search
menu

هتل Nesa Palas Hotel Kusadasi

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nesa Palas Hotel Kusadasi
امکانات کلی هتل نسا پالاس کوس آداسی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نسا پالاس کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nesa Palas Hotel Kusadasi


هتل نسا پالاس در مرکز کوش آداسی واقع شده و از جولای سال ۲۰۱۶ ارائه خدمات خود را آغاز کرده است. این هتل آپارتمان در ۲ کیلومتری ترمینال اتوبوس کوش آداسی و ۵۲ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ازمیر قرار دارد. با اقامت در جایی که آبی شفاف دریای اژه و سرسبزی جنگل‌های کاج همزیستی دارند، نهایت لذت را خواهید برد. کوش آداسی AVM، بزرگترین مرکز خرید کوش آداسی ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به پارک آبی آدالند، خانه مریم باکره و قلعه کوش آداسی اشاره کرد که موجب جذب گردشگران و مسافران بسیاری به این منطقه شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کوش آداشی را داشته باشید، هتل Nesa Palas Hotel Kusadasi با موقعیت مکانی خوب و ارائه امکانات رفاهی عالی مکان مناسبی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل نسا پالاس کوس آداسی


این هتل برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ استفاده کنند. نسا پالاس در کوش آداسی منظره باغ، رستوران، استخر فصلی در فضای باز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سالن استراحت مشترک و باغ را ارائه می‌دهد. وای فای رایگان نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی در دسترس است. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام استفاده کنند. بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید.
سونا، انواع ماساژها و حمام ترکی نیز در هتل Nesa Palas Hotel Kusadasi در دسترس است. همچنین میهمانان می‌توانند زمانی را در پارک آبی بگذرانند. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدماتی از قبیل صندلی چرخدار و آسانسور در نظر گرفته شده است. قبل از رزرو اتاق خود توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. هتل آپارتمان نسا پالاس دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان هتل به زبان ترکی صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل نسا پالاس کوش آداسی دارای آپارتمان‌های یک خوابه با یک تخت دبل و یک مبل تخت شو است. از تلویزیون ال سی دی و تلفن که در اتاق‌های استاندارد موجود است می‌توانید در طول اقامت خود استفاده کنید. اینترنت بی سیم رایگان نیز در هر اتاق وجود دارد. واحدهای هتل Nesa Palas Hotel Kusadasi دارای بالکن با منظره دریا و کوه، تهویه مطبوع، قسمت نشیمن و آشپزخانه کوچک هستند. رخت آویز، یخچال، مینی بار، اجاق گاز و کتری نیز در اتاق‌ها وجود دارد. هر واحد مجهز به حمام خصوصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب همیشه دمای اتاق را در حد مطلوب نگه می‌دارد.

رستوران هتل


میهمانان هتل آپارتمان نسا پالاس می‌توانند از صبحانه آسیایی و بوفه‌ای لذت ببرند. رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان است. همچنین می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در رستوران بیرونی این مرکز صرف کنید. میوه، شیرینی، تنقلات و بطری آب معدنی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل نسا پالاس کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پارادیس: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل سبز: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل بانوان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی فانتاسی: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم باکره: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است