search
menu

هتل Minay Hotel Plus Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Minay Hotel Plus Kusadasi
امکانات و خدمات عمومی هتل مینای پلاس
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مینای پلاس کوش آداسی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Minay Hotel Plus Kusadasi


هتل مینای پلاس کوش آداسی، هتلی ۳ ستاره در جوار پلاژ بانوان (ساحل بانوان) شهر زیبای کوش آداسی است که کمتر از ۵۰۰ متر با دریا فاصله دارد. این هتل که گزینه مقرون به صرفه ای برای اقامت در کوش آداسی ترکیه به شمار می رود، از نظر موقعیت مکانی و خدماتش بازخوردهای خوبی داشته و همواره از خریداران بلیط هواپیما کوش آداسی میزبانی شایسته ای داشته است. البته مسافران این شهر با خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد ازمیر یا بدروم به این شهر سفر کرده و این فاصله را معمولا با اتوبوس یا تاکسی طی می کنند. با اقامت در هتل مینای پلاس کوش آداسی از مرکز شهر نیز فاصله چندانی نخواهید داشت و می توانید با استفاده از خدمات کرایه خودرو هتل به راحتی این مسیر ۱ کیلومتری را طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مینای پلاس


هتل مینای پلاس دارای استخر روباز است و در تمام نقاطش امکان دسترسی به اینترنت فراهم شده است؛ یعنی در طول اقامت در این هتل دغدغه تماس با خانواده و دوستان را نخواهید داشت. ضمنا این اینترنت به صورت رایگان ارائه می شود. رزرو اتاق های هتل مینای پلاس به همراه ارائه صبحانه بوده و مهمانان هتل می توانند صبحانه های لذیذ این هتل را در سالن غذاخوری یا در اتاقشان میل کنند. از این گذشته، هتل Minay Plus کوش آداسی فضایی را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده و بابت این خدمات هزینه ای از آن ها دریافت نمی کند. در طول اقامت در این هتل نیز می توانید از عکاس هتل درخواست کنید تا عکس های ماندگار و حرفه ای از شما ثبت کنند و آن ها را ضمیمه بلیط هواپیما کوش آداسی کنید و خاطراتتان را ابدی سازید. در صورتی که همراه با کودکان به کوش آداسی سفر کرده اید، در این هتل از خدمات نگهداری کودک هتل بهره مند می شوید و البته این هتل دارای استخر کودکان نیز هست.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل مینای پلاس با ساختمان ۶ طبقه اش، در ۶۰ واحد اقامتی از مهمانانش میزبانی می کند؛ این واحدها در قالب اتاق های سینگل، دبل و تریپل ارائه می شوند و به خاطر متراژ کوچک و نقلی بودن اتاق ها، امکان افزایش ظرفیت برای آن ها وجود ندارد. این اتاق ها به صورت ساده دکور شده اند و همه آن ها دارای تراس کوچکی هستند که یا رو به خیابان هستند و یا چشم اندازهای دریا و استخر از آن ها پیداست. تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، کمد، کابین دوش، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و اسپلیت از جمله امکاناتی هستند که در اتاق های هتل مینای پلاس کوش آداسی گنجانده شده اند. میز تلویزیون اتاق های این هتل به عنوان میز کار نیز کاربرد دارند و حتی میز آرایش نیز در اتاق ها قرار گرفته است و مهم تر از همه، رسیدگی به امور نظافتی اتاق ها در این هتل به صورت منظم بوده و از این نظر همواره رضایت مهمانانش را جلب می کند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


از آنجایی که در محوطه هتل مینای پلاس باغ کوچکی طراحی شده، مهمانان می توانند صبح و عصر دل انگیزی را در محوطه هتل سپری کرده و یا خستگی خود را در استخر و اسپای هتل از تن بیرون کنند. همانطور که ذکر شد، این هتل برای کودکان نیز استخری اختصاص داده است. این استخرهای روباز در طول فصل های گرم قابل استفاده هستند. نزدیکی به ساحل نیز این امکان را فراهم کرده تا مهمانان دسترسی راحتی به دریا داشته باشند. گفتنی است که هتل مینای پلاس، مانند اکثر هتل ها اجازه اقامت به همراه حیوان خانگی را به مهمانان نمی دهد. پرسنل هتل Minay Plus Kusadasi به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی صبحت می کنند و به صورت حرفه ای از مهمانانشان میزبانی می کنند. در هتل مینای پلاس از خدمات فکس، کپی، لاندری و صرافی نیز بهره مند خواهید شد و در صورت نیاز می توانید چمدان های خود را به اتاق چمدان هتل تحویل دهید.

رستوران هتل


در صورتی که رستوران هتل مینای پلاس را برای صرف غذا انتخاب کرده باشید، می توانید در فضای بسته رستوران غذای سفارشی خود را میل کنید یا در صورت تمایل به فضای باز آن بروید و در هم جواری با باغ و فضای سبز محوطه، غذای خود را میل کنید. منوی این رستوران به صورت انتخابی است و البته هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می کند. نزدیکی به رستوران های دیگر نیز این امکان را فراهم آورده تا هر کسی به دنبال ذائقه خاص خود در رستوران های دیگری از کوش آداسی غذایش را میل کند.

فاصله هتل مینای پلاس کوش آداسی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا ترمینال اتوبوس: ۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان بارس کوش آداسی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر افسوس: ۱۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است