search
menu

هتل Pine City Residence Kusadasi

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pine City Residence
امکانات کلی هتل پاین سیتی رزیدنس
انواع اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پاین سیتی رزیدنس از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pine City Residence


هتل پاین سیتی رزیدنس با چشم‌انداز زیبایی به سمت دریا، انتخابی عالی برای گذراندن یک تعطیلات جذاب است. این هتل زیبا در شهر کوش آداسی ترکیه قرار دارد. کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است که در حاشیه‌ی دریای اژه قرار گرفته است. این شهر ساحلی که به معنی جزیره پرنده است، به خاطر سواحل زیبایش مشهور شده است. هرساله گردشگران زیادی از سراسر جهان با خرید بلیط هواپیما خارجی به این جزیره‌ی زیبا سفر می‌کنند. Pine City Residence با فاصله اندکی که با سواحل کوش آداسی دارد، گزینه‌ای مناسب برای گردشگران به شمار می‌رود. آپارتمان پاین سیتی رزیدنس فقط ۵۰۰ متر با ساحل کوش آداسی فاصله دارد و با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید در هر ساعتی از روز که دوست داشتید، در ساحل گردش کنید.
همچنین با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید از دیگر جاهای دیدنی کوش آداسی ازجمله خانه مریم مقدس بازدید نمایید. پاین سیتی رزیدنس با داشتن آپارتمان‌های جادار و امکانات متنوع، انتخابی مناسب و مقرون به صرفه برای خانواده‌های پرجمعیت است. چنانچه قصد سفر به کوش آداسی دارید، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های کوش آداسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی هتل پاین سیتی رزیدنس


در هتل پاین سیتی رزیدنس امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمامی واحدهای اقامتی هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پارکینگ رایگان، آسانسور و اتاق خانواده از دیگر امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. یکی از مزیت‌های اقامت در آپارتمان پاین سیتی رزیدنس، کارکنان مسئولیت‌پذیر و حرفه‌ای آن است، با اقامت در این هتل مثل خانه خودتان راحت خواهید بود. لازم به ذکر است به دو زبان ترکی و انگلیسی در این هتل مکالمه می‌شود و به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل ارتباط داشته باشید. پاین سیتی رزیدنس پذیرای کودکان در هر رده سنی است. ناگفته نماند نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این هتل فرودگاه بین‌المللی سمس و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر هستند که فاصله‌شان از هتل به ترتیب ۳۷ و ۴۸ کیلومتر است. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل


واحدهای اقامتی هتل پاین سیتی رزیدنس شامل دو نوع آپارتمان ۳ نفره و ۵ نفره با منظره دریا و باغ است. آپارتمان ۵ نفره‌ دوخوابه بوده و دارای یک تخت دوبل، دو تخت سینگل و یک تختخواب تاشو است. آپارتمان ۳ نفره، یک‌خوابه و دارای یک تخت دوبل و یک تختخواب تاشو است. تمامی واحدهای اقامتی دارای آشپزخانه و لوازمی از قبیل اجاق‌گاز، یخچال، میز غذاخوری و لوازم پخت‌و‌پز هستند؛ و مهمانان عزیز می‌توانند در هر زمانی که تمایل داشته باشند، غذا آماده کنند. از دیگر امکانات آپارتمان‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، بالکن، اتو، میز اتو، مبلمان، میز، صندلی، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، حمام خصوصی، سرویس بهداشتی و سشوار اشاره کرد. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است در زمان رزرو اتاق‌ها دقت نمایید.

رستوران هتل


هتل پاین سیتی رزیدنس دارای رستوران نیست ولی تمامی امکانات پخت‌و‌پز در آپارتمان‌ها موجود است و خودتان می‌توانید غذا تهیه کنید. البته رستوران‌های خوبی هم در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید. رستوران‌های سف بالیک، اوکسا مارینا بالیک و آتپلی ات از رستوران‌های محبوبی هستند که فاصله کمی با هتل پاین سیتی رزیدنس دارند.

فاصله هتل پاین سیتی رزیدنس از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل کوش آداسی: ۵۰۰ متر
فاصله از قلعه کوش آداسی: ۲ کیلومتر
فاصله از ساحل بانوان: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله از ساحل سبز: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله از پارک آبی آدالند: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله از خانه مریم مقدس کوش آداسی: ۷٫۳ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است