search
menu

هتل Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi
امکانات عمومی هتل لو بلو و ریزورت کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لو بلو و ریزروت کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi


هتل لو بلو و ریزورت در شهر کوش آداسی ترکیه قرار دارد. این هتل زیبای ۵ ستاره در نوار ساحلی دریای اژه واقع شده است و دسترسی بسیار آسانی به دریا دارد، همچنین شامل ساحل اختصاصی همراه با جت اختصاصی است. این هتل تا جاذبه های دیدنی شهر کوش آداسی، مراکز خرید و کلوب های شبانه حدودا ۳ کیلومتر فاصله دارد و همین امر سبب محبوبیت هرچه بیشتر این هتل در میان گردشگران گشته است، به طوری که سالانه مسافران زیادی برای اقامت این هتل را انتخاب می کنند و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل اقدام می کنند. فرودگاه مندرس ادنان ازمیر با هتل Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi حدودا ۷۰ کیلومتر فاصله داشته و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا استفاده کنید. از امکانات مشهور هتل لو بلو و ریزورت کوش آداسی می توان به دو استخر شنا، ساحل اختصاصی، پارکینگ و اینترنت رایگان، اتاق های خانواده، شاتل فرودگاهی و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لو بلو و ریزورت کوش آداسی


امکانات عمومی ارائه شده در این هتل نیز عبارتند از اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس در تمامی نقاط هتل، پارکینگ رایگان. همچنین در لابی هتل علاوه بر بخش پذیرش ۲۴ ساعته می توانید از امکاناتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و تبدیل ارز بهره مند شوید. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو با هزینه جداگانه انجام می گیرند. در صورتی که برای کار و تجارت عازم این شهر شده اید، با انتخاب این هتل به عنوان محل اقامتتان به راحتی می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، در هتل لو بلو و ریزورت امکانات رفاهی بسیار عالی در نظر گرفته شده است. پرسنل مجرب هتل Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز بزرگ، زمین تنیس و مرکز اسپا با سونا و حمام ترکی اشاره کرد. هر دو استخر روباز بوده و یکی از استخرها مخصوص کودکان و دیگری مخصوص بزرگسالان است. استفاده از هر دو استخر به صورت فصلی و رایگان بوده و در کنار استخرها نیز صندلی های آفتاب گیری و بار وجود دارد. در مرکز اسپای این هتل میهمانان می توانند بر روی صندلی های آفتاب دراز کشیده و ریلکس کنند و حمام آفتاب بگیرند. همچنین کودکان نیز می توانید در پارک آبی با انواع سرسره های آبی لحظات به یاد ماندنی تجربه کنند یا در زمین بازی روباز و سرپوشیده بازی کنند. بخشی نیز برای نگهداری از کودکان خردسال در نظر گرفته شده است تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند. همچنین در بخش اسپای هتل Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi می توانید از انواع ماساژ بهره مند شوید. از دیگر امکانات ارائه شده در این هتل می توان به سالن بدنسازی با دستگاه های مجهز، کلاس های یوگا، اتاق بخار، انواع ماساژ، خدمات زیبایی پوست و مو، مانیکور و پدیکور، حمام ترکی، سونا و انواع سرسره های هیجان انگیز اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئين، سوئيت یکخوابه جونیور، اتاق تریپل، سوئيت کینگ و یکخوابه با تراس، سوئيت ماه عسل، اتاق خانواده و اتاق دوبل با تخت اضافه. همه اتاق های موجود در این هتل به طور مرتب نظافت می شوند و همگی دارای بهترین طراحی و چیدمان و دکوراسیونی شیک هستند. اتاق های هتل لو بلو و ریزورت شامل سیستم تهویه مطبوع کننده هوا، یخچال کوچک با بطری های آب و تلویزیون ال سی دی با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، تراس، کمدلباس هستند. همچنین در داخل اتاق های هتل Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi می توانید از حمام اختصاصی بهره مند شوید و این حمام ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، سشوار، توالت فرنگی و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز غذاها را به صورت منویی و بوفه ای ارائه می دهد. در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایتالیایی و دریایی سفارش دهید. همچنین میان وعده و انواع کیک و دسر و بستنی نیز در رستوران و بوفه هتل Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi ارائه می شوند. قسمت بار هتل لو بلو و ریزورت در کنار استخر، مرکز اسپا، لابی و رستوران دایر هستند و انواع نوشیدنی های خنک و خوشمزه سرو می کنند.

فاصله هتل لو بلو و ریزروت کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا جزیره کبوتر کوش آداسی: ۸۰۰ متر
فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۸۵۰ متر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی افسوس: ۲۴.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس: ۲۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است