search
menu

هتل Pine Bay Holiday Resort Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pine Bay Holiday Resort Kusadasi
امکانات رفاهی هتل
خدمات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پاین بی هالیدی ریزورت

درباره هتل Pine Bay Holiday Resort Kusadasi


هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوشی آداسی هتلی است که همه چیز اختصاصی خود را دارد، از خلیج اختصاصی گرفته تا آلاچیق و ساحل اختصاصی! اما چیزی که Pine Bay Holiday Resort Kusadasi را به انتخاب اول و محبوب بسیاری از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت تبدیل کرده چیزی بیش از ساحل اختصاصی است. این هتل پنج ستاره در سال ۲۰۱۴ به طور کامل نوسازی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته شد.

امکانات رفاهی هتل


اتاق‌ها و آلاچیق‌های ساحلی پاین بی هالیدی ریزورت با دکوراسیونی به رنگ گرم تزیین شده و مجهز به تهویه مطبوع، بالکنی اختصاصی با چشم‌اندازی زیبا از محیط اطراف، و تلویزیون هستند. ۳ استخر روباز، ۱ استخر سرپوشیده، یک پارک آبی با پنج سرسره آبی ویژه بزرگسالان و ۲ سرسره آبی ویژه کودکان، یک اسپای باشکوه با انواع امکانات و تجهیزات و چهار استخر کودکان امکاناتی است که پاین بی برای تفریحات آبی میهمانان خود درنظر گرفته است.
در مورد سرو غذاها نیز پاین بی دستی پر دارد. رستوران بوفه اصلی هتل پاین بی هالیدی ریزورت با بخش‌های داخل سالن و بیرون سالن خود با انواعی از غذاهای خوشمزه و خوش طعم محلی و بین المللی در خدمت میهمانان است. علاوه بر این رستوران، ۹ بار در محوطه پاین بی در دسترس میهمانان قرار دارند؛ همچنین کافه هتل نیز با مجموعه‌ای کم نظیر از انواع چای، قهوه و میان وعده‌هایی سبک و خوشمزه در طول روز پذیرای میهمانان است.

خدمات رفاهی هتل


خدمات و امکانات هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوشی آداسی به همین جا ختم نمی‌شود، حمام اسپا، حمام بخار، سونا و باشگاه ورزشی در جهت رفاه و آسایش هرچه بیشتر میهمانان بدون هزینه‌ای اضافه در اختیارشان قرار دارند. هتل پاین بی کودکان را فراموش نکرده و با فراهم کردن زمین بازی کودکان، کلاب کودکان، اتاق بازی با انواع اسباب بازی‌های محبوب کودکان، کلاب نوجوانان و اتاق مراقبت از کودکان، نهایت تلاش خود را برای کسب رضایت و شادی کودکان و نوجوانان انجام داده است. خدمات دیگر هتل شامل انواع فعالیت‌های آبی و دریایی مانند موج سواری و کانو سواری بعلاوه پنج زمین بازی گلف و تنیس، زمین‌های بازی مینی گلف، مینی فوتبال، والیبال ساحلی،غواصی، دارت و بسکتبال است. ناگفته نماند که پاین بی وای فای رایگان نیز در اختیار میهمانان خود قرار داده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پاین بی هالیدی ریزورت


فاصله هتل تا پارک آبی آدالند: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوآ فانتزی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه مریم مقدس: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه هادریان: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است