search
menu

هتل Palm Wings Kusadasi Beach Resort & Spa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palm Wings Kusadasi Beach Resort & Spa
امکانات هتل پالم وینگز کوش‌آداسی بیچ ریزورت اند اسپا
خدمات هتل
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پالم وینگز کوش‌آداسی بیچ ریزورت اند اسپا

درباره هتل Palm Wings Kusadasi Beach Resort & Spa


هتل پالم وینگز کوش‌آداسی بیچ ریزورت اند اسپا یکی از هتل‌های جذاب شهر کوش‌آداسی در ترکیه است که در بین مسافران این شهر محبوبیت فراوانی دارد. کوش‌آداسی به دلیل نزدیکی به ایران و همچنین ارزان بودن نرخ مسافرت، بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی قرار دارد. به طوری که این شهر یکی از میزبان های اصلی مسافران ایرانی در کشور ترکیه به شمار می رود. سواحل کوش آداسی، طبیعت فوق العاده زیبا و چشم نواز، بناهای تاریخی زیبا، پارک های آبی کوش آداسی و... سبب شده اند که شهر کوش‌آداسی از نظر جلب توجه و جذابیت در نقطه اوج خود قرار داشته باشد و به مقصد نهایی بسیاری از عاشقان تفریح و مسافرت تبدیل گردد. هتل پالم وینگز کوش‌آداسی بیچ ریزورت اند اسپا (Palm Wings Kusadasi Beach Resort&Spa) در نزدیکی ساحل شهر قرار گرفته و از نظر امکانات و خدمات رفاهی یکی از بهترین گزینه های اقامت در شهر است. امکانات رفاهی فراوانی که در این هتل وجود دارند در کنار زیبایی های محیط اطراف آن مجموعه‌ای فوق‌العاده را به وجود می‌آورند که بدون شک از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. برای تجربه تمام این زیبایی‌ها تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما خارجی به شهر کوش‌آداسی سفر کنید و ضمن اقامت در این هتل لحظات ناب و تکرار نشدنی را در سفر برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل پالم وینگز کوش‌آداسی بیچ ریزورت اند اسپا


امکانات رفاهی فراوانی که در هتل پالم وینگز کوش‌آداسی بیچ ریزورت اند اسپا وجود دارند تجربه اقامتی فوق العاده جذاب را برای مهمانان این هتل فراهم می‌کنند. غذاهای رستوران اصلی هتل کیفت و طعم فوق العاده‌ای دارند که حتما باید آن‌ها را امتحان کنید. هتل دارای سه استخر روباز بزرگ است که در کنار آن‌ها صندلی‌های آفتاب‌گیر ساحلی قرار گرفته و محیط دل‌انگیزی را برای تفریح و استراحت مسافران فراهم می کنند. انواع امکانات ورزشی جذاب، مانند زمین تنیس، باشگاه تناسب اندام، بیلیارد، ورزش‌های آبی و... در هتل وجود دارند که لذت اقامت در هتل پالم را چندین برابر می کنند. علاوه بر آن امکانات تفریحی کودکان نیز سهم بزرگی از تجهیزات هتل را به خود اختصاص داده اند که همین مسئله احساس رضایت کامل را برای والدینی که با کودکان خود سفر کرده اند به ارمغان می آورد. سونا، حمام ترکی، فروشگاه، پارکینگ رایگان، آسانسور، ساحل‌ اختصاصی، اینترنت رایگان و... از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه به شمار می رود.

خدمات هتل


هتل پالم وینگز کوش‌آداسی بیچ ریزورت اند اسپا علاوه بر امکانات فراوان، خدمات گسترده ای نیز دارد که همین مسئله به محبوبیت بیشتر هتل افزوده است. گروه های نمایش و سرگرمی های شبانه هتل از جمله نقاط قوت جذاب آن هستند که برای تجربه احساسی متفاوت و تخلیه انرژی در سفر گزینه های مناسبی به شمار می روند. خدمات اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و هیچ نگرانی از بابت تمیزی و نظافت در هتل وجود نخواهد داشت. خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت، ماساژ، اتاق چمدان، سرویس اتو، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق گیم، منوی رژیمی و... از دیگر خدمات این هتل هستند که هتل پالم را به یکی از بهترین هتل های شهر کوش‌آداسی تبدیل می کنند.

واحدهای اقامتی


فضای لوکس و مدرن واحدهای اقامتی هتل پالم وینگز کوش‌آداسی بیچ ریزورت اند اسپا همواره احساس خوبی را به مهمانان هتل منتقل می کنند. تمام واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی هستند که باعث می شوند لذت اقامت در هتل ها تا حد زیادی افزایش پیدا کند. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل سوئیت ها، اتاق های خانوادگی و اتاق های غیر سیگاری هستند و مهمانان هتل می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


همانگونه که از یک هتل پنج ستاره توقع دارید می توانید امکانات رفاهی کاملی را در واحدهای اقامتی هتل پالم وینگز کوش‌آداسی بیچ ریزورت اند اسپا بیابید و هیچ کمبودی را در طول اقامت احساس نکنید. تلویزیون، یخچال، حمام، سشوار، کتری برقی، مینی بار، سرویس اتاق و... از جمله امکانات رفاهی اتاق ها هستند که بدون شک اقامت فوق العاده ای را در آن ها تجربه خواهید کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پالم وینگز کوش‌آداسی بیچ ریزورت اند اسپا


فاصله تا ساحل لانگ بیچ کوش آداسی: ۹ کیلومتر است
فاصله تا دروازه قلعه کوش آداسی (کاستل گیت): ۱۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای تاریخی کوش آداسی: ۱۷ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است