search
menu

هتل Marina Hotel Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marina Hotel Kusadasi
امکانات کلی هتل مارینا اند سوئیتز کوش آداسی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارینا اند سوئیتز کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Marina Hotel Kusadasi


هتل مارینا اند سوئیتز کوش آداسی یکی از هتل‌های ۴ ستاره لوکس و مجلل است که در فاصله نزدیکی از ساحل بانوان قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع ساخته شده است. مرکز شهر کوش آداسی تنها ۱ کیلومتر از هتل مارینا با رستوران‌ها، بارها و فروشگاه‌های متعدد فاصله دارد. ساحل توسان ۱۰ دقیقه با ماشین از محل اقامت فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به قلعه کوش آداسی، پارک آبی آدالند، خانه مریم مقدس و معبد آرتمیس اشاره کرد. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۴۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل خدمات شاتل فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کوش آداسی، هتل Marina Hotel & Suites Kusadasi با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل مارینا اند سوئیتز کوش آداسی


هتل مارینا کوش آداسی دارای یک استخر روباز، یک تراس با منظره پانوراما از دریا و مارینا کوش آداسی است. با توجه به نیاز خود می‌توانید از خدمات پزشک و کرایه خودرو در این مرکز استفاده کنید. یک بار در ملک وجود دارد که می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید. هتل همچنین می‌تواند در صورت درخواست راهنمای تور ارائه دهد. یک مغازه کوچک در محل وجود دارد. این ملک خدمات نظافت، خشکشویی، اتو و لباسشویی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. از خدمات مشهور این هتل می‌توان به داشتن پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، رستوران، شاتل فرودگاهی و اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در این هتل ارائه می‌شود. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی‌توانید به داخل هتل بیاورید.
با استفاده از خدمات ماساژ، سونا و حمام ترکی موجود در این مرکز می‌توانید آرامش داشته باشید و احساس شادابی کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار در شهر می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات بسپارید. یک صرافی نیز در هتل Marina Hotel & Suites Kusadasi وجود دارد. هتل دارای اتاق جلسات است و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه اضافی انجام می‌گیرد. برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌هایی که برای آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود شرکت کنید. کارکنان کارآزموده هتل مارینا به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با خوش اخلاقی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل مارینا اند سوئیتز کوش آداسی دارای اتاق‌های رو به دریا و سوئیت خانوادگی است. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. همه آن‌ها دارای بالکن خصوصی با منظره دریا یا باغ هستند. وای فای رایگان نیز در اتاق‌ها موجود است. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از تجهیزات موجود در اتاق‌ها استفاده کنید. هر اتاق در هتل Marina Hotel & Suites Kusadasi دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


وعده‌های غذایی خود را می‌توانید در رستوران آلاکارت، رستوران در فضای باز و رستوران سرپوشیده این هتل صرف کنید. رستوران هتل مارینا غذاهای ترکی و بین المللی سرو می‌کند. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بارهای هتل ارائه می‌شود. می‌توانید در کنار تماشای غروب آفتاب از چند نوشیدنی در تراس لذت ببرید. غذای مخصوص کودک، منوهای رژیم غذایی، عصرانه، کیک و تنقلات نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند.

فاصله هتل مارینا اند سوئیتز کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۶۵۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل سبز: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی فانتاسی: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم باکره: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است