search
menu

هتل Papillonada Hotel Kusadasi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل PAPİLLONADA HOTEL Kusadasi
امکانات عمومی هتل پاپیلونادا کوش آداسی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پاپیلونادا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل PAPİLLONADA HOTEL Kusadasi


هتل پاپیلونادا از هتل‌های بسیار مشهور در منطقه آیدین در شهر کوش آداسی ترکیه است. این هتل به دلیل دارا بودن موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان توریست‌ها شهرت زیادی دارد، تا حدی که مسافران از نقاط مختلف جهان در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و بی‌شک یکی از بهترین انتخاب‌های سفرشان را تجربه خواهند کرد. با توجه به اینکه از این هتل تا ساحل دریا ۱۲ دقیقه پیاده‌روی دارید، همین امر موردتوجه گردشگران قرار می‌گیرد. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل در مرکز شهر کوش آداسی تا جاده کلاب ساحلی ۱.۸ کیلومتر و تا ساحل بانوان ۲.۲ کیلومتر فاصله وجود دارد. مجسمه یادبود آتاتورک نیز از این هتل بسیار سریع قابل‌دسترس است، علاوه بر آن حمام مشهور تاپاز با ۱.۶ کیلومتر فاصله از این هتل موردتوجه توریست‌ها قرار می‌گیرد. در حالت کلی، کوش‌آداسی یکی از شهرهای معروف در کشور ترکیه است که با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری همواره موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد و سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند؛ برخی از این جاهای دیدنی عبارتند از پارک آبی آدالند، قلعه کوش آداسی، پارک‌های آبی کوش آداسی، خانه مریم مقدس کوش آداسی و مراکز خرید کوش آداسی که بازدید از این جاذبه‌ها و مکان‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل PAPİLLONADA HOTEL Kusadasi فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که با ۸۰ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل پاپیلونادا کوش آداسی


این هتل زیبا پذیرش ۲۴ ساعته داشته و از میهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال می‌کنند و همچنین اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در قسمت‌های مختلف این هتل قابل‌دسترس است. یکی از نکات قابل‌توجه در این هتل عدم وجود پارکینگ است، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند بهتر است به فکر محل پارک برای ماشینشان باشند. بر اساس قوانین رایج در هتل PAPİLLONADA HOTEL Kusadasi بردن حیوانات خانگی به داخل آن ممنوع اعلام‌شده است. پرسنل مجموعه نیز در فراهم کردن اقامتی خوش تلاش می‌کنند و همگی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد و اتاق تریپل استاندارد. تمامی اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به شهر دارند که سرزنده و پر جنب و جو بوده که می‌توانید از پنجره اتاق‌ها تماشا کنید. اتاق‌های موجود در داخل هتل پاپیلونادا همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به کمد لباس، تلویزیون، حمام اختصاصی، تختخواب‌های استاندارد و بالکن با چشم‌انداز شهر اشاره کرد. تمامی اتاق‌ها شامل مینی بار بوده و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها امتحان کنید. لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌ها و طبقات هتل PAPİLLONADA HOTEL Kusadasi از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و در ورودی همه اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسب برای ورود ویلچر تعبیه‌شده است. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کف پارکت شده و سوکت در نزدیکی تختخواب اشاره کرد. همچنین با توجه به قوانین هتل پاپیلونادا استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل


با توجه به اینکه در رستوران این هتل وعده صبحانه به‌صورت بین‌المللی و محلی ارائه می‌شود، بنابراین شما نیز می‌توانید همه‌روزه در هنگام صبح با مراجعه به این رستوران انواع خوراکی‌ها را نوش جان کنید. کافی‌شاپ نیز در لابی هتل PAPİLLONADA HOTEL Kusadasi دایر شده و انواع نوشیدنی و خوراکی‌های سبک قابل سفارش هستند و اینکه قسمتی به‌عنوان ارائه بستنی و بورک مخصوص ترکیه در هنگام تابستان در این هتل دایر می‌شود.

فاصله هتل پاپیلونادا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۷۵۰ متر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا جزیره کبوتر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است