدنی‌های تازه را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل سلینا کوش آداسی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ترمینال اتوبوس کوش آداسی: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۶٫۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا فنتسی کوش آداسی: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس کوش آداسی: ۸٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است