search
menu

هتل Mursel Pension Garden Hotel Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mursel Pension Garden Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل مورسل پانسیون گاردن
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مورسل پانسیون گاردن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mursel Pension Garden Hotel


هتل مورسل پانسیون گاردن، هتلی زیبا با باغی سرسبز و دل‌انگیز است که در شهر کوش آداسی در کشور ترکیه قرار دارد. هتل پانسیون مورسل گاردن، هتلی سه ستاره و به‌صرفه است که برای اقامتی خانوادگی، خوش و در عین حال اقتصادی بسیار ایده‌آل است. هتلMursel Pension Garden Hotel در نقطه خوبی در شهر قرار گرفته‌است و تا جاذبه‌های مشهور شهر کوش آداسی فاصله کمی دارد. اگر قصد داشته باشید که بلیط هواپیما کوش آداسی خریداری کنید؛ باید از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر به هتل پنسیون گاردن بروید که باید مسافتی حدود ۵۴ کیلومتر را با ماشین طی کنید. کوش آداسی شهری گردشگرپذیر، ساحلی و زیبا در غرب ترکیه و در ساحل دریای اژه است؛ یکی از جزیره‌های شهر کوش آداسی،‌ جزیره کبوتر کوش آداسی است که بسیار دیدنی است و حتما باید از آن بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مورسل پانسیون گاردن


محوطه و فضای سرسبز و دل‌انگیز، استخر روباز، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل،‌ پارکینگ رایگان همگی امکاناتی هستند که در هتل Mursel Pension Garden Hotel کوش آداسی قرار دارند و برای اقامت هر چه بهتر و آسوده‌تر مسافران تعبیه شده‌اند. خدمات خوبی که هتل پانسیون گاردن مورسل ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی،‌ لباسشویی، اتو، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل، میز معرفی و فروش تور و تبدیل ارز. اگر بلیط هواپیما چارتر در دست دارید؛ از ترانسفر فرودگاهی هتل مورسل پانسیون گاردن استفاده کنید تا با آسودگی خیال و به‌موقع تردد کنید. یکی از ویژگی‌های خوب هتل مورسل پنسیون گاردن کوش آداسی این است که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اضافی‌تر،‌ حیوانات خانگی خود را هم به همراه داشته باشید. قابل ذکر است که کارکنان هتل مورسل کوش آداسی، علاوه بر زبان ترکی،‌ به زبان انگلیسی هم صحبت می‌کنند و از مسافران سراسر دنیا استقبالی گرم دارند.

اتاق های هتل


اتاق‌های فوق‌العاده راحت و دنج هتل مورسل پانسیون گاردن کوش آداسی برای اقامتی خانوادگی و آسوده مناسب هستند و می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. ۱۳ اتاق در هتل Mursel Pension Garden Hotel کوش آداسی قرار دارد که شامل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل،‌ اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل مورسل پانسیون گاردن با امکاناتی باکیفیت برای اقامتی آسوده و بدون کمبود عالی هستند. وسایلی که در اتاق‌‌های هتل مورسل پنسیون گاردن کوش آداسی وجود دارند شامل مواردی است مانند مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، دمپایی، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که اتاق‌های هتل Mursel Pension Garden Hotel سیستم اطفا حریق دارند که به همین دلیل داخل اتاق‌ها نمی‌توانید سیگار بکشید اما در محوطه و فضای باز این امکان وجود دارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


محوطه‌ی سرسبز و بزرگ هتل Mursel Pension Garden Hotel کوش آداسی فضایی باصفا و تماشایی دارد که می‌توانید از منظره‌ای با هوای تازه و مطلوب لذت ببرید و همچنین با همسفران خود بنشیند، میان‌وعده‌ای میل کنید، گپ بزنید و ساعاتی به‌یادماندنی را به یادگار بگذارید. استخر روباز و فصلی هتل مورسل پانسیون گاردن و صندلی‌های کنار آن برای تفریح و استراحت بسیار عالی است. برای گذراندن اوقاتی مفرح و جذاب،‌ از هتل مورسل کوش آداسی دوچرخه اجاره کنید و در اطراف دوچرخه سواری کنید. همچنین می‌توانید در هتل مورسل پانسیون گاردن به کتابخانه‌ بروید و یا با همسفران خود دارت بازی کنید. حتی برای کودکان هم تدارکاتی در هتل پانسیون مورسل کوش آداسی دیده شده‌است تا سرگرم شوند مانند بازی‌های فکری و پازل‌.

رستوران هتل


در کافه رستوران دنج و دلنشین هتل مورسل پنسیون گاردن کوش آداسی می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را از منو انتخاب کنید و میل کنید و ساعاتی خوش و دلپذیر را سپری کنید.

فاصله هتل مورسل پانسیون گاردن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل بانوان: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل کوش‌آداسی: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا خانه مریم مقدس کوش‌ آداسی: ۳۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است