search
menu

هتل Lavender Residence Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lavender Residence Kusadasi
امکانات کلی هتل لاوندر رزیدنس کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لاوندر رزیدنس کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lavender Residence Kusadasi


هتل لاوندر رزیدنس با چشم انداز باغ در کوش آداسی واقع شده است. مارینا کوش آداسی ۱۵ کیلومتر با این هتل آپارتمان فاصله دارد، در حالی که ترمینال اتوبوس کوش آداسی در ۱۲ کیلومتری این ملک واقع شده است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۵۹ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. جزیره کبوتر، پارک آبی آدالند و قلعه کوش آداسی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما یک روش بسیار خوب برای آسانتر شدن نحوه سفر شما به کوش آداسی است.

امکانات کلی هتل لاوندر رزیدنس کوش آداسی


میهمانان می‌توانند در رستوران واقع در منطقه حضور یابند. امکان هماهنگی برای ورود و خروج سریع وجود دارد. یک زمین بازی مجهز برای کودکان در حیاط وجود دارد. در صورت درخواست قبلی، شاتل فرودگاهی برای میهمانان سازماندهی شده است. کسانی که عادت دارند بدن خود را حتی در تعطیلات خوش فرم نگه دارند، می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام هتل استفاده کنند. در اوقات فراغت خود می‌توانید در استخر روباز شنا کرده و در صندلی‌های آفتاب کنار آن استراحت کنید. همچنین بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا و حمام ترکی رفته و استراحتی به بدن خود دهید. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی وجود دارد. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی امکان کرایه خودرو فراهم شده است. برای راحتی گردشگران، یک مینی مارکت در محل وجود دارد. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. گردشگران می‌توانند با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت هزینه‌های اضافی را پرداخت کنند.
نظافت به طور روزانه در هتل Lavender Residence Kusadasi انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هلندی و ترکی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۰ صبح انجام می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


تنیس، گلف، ماهیگیری، اسب سواری و پارک آبی از جمله تفریحاتی هستند که برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان در هتل Lavender Residence Kusadasi در نظر گرفته شده است. غواصی یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها است که احساسات فراموش نشدنی و بی نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Lavender Residence Kusadasi دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، سوئیت با چشم انداز باغ، سوئیت با چشم انداز استخر، استودیو، آپارتمان پنت هاوس و آپارتمان با چشم انداز کوه است که می‌توانید متناسب با نیاز خود اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. اتاق‌های هتل لاوندر رزیدنس کوش آداسی دارای پاسیو، منظره دریا، تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، آشپزخانه کاملاً مجهز با ماشین ظرفشویی و یخچال و حمام اختصاصی با دوش، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. اجاق گاز، توستر و همچنین کتری برقی نیز در اتاق‌ها موجود است. دسترسی به وای فای رایگان نیز امکان پذیر است.

رستوران هتل


میهمانان این اقامتگاه می‌توانند از صبحانه آلاکارت لذت ببرند. انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در رستوران هتل لاوندر رزیدنس کوش آداسی ارائه می‌شود. همچنین با نوشیدنی‌های خوشمزه موجود در بار می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند می‌توانند غذای مخصوص کودک را از بوفه کودک تهیه کنند.

فاصله هتل لاوندر رزیدنس کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل لانگ: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل لاو: ۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل ونوس: ۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل پارادیس: ۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل بانوان: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است