search
menu

هتل Otium Sealight Resort Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Otium Sealight Resort Kusadasi
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
خدمات و امکانات کلی هتل
فاصله هتل سی لایت ریزورت کوش آداسی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Otium Sealight Resort Kusadasi


هتل سی لایت ریزورت یکی از هتل های رده بالای کوش آداسی است که از سال ۲۰۰۷ در عرصه هتلداری و مهمانداری ترکیه فعالیت دارد. این هتل ۵ ستاره خدمات و امکاناتی مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا را ارائه داده و با کارکنان مجرب خود اقامت خوشی را برای خریداران بلیط هواپیما کوش آداسی آرزو می کند. این هتل علاوه بر خدمات و امکانات خوب، موقعیت جغرافیایی مناسبی هم دارد که دسترسی مهمانان را به جاهای دیدنی کوش آداسی مانند بازار بزرگ و غیره آسان کرده است. فاصله هتل تا دریا نیز کم است و با چند دقیقه پیاده روی به دریا و ساحل خواهید رسید. هتل سی لایت با خدمات و امکانات خود اقامت خاطره انگیز را برای مهمانانش رقم می زند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل لاکچری Otium Sealight Resort Kusadasi واحدهای اقامتی مختلف با امکانات، خدمات و چشم انداز های مختلفی دارد. برخی از اتاق های هتل به سمت دریا قرار دارند و مهمانان با اقامت در آن ها می توانند در همه ساعات از صدای آرامش‌بخش امواج دریا و پرندگان دریایی لذت ببرند. همه اتاق های هتل دارای بالکن و مجهز به تلویزیون با کانال های کابلی/ ماهواره ای هستند. سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق ها قرار دارد و برای راحتی مهمانان لوازم بهداشتی نیز در سرویس های بهداشتی و حمام قرار داده شده است. مینی بار، سشوار و دستگاه چای/ قهوه ساز از دیگر امکانات اتاق های هتلند.
اتاق ها دارای فضای نشیمن بوده و حمام خصوصی اتاق ها مجهز به وان هستند. نگران امنیت وسیله های گران بهای خود هم نباشید چون داخل اتاق ها صندوق اماناتی قرار داده شده تا مهمانان وسیله های ارزشمند خود را با خیال راحت در اتاق گذاشته و خودشان به گشت و گذار در شهر بپردازند. انواع اتاق های هتل شامل اتاق های سوپریور، اتاق دلوکس، اتاق مهمان و اتاق دیزاین است.

رستوران هتل


مهمانان صبح خود را هر روز با صبحانه مقوی ارائه شده توسط هتل آغاز کرده و در طول روز می‌ توانند رستوران نزدیک استخر هتل اسنک های خوشمزه ای را تهیه و نوش جان کنند. بخش کافه بار هتل نیز مجموعه ای از نوشیدنی های غیر الکلی را برای مهمانان فراهم کرده است.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


هتل Otium Sealight Resort Kusadasi برای ورزشکاران و علاقمندان به فعالیت های فیزیکی همانند بهشتی کوچک است. این هتل پنج ستاره امکانات و تجهیزات ورزشی فراوانی را برای مهمانانش فراهم کرده است. برای آن ها که اهل آبتنی و فعالیت های آبی هستند استخر روباز، امکانات کانوسواری، اسکی روی آب، قایق سواری و قایق موزی ایجاد شده است. در طرف دیگر ورزشکاران حرفه ای می توانند مهارت های خود در ورزش هایی مانند بسکتبال، والیبال، گلف، دارت، تنیس روی میز و تیر اندازی با کمان به نمایش بگذارند. برای مهمانی که خیلی اهل فعالیت نیستند فضای سبز برای پیاده روی، خدمات اسپا و ماساژ برای آرامش ذهنی و اجرای زنده برنامه های مختلف برای تماشا ایجاد شده است. هتل کلاب شبانه و باشگاه مجهز بدنسازی هم دارد.

خدمات و امکانات کلی هتل


هتل سی لایت علاوه بر خدمات نظافت روزانه و خدمات لباسشویی، خدمات روم سرویس و خدمات پزشکی را نیز به مهمانانش ارائه می دهد. آن دسته از مهمانانی که برای کار و بیزینس بلیط هواپیما خارجی خریده و به کوش آداسی سفر کرده اند می توانند برای جلسات خود از اتاق کنفرانس هتل استفاده کنند. در مجموعه هتل فروشگاهی هم وجود دارد که می توانید سوغات یادگاری های مورد نیاز خودتان را از آنجا تهیه کنید. خدمات تبدیل ارز، اتاق های بدون سیگار، صندوق امانات، آسانسور، پارکینگ و اینترنت از دیگر امکانات و خدمات هتل هستند. هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته بوده و کارکنان آن به زبان های مختلفی آشنایی دارند.

فاصله هتل سی لایت ریزورت کوش آداسی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل سبز: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا آب راهه والنس: ۲ کیلومتر
فاصله تا لونا پارک: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا تپه آتاتورک: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه کوآکمر: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است