search
menu

هتل Rosy pension hotel kusadasi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rosy pension hotel kusadasi
امکانات و خدمات عمومی هتل رزی پانسیون کوش آداسی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رزی پانسیون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rosy pension hotel kusadasi


اگر قصد سفر به شهر کوش آداسی، یکی از شهرهای ساحلی و خیره‌کننده در کشور ترکیه را دارید و می‌خواهید هتل دو ستاره و اقتصادی پیدا کنید، هتل رزی پانسیون می‌تواند اقامتگاهی ایده‌آل برای شما باشد. به راحتی با رزرو آنلاین هتل، سفری خاطره‌انگیز و دلچسب را برای خود به یادگار بگذارید. هتل رزی پانسیون کوش آداسی در چند قدمی دریا و ساحل، در منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا برای اقامتی خوش و دلنشین به همراه دوستان و خانواده کاملا مناسب است. برای رسیدن به Rosy Pension Hotel کوش آداسی می‌توانید با خرید بلیط پرواز خارجی به فرودگاه عدنان مندرس پرواز داشته باشید. گفتنی است که هتل رزی کوش آداسی به مراکز خرید، چندین ساحل و مرکز شهر فاصله کمی دارد. در طول مدت زمانی که در شهر چشم‌نواز کوش آداسی اقامت دارید، حتما از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری همانند جزیره کبوتر کوش آداسی بازدید کنید تا سفری دو چندان شیرین و ماندگار را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رزی پانسیون کوش آداسی


در زمان اقامت خود در هتل رزی پانسیون از تجهیزاتی بهره ببرید و استفاده کنید که همگی برای اقامتی راحت و آسوده تعبیه شده‌اند. در کنار استخر روباز بر روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید و یا در استخر شنا کنید و تنی به آب بزنید. در رستورانی با صفا و شیک خوراک‌هایی لذیذ میل کنید و همچنین در کافی شاپ در فضای باز ساعاتی فراموش‌نشدنی را سپری کنید و از تماشای منظره اطراف و نفس کشیدن در هوایی مطلوب لذت ببرید. با چند قدم می‌توانید به آسانی به کنار ساحل برسید و به همراه همسفران و خانواده خود لحظاتی شاد و مفرح در کنار دریایی نیلگون داشته باشید. هتلRosy pension hotel کوش آداسی اینترنت وای فای رایگان در تمامی فضاهای هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا در طول سفر به کارهای آنلاین خود رسیدگی کنند و یا با آشنایان خود در ارتباط بمانند. خدمات هتل رزی پانسیون شامل مواردی است از جمله: نظافت روزانه، لباسشویی، خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ. قابل ذکر است که همراه داشتن حیوانات خانگی در هتل رزی مانعی ندارد. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، با خیالی راحت از ترانسفر فرودگاهی هتل رزی پانسیون کوش آداسی استفاده کنید.

اتاق های هتل


در هتل به‌صرفه و در عین حال راحت رزی در کوش آداسی، اتاق‌های مجلل و مدرنی قرار دارد که برای اقامتی با خیالی آرام و بدون دغدغه مناسب هستند و بدین شرح هستند: اتاق‌هایی با یک تخت دابل، با دو تخت‌ سینگل برای اقامت دو فرد و‌ اتاق‌هایی برای اقامت سه فرد با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و یا سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و تجهیزاتی مختلف با کیفیتی عالی در هتل رزی پانسیون قرار دارد که هر کدام برای آسودگی مسافران فراهم شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، مینی بار، کمد لباس، کتری برقی، مبلمان، تلفن، دمپایی، وسایل کامل سرویس بهداشتی و حمام مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سشوار، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی. اتاق‌ها دارای تراس هستند که می‌توانید هر‌ از گاهی به اطراف خیره شوید و هوایی تازه را استشمام کنید. باید تنها توجه داشته باشید که به علت وجود سیستم اطفا حریق، امکان سیگار کشیدن در فضای داخل اتاق‌ها وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه اوقاتی خوش را داشته باشید، می‌توانید در استخر، کافی شاپ در تراس و یا در کنار ساحلی درخشان به همراه خانواده، فرزندان و یا دوستان خود وقت بگذرانید و حسابی استراحت کنید و برای باقی روزهای عادی خود انرژی مثبت و روحیه قوی ذخیره کنید.

رستوران هتل


برای میل کردن خوراک‌هایی متنوع و خوشمزه به رستوران دنج هتلRosy pension hotel kusadasi سری بزنید و در محیطی که با چوب و گیاهان در فضای باز تزئین شده‌است، صبحانه، ناهار، شام و یا میان وعده‌ای لذیذ سفارش دهید و از لحظاتی که در کنار خانواده و همسفران خود سپری می‌کنید، لذت ببرید.

فاصله هتل رزی پانسیون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل بانوان: ۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا ساحل سبز: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است