search
menu

Marti Beach Hotel Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Marti Beach Hotel Kusadasi
امکانات کلی هتل مارتی بیچ کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارتی بیچ کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Marti Beach Hotel Kusadasi


هتل مارتی بیچ کوش آداسی، از هتل های ۴ ستاره زیبا و خوش منظره کوش آداسی است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و متنوع، سعی در تأمین اقامت به یاد ماندنی و شیرین برای مهمانان دارد. هتل مارتی بیچ کوش آداسی در ساحل زیبای بانوان واقع شده و چشم انداز فوق العاده ای از دریای فیروزه ای رنگ اژه ارائه می دهد. تمام امکانات در نظر گرفته شده در این هتل برای تجربه اقامت دلنشین کفایت می کنند و مهمانان حتی اگر در طول سفر از هتل بیرون نروند، برای لحظه ای حوصله شان سر نمی رود. کارکنان هتل مارتی بیچ کوش آداسی (Marti Beach Hotel Kusadasi) بسیار مجرب، کاردان و زحمتکش هستند و با جان و دل تلاش می کنند تا مهمانان را راضی و خرسند نگاه دارند.

امکانات کلی هتل مارتی بیچ کوش آداسی


در هتل مارتی بیچ کوش آداسی امکانات متنوعی برای آسایش، رفاه و تفریح مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ازمیر، با خودروی شخصی شان به کوش آداسی سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک خودروهایشان استفاده کنند. مهمانان در سراسر هتل اعم از اتاق ها، لابی، حیاط، محوطه، استخر و ... می توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته و لحظات زیبایشان را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و یا هرگونه امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. در لابی هتل مارتی بیچ کوش آداسی امکاناتی چون مبلمان، میز، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، سرویس های بهداشتی و ... وجود دارند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز و یا دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، فتوکپی، فکس، کرایه خودرو، روم سرویس، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. پرسنل به زبان های ترکی و انگلیسی مسلط بوده و در برقراری ارتباط با مهمانان بسیار خوب و ماهرانه عمل می کنند. از آن جایی که هتل در ساحل بانوان کوش آداسی واقع شده دارای ساحل اختصاصی است و این امتیاز بسیار خوب و مثبتی برای هتل به حساب می آید. مهمانان با اقامت در این هتل از امکانات کامل و مجهز برخوردار می شوند و تعطیلات خاطره انگیز جذاب تجربه می کنند. لازم است مهمانان بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل


همان گونه که اشاره گردید، این هتل از ساحل اختصاصی برخوردار است. در ساحل اختصاصی هتل مارتی بیچ کوش آداسی امکانات تفریحی متنوع و هیجان انگیز برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند از تخت ها و چترهای مخصوص آفتاب برای گرفتن حمام آفتاب استفاده کنند و در عین حال از تماشا و آرامش دریای آبی رنگ لذت ببرند. انجام انواع ورزش های آبی نظیر غواصی، شنا و ... در ساحل هتل امکان پذیر است. در داخل محوطه هتل نیز یک استخر روباز فصلی وجود دارد که با گرم شدن هوا شروع به فعالیت می کند. در اطراف استخر تخت، چتر آفتاب و حوله فراهم شده اند.
مهمانان می توانند پس از شنا و آب تنی در استخر، به مرکز اسپای هتل مراجعه کرده و از خدمات درمانی و ریلکسیشن شامل ماساژ دست، سر، گردن، پشت، پا و ماساژ فول بادی بهره مند شوند. همچنین، در این مرکز استفاده از سونا نیز امکان پذیر است. البته که سفر به ترکیه بدون استفاده از حمام ترک تکمیل نمی شود. مهمانان می توانند نیم روزی را صرف استفاده از حمام ترک هتل بکنند و کل خستگی ها و اضطراب ها را از بدنشان دفع کرده و پوستشان را لطیف و شاداب نمایند. یک سالن زیبایی نیز در هتل وجود دارد که مهمانان می توانند برای دریافت خدمات مراقبتی و زیبایی به آن مراجعه کنند.

اتاق های هتل


در هتل مارتی بیچ کوش آداسی انواع اتاق ها با امکانات متنوع مناسب هر نوع سلیقه و نیازی وجود دارند. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها در این هتل با اسباب و وسایل مدرن و شیک انجام شده و بسیار هماهنگ، شیک و دلنشین هستند. چشم اندازی که از پنجره اتاق ها پیداست شامل منظره چشمگیری از دریا، ساحل و محوطه هتل است. تمیزی و نظافت اتاق ها فوق العاده رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد.
واحدهای اقامتی هتل مارتی بیچ کوش آداسی شامل اتاق های خانواده، استاندارد، دلوکس، سوئیت، اتاق تریپل استاندارد و اتاق دبل اکونومی هستند. استعمال دخانیات در داخل اتاق ها اکیدا ممنوع است. در تمام اتاق ها امکانات رفاهی اساسی مانند مبلمان، میز، محل نشیمن و تماشای تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کمد، دراور، آباژور، یخچال، مینی بار (با هزینه)، قهوه/ چای ساز، بطری آب، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی فراهم شده اند. اقامت در این اتاق ها واقعا راحت و دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۱۳ سال در صورت عدم درخواست سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


در این هتل هم رستوران روباز و هم رستوران سرپوشیده وجود دارند. در رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه محلی و ترکی به صورت منوی آلاکارته و بوفه ای سرو می شوند. برای کودکان نیز، منوی مخصوص در نظر گرفته شده است. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی های گرم و خنک با طعم های متنوع برای مهمانان آماده می کند. بار اصلی هتل انواع اسنک ها و نوشیدنی ها برای مهمانان تدارک می بیند و بار ترن بیچ کلاب انواع مزه جات و نوشیدنی ها را برای مهمانان سرو کرده و در شب هنگام به محل تفریح و سرگرمی تبدیل می شود.

فاصله هتل مارتی بیچ کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۱۱٫۹
فاصله تا اوتلت نوادا سوکه: ۲۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا منطقه باستان شناسی شهر افسوس: ۲۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس کوش آداسی: ۲۹کیلومتر
فاصله تا روستای شیرینجه: ۳۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است