search
menu

هتل Hotel Sunday Beach Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Sunday Beach Kusadasi
امکانات کلی هتل ساندی بیچ کوش آداسی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل ساندی بیچ کوش آداسی از جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Sunday Beach Kusadasi


هتل ساندی بیچ از هتل‌های میان‌رده شهر کوش ‌آداسی است. کوش ‌آداسی یکی از شهرهای تفریحی ترکیه و از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است. سالانه افراد زیادی از سراسر جهان برای بازدید از جاذبه‌های کوش آداسی به این شهر تفریحی سفر می‌کنند. کوش آداسی در سواحل غربی دریای اژه قرار دارد و بیشتر شهرتش را مدیون سواحل خود است. هتل ساندی بیچ با فاصله کمی که از سواحل مختلف دارد، یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت به شمار می‌رود، پس با خرید بلیط هواپیما سفری خاطره انگیز خواهید داشت. نزدیکی به مرکز شهر و دسترسی به مراکز خرید و جاهای دیدنی مانند پارک آبی آدالند کوش آداسی از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل ساندی بیچ است. Hotel Sunday Beach Kusadasi در سال ۱۹۸۹ به بهره‌برداری رسیده است و از هتل‌های باسابقه کوش آداسی به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل در هر ساعتی از شبانه‌روز که تمایل داشته باشید می‌توانید در ساحل قدم بزنید و از زیبایی دریا حظ ببرید.

امکانات کلی هتل ساندی بیچ کوش آداسی


ساختمان هتل ساندی بیچ ۶ طبقه است و امکانات رفاهی باکیفیتی در آن برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. باغ زیبای هتل مناسب برای قدم زدن و بازی کودکان است. کپسول آتش‌نشانی، فکس، فتوکپی، آسانسور، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و دزدگیر از دیگر امکانات هتل ساندی بیچ کوش آداسی به شمار می‌روند. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و خدمات متعددی ازجمله کمد، اتاق چمدان، صرافی و چک‌این/اوت اکسپرس در آن ارائه می‌شود. برای گشت‌وگذار در کوش آداسی می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتو استفاده نمایید. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای هستند و برای ایجاد محیطی دل‌پذیر برای مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. با آشنایی به یکی از دو زبان انگلیسی یا ترکی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل Hotel Sunday Beach Kusadasi در ارتباط باشید. ساندی بیچ پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۳ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. لازم به ذکر است نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی ساموس است که در ۳۳ کیلومتری هتل قرار دارد؛ با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل ساندی بیچ کوش آداسی دارای ۶۰ اتاق مدرن و زیبا است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه خود اقدام به رزرو واحد موردنظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی شامل اتاق دوبل با منظره مزرعه و اتاق استاندارد با منظره دریا است. تمامی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و چشم‌انداز زیبایی از اطراف هتل را به نمایش می‌گذارند. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلفن، پرده‌های ضدنور، تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، سرویس بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی اشاره کرد. لازم به ذکر است برخی از اتاق‌ها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافی هستند. سرویس اضافی برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان و یا رستوران نوش جان کنید. رستوران هتل در تراس قرار دارد و هنگام میل کردن غذا می‌توانید از تماشای دریا لذت ببرید. منوی رستوران شامل انواع غذاهای بین‌المللی، ترکی و محلی است و تمامی غذاها با مواد اولیه طبیعی و تازه تهیه می‌شوند. یک کافه دنج هم داخل هتل قرار دارد که انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم در آن سرو می‌شود. البته رستوران‌های دیگری هم در نزدیکی هتل Hotel Sunday Beach Kusadasi قرار دارند که می‌توانید امتحانشان کنید.

فاصله هتل ساندی بیچ کوش آداسی از جاهای دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل بانوان: ۱۰ متر
فاصله از ساحل سبز: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله از ساحل بهشت: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از بازار کوش آداسی: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله از قلعه کوش آداسی: ۱٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است