search
menu

هتل Paloma Pasha Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Paloma Pasha Kusadasi
امکانات عمومی هتل پالوما پاشا کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پالوما پاشا کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Paloma Pasha Kusadasi


هتل پالوما پاشا در نوار ساحلی و چند کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل مدرن ۵ ستاره اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و استخرهای شنا و چشم انداز بی نظیری از دریا را برایتان به ارمغان می آورد. هتل پالوما پاشا تا فرودگاه مندرس ادنان ازمیر حدودا ۵۰ کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است. این هتل زیبا سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان است که با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می شوند و سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده شان رقم می زنند.

امکانات عمومی هتل پالوما پاشا کوش آداسی


از جمله امکانات موجود در لابی این هتل عبارتند از صرافی برای تبدیل ارز، اتاق چمدان، میز تور، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل Paloma Pasha Kusadasممنوع است. اینترنت و پارکینگ رایگان جزو امکانات مشهور این هتل به شمار می روند. برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی فراهم کرده اند. در صورت نیاز می توانید از بخش مربوطه در این هتل اتومبیل کرایه کنید و به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید. اگر به قصد سفرکاری عازم این شهر می شوید، با انتخاب این هتل می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس برگزار کنید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد. پرسنل مجرب هتل پالوما پاشا به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ترکی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


محوطه هتل را باغ بی نظیری فرا گرفته و مبلمان زیبایی در اطراف هتل چیده شده اند. ساحل اختصاصی از محبوب ترین امکانات هتل پالوما پاشا در کوش آداسی به شمار می رود، همچنین برای میهمانان این هتل در بخش اسپا خدماتی مانند ماساژ ارائه می شود تا ریلکس کنند. از امکانات تفریحی دیگر در هتل Paloma Pasha Kusadasi می توان به سونا، اتاق بخار و حمام ترکی اشاره کرد که ارزش امتحان کردن دارد. استخر موجود در این استخر بسیار بزرگ بوده و انواع سرسره های آبی بر روی این استخر ساخته شده اند. برای کودکان نیز مینی کلاب وجود دارد و ساعت ها می توانند در این بخش سرگرم باشند تا بزرگسالان با خیال راحت به تفریح بپردازند. از فعالیت های سرگرم کننده دیگر در این هتل می توان به تنیس، تورهای قایق سواری، موج سواری و پاراسل اشاره کرد، مطمئنا لحظات پر از هیجان را تجربه خواهید کرد. امکانات تفریحی هتل پالوما پاشا تمامی ندارد، به طوری که ایروبیک، موسیقی های زنده، پارک آبی، کلاب کودکان، ورزش های آبی، کلوب های شبانه، مینی گلف، بیلیارد، دارت، زمین بازی کودکان و سالن آرایشی و زیبایی با انواع خدمات جزو تفریحات پرطرفدار این هتل به شمار می روند. سالن بدنسازی این هتل نیز مجهز به دستگاه های روز دنیاست.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در هتل پالوما پاشا عبارتند از اتاق دوبل یا توئین استاندارد با چشم انداز دریا، اتاق استاندارد با چشم انداز باغ، اتاق استاندارد با دسترسی به استخر که این استخر مخصوص بزرگسالان است، سوئيت تراس و سوئیت خانواده. همه اتاق های موجود در این هتل به طور روزانه نظافت می شوند. اتاق هایی با طراحی مدرن و چیدمان شیک شامل امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز و بالکن هستند. برخی از اتاق ها فضای نشیمن نیز دارند. از دیگر امکانات ارائه شده در هتل Paloma Pasha Kusadasi می توان به کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کاناپه تختشو، میزکار اشاره کرد. حمام های داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


این هتل زیبا دارای ۴ رستوران است و کافی شاپ موجود در لابی هتل به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی با تازه ترین مواد غذایی تهیه و سرو می شوند. در بار تراس و بار استخر نیز انواع نوشیدنی های سرد و خوشمزه سرو می شود.

فاصله هتل پالوما پاشا کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آدالند: ۳۴.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس: ۴۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۴۵.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۴۴.۶ کیلومتر
فاصله تا جزیره کبوتر: ۴۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است