search
menu

هتل Maison Bahar Suites & Hotel Kusadasi

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maison Bahar Suites & Hotel
امکانات کلی هتل میسون بهار سوئیت
انواع اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میسون بهار سوئیت از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Maison Bahar Suites & Hotel


هتل میسون بهار سوئیت در شهر کوش آداسی قرار دارد و گزینه‌ای عالی برای گذراندن یک تعطیلات آرام است. جالب است بدانید شهر ساحلی کوش آداسی در زبان ترکی به معنای جزیره پرنده است و در حاشیه‌ی غربی دریای اژه قرار دارد. نزدیکی به دریا و جاذبه‌های تاریخی از مهم‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به این شهر زیبا هستند. هتل آپارتمان میسون بهار سوئیت با فاصله ۸۰۰ متری از ساحل کوش آداسی انتخابی مناسب برای اقامت است. همچنین با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید از دیگر جاهای دیدنی کوش آداسی ازجمله قلعه کوش آداسی و پارک آبی آدالند بازدید نمایید. ساختمان Maison Bahar Suites & Hotel دوطبقه و نوساز است. این هتل با فراهم کردن امکانات خودپذیرایی پیشنهادی مناسب برای اقامت خانواده‌های پرجمعیت است.

امکانات کلی هتل میسون بهار سوئیت


در هتل آپارتمان میسون بهار سوئیت امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است. در قسمت پذیرش خدماتی ازجمله ارائه‌ی فاکتور، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق چمدان ارائه می‌شود. از دیگر خدمات هتل می‌توان به نظافت روزانه اشاره کرد. کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق و دزدگیر از امکانات دیگر هتل میسون بهار سوئیت هستند. هتل و سوئیت میسون بهار پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۹ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای هستند و برای ایجاد محیطی راحت برای مهمانان از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. در هتل میسون بهار به دو زبان ترکی و انگلیسی صحبت می‌شود. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن و ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. لازم به ذکر است فرودگاه‌ بین‌المللی سمس و فرودگاه ازمیر عدنان مندرس نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به هتل هستند و فاصله‌شان تا هتل به ترتیب ۳۵ و ۴۹ کیلومتر است.

انواع اتاق های هتل


هتل آپارتمان میسون بهار سوئیت دارای ۶ واحد اقامتی جادار و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل سوئیت خانواده و استودیو تریپل است. سوئیت خانواده ۵ نفره و استودیو ۳ نفره هستند؛ مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفرات اقدام به رزرو واحد موردنظرشان نمایند. توجه داشته باشید که در صورت درخواست، تختخواب کودک در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، این سرویس فقط برای کودکان زیر ۵ سال و کاملا رایگان است. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان دارای طیف وسیعی از امکانات هستند به‌طوری‌که با اقامت در میسون بهار سوئیت مانند خانه خودتان راحت خواهید بود. تمامی واحدها دارای آشپزخانه و مجهز به امکاناتی نظیر میز غذاخوری، اجاق‌گاز، لوازم پخت‌وپز، کتری برقی، ماشین ظرف‌شویی و یخچال هستند. آپارتمان‌های این مجموعه عایق صدا و ایده‌آل برای گذراندن یک تعطیلات آرامش‌بخش هستند. بالکن منظره‌ زیبایی از شهر را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد. از دیگر امکانات موجود می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، صندوق امانات، اتو، میز اتو، پنکه، رخت‌آویز، کمد لباس، سشوار، حمام خصوصی، سرویس بهداشتی، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد.

رستوران هتل


هتل‌ آپارتمان میسون بهار سوئیت همانند بسیاری از هتل‌ آپارتمان‌های دیگر دارای رستوران نیست؛ ولی تمامی امکانات پخت‌و‌پز برای مهمانان فراهم شده است تا در هر زمانی که تمایل داشتند غذای موردعلاقه‌شان را آماده کرده و نوش جان نمایند. البته رستوران‌های خوب و معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آنها را انتخاب نمایید. رستوران‌های کازابلانکا و مود بیسترو از رستوران‌های معروفی هستند که فاصله کمی با هتل دارند.

فاصله هتل میسون بهار سوئیت از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از بازار بزرگ: ۲۰۰ متر
فاصله از ساحل کوش آداسی: ۸۰۰ متر
فاصله از قلعه کوش آداسی: ۹۰۰ متر
فاصله از ساحل بانوان: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله از پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۶٫۴ کیلومتر
فاصله از خانه مریم مقدس کوش آداسی: ۸٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است