search
menu

هتل Royal Palace Kusadasi Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Palace Kuşadası Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل رویال پالاس کوش آداسی
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال پالاس کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Palace Kuşadası Hotel


شهر کوش آداسی در ترکیه، از مقاصد پر بازدید و مورد استقبال گردشگران برای تفریح و استراحت است؛ این جزیره به خاطر سواحل زیبای آن، آب و هوای مطلوب، جاذبه های تاریخی و امکانات تفریحی که در نزدیکی دریا ساخته شده اند، محبوبیت خاصی در بین گردشگران از سرتاسر دنیا دارد. در شهری که بهترین محیط را برای گذراندن تعطیلات دارد، وجود یک هتل مجلل و با کیفیت بسیار ضروری است؛ به همین منظور هتل رویال پالاس انتخابی مناسب برای اقامت در کوش آداسی است. این هتل چهار ستاره در نزدیکی ساحل و دریا قرار دارد و با جاهای دیدنی کوش آداسی و بسیاری از مراکز خرید این شهر فاصله کمی دارد. اگر قصد دارید که با هواپیما به شهر کوش آداسی سفر کنید، باید بلیط هواپیما ازمیر را تهیه کنید و از فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر را تا هتل رویال پالاس کوش آداسی در ۱ ساعت با ماشین طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویال پالاس کوش آداسی


هتل زیبا و لوکس رویال پالاس که یکی از هتل های کوش آداسی با امکانات و خدماتی کم نظیر است، با کارکنانی مجرب و توانا به صحبت کردن به انگلیسی، آلمانی، عربی و اسپانیایی علاوه بر ترکی، آماده استقبال از مسافران است. در این اقامتگاه لابی شیک با مبلمان و تلویزیون، رستوران، صبحانه رایگان، پارکینگ در فضای باز، محوطه ای سرسبز با هوایی مطبوع، استخر رو باز و آسانسور تعبیه شده است. مسافران می توانند در تمامی فضاهای هتل Royal Palace Kuşadası Hotel از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند. علاوه بر این موارد باید گفت در هتل رویال پالاس کوش آداسی، یک باشگاه ورزشی قرار گرفته است که برای علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام حتی در سفر بسیار عالی است؛ همچنین اگر می خواهید خستگی های زندگی شهری و روزمره و دغدغه های خود را از بین ببرید و فراموش کنید، به اسپا، سونا، حمام ترکی که از حمام های سنتی کشور ترکیه است و بخش ماساژ این هتل بروید تا آرامش و سلامتی را به خود هدیه دهید.
خدمات متنوعی که هتل رویال پالاس ارائه می کند شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خشکشویی، اتو کشی، لباسشویی و سرویس اتاق. در صورتی که علاقه به خرید سوغاتی و یادگاری دارید به فروشگاه سوغات و هدیه هتل حتما سری بزنید. در هتل رویال پالاس کوش آداسی برای مسافرانی که کاری سفر می کنند، مرکز تجاری و جلسات و تجهیزاتی مانند فکس و فتوکپی مهیا است. اگر بلیط هواپیما خارجی دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید تا با سهولت بیشتری رفت و آمد کنید. امکان اجاره ماشین هم در این هتل وجود دارد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


اتاق های متنوعی در هتل رویال پالاس قرار دارند که تعداد آنها به ۱۵۷ اتاق و سوئیت می رسد. اتاق های این اقامتگاه شامل اتاق های استاندارد، اقتصادی، لوکس، خانوادگی و اتاق های ماه عسل است که به صورت یک تخته، دو تخته تویین یا دبل، سه تخته و چهار تخته هستند.
هتل رویال پالاس کوش آداسی مناسب برای اقامتی خانوادگی است. در اتاق های این اقامتگاه مسافران به یخچال، تلویزیون، مینی بار، میز، صندلی، مبلمان، صندوق امانات، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی، سشوار و کمد لباس دسترسی دارند و همچنین در اتاق ها سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع وجود دارد. در اتاق ها امکان سیگار کشیدن نیست اما افراد می توانند به فضای باز و محوطه هتل بروند. تمامی واحدهای اقامتی هتل Royal Palace Kuşadası Hotel دارای بالکن اختصاصی با فضایی برای نشستن هستند که نمایی فوق العاده و چشم نواز از دریا و شهر دارند و تماشای غروب آفتاب از بالکن و پشت پنجره اتاق بسیار لذت بخش، رویایی و به یاد ماندنی است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل رویال پالاس کوش آداسی امکان ندارد که احساس بی حوصلگی کنید؛ زیرا امکانات فراوانی برای سرگرم شدن وجود دارد و فعالیت هایی مثل وقت گذرانی در استخر با صندلی های مخصوص و چتر در کنار آن، نشستن و گپ زدن با همراهان و خانواده در فضای سبز و دنج هتل که کودکان هم امکان بازی در محوطه را دارند و سپری کردن ساعاتی در اسپا و حمام. با اقامت در این هتل خاطراتی شیرین و فراموش نشدنی را خواهید داشت و تفریح در هتل Royal Palace Kuşadası Hotel تجربه ای خاص در تعطیلات را برای شما به ارمغان می آورد.

رستوران هتل


در رستوران هتل رویال پالاس در فضایی دلنشین، اوقاتی خوش و خاطره انگیز را سپری کنید و انواع خوراک های لذیذ ترکی و بین المللی را با منویی انتخابی و یا به صورت بوفه میل کنید. امکان درخواست میوه هم با هزینه ای اضافه تر از دیگر هزینه ها وجود دارد.

فاصله هتل رویال پالاس کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا جزیره کبوتر کوش آداسی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بانوان: ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل سبز: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است