search
menu

هتل Ramada Hotel & Suites Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Hotel & Suites Kusadasi
امکانات عمومی هتل و سوئیت رامادا کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل و سوئیت رامادا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada Hotel & Suites Kusadasi


هتل و سوئیت رامادا از هتل‌های بسیار مشهور و پنج ستاره در منطقه کوش آداسی ترکیه است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و در میان مسافران شهرت خاصی دارد، به‌طوری‌که از نقاط مختلف دنیا با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل رامادا سفری بی‌نظیر برای خود رقم می‌زنند، مخصوصاً برای سفرهای دونفره و ماه‌عسل زوج‌های جوان یکی از گزینه‌های بسیار مناسب به شمار می‌رود. این هتل با موقعیت قرارگیری عالی خود همواره در طول سال مملو از مسافر است و به‌راحتی می‌توانید به‌جاهای دیدنی و تاریخی و مراکز خرید این منطقه دسترسی داشته باشید، ازجمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به کوش آداسی مارینا اشاره کرد که با ۱.۹ کیلومتر فاصله و بازار بزرگ کوش آداسی با ۳.۵ کیلومتر فاصله جزو محبوب‌ترین جاهای دیدنی به شمار می‌رود. همچنین منطقه کوش آداسی مملو از پارک‌های آبی است و در این پارک‌ها می‌توانید لحظات خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید.
فرودگاه مندرس عدنان ازمیر با ۷۷ کیلومتر فاصله از هتل Ramada Hotel & Suites Kusadasi از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است که برای بهره‌مندی از این امکانات باید درخواست دهید و به ازای آن نیز هزینه موردنظر را پرداخت کنید. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، بار و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل و سوئیت رامادا کوش آداسی


بخش پذیرش در هتل رامادا به‌صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته فعالیت داشته و با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین رایج در این هتل بردن حیوانات خانگی به همراه خود ممنوع است. در لابی نیز بخشی به‌عنوان اتاق چمدان دایر گردیده که تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان می‌توانید وسایل و اسباب تان را به این قسمت بسپارید. در صرافی این هتل نیز می‌توانید نسبت تبدیل ارز اقدام کنید. در هنگام اقامت در این هتل ممکن است به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیاز داشته باشید که همه این خدمات با هزینه مجزا انجام می‌گیرند.
در رابطه با مرکز بیزینس این هتل نیز خدماتی مانند فکس و فتوکپی در این مرکز انجام می‌گیرد. هتل رامادا کوش آداسی شامل پارکینگ اختصاصی بوده و استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد و بدون هیچ‌گونه هزینه در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که سایر مسافران نیز می‌توانند با کرایه اتومبیل از هتل Ramada Hotel & Suites Kusadasi با رانندگی خودشان به گشت‌وگذار بپردازند و برای دسترسی به طبقات بالایی نیز آسانسور تعبیه‌شده است، بدین‌جهت همه مسافران مخصوصاً مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، با اقامت در این هتل امکانات رفاهی عالی را تجربه خواهند کرد. پرسنل مجرب و کارآزموده در این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


هتل ۵ ستاره رامادا در کوش آداسی شامل استخر روباز و باشگاه بدن‌سازی است. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از خدماتی مانند سونا بهره‌مند شوند و بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه ریلکس کنند. همچنین برای علاقه‌مندان تنیس نیز محلی برای بازی تنیس فراهم گردیده است. از تفریحات ارائه‌شده در این هتل نیز آفتاب‌گیری در تراس و لذت بردن از باغ در محوطه این هتل فراهم گشته است. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از بیلیارد و زمین گلف که برای بهره‌مندی از این‌ها باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در بخش سلامتی نیز باشگاه بدن‌سازی با مربی اختصاصی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و در بخش اسپا می‌توانید از صندلی ماساژ و حمام ترکی بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که در هتل Ramada Hotel & Suites Kusadasi انواع خدمات مربوط به زیبایی و سلامتی در رابطه با پوست و مو ارائه می‌شود. استخر روباز موجود در این هتل به‌صورت فصلی دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. همچنین در کنار استخر می‌توانید از صندلی‌های آفتاب‌گیری استفاده کنید و از بار موجود در اطراف استخر نیز انواع نوشیدنی را سفارش داده و نوش جان کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از انواع اتاق‌ها بهره‌مند شوید که عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق استاندارد با چشم‌انداز باغ، سوئیت جونیور با چشم‌انداز محوطه اطراف، اتاق توئین با دو تخته دوقلو مخصوص دو نفر و اتاق توئین با دو تخت دوقلوی دونفره مخصوص ۴ نفر. همه واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل شامل تلویزیون با شبکه‌های کابلی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا و تلفن. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل ممنوع است، بدین‌جهت باید در فضای بیرون از اتاق و به دور از سایر مسافران در محل مشخص‌شده سیگار بکشید. حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح برای مسافران ارائه می‌شود. رستوران این هتل TRILYE MAIN نام داشته و برای وعده‌های صبحانه و شام به‌صورت سلف‌سرویس در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین در رستوران می‌توانید از انواع میوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم، بطری‌های آب بهره‌مند شوید. برای کودکان نیز منوی مخصوصی در رستوران ارائه می‌شود و برای افرادی که دارای رژیم خاصی هستند، منوی ویژه در نظر گرفته‌شده است.

فاصله هتل و سوئیت رامادا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله قلعه کوش آداسی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا آدالند: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آکوا پارک آکوا فانتاسی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی افه سوس: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است