search
menu

هتل Hotel Stella Kusadasi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Stella Kuşadası
امکانات کلی هتل استلا کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استلا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Stella Kuşadası


هتل ۲ ستاره استلا در ۲۰۰ متری جزیره کبوتر در مرکز کوش آداسی قرار دارد. هتل استلا منظره‌ای از بندر کوش آداسی در ۱۰۰ متری هتل دارد. کوش آداسی شهری گردشگرپذیر و زیبا در غرب ترکیه و در ساحل دریای اژه است. این شهر نسبتاً کوچک و گردشگرپذیر، در زبان ترکی استانبولی به معنای جزیره پرنده است. کوش آداسی (Kuşadası) یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه به شمار می‌آید که به معنای جزیره پرندگان است. در واقع کوش (Kuş) به معنای پرنده و آدا (ada) به معنای جزیره است و دلیل نام‌گذاری این جزیره بیشتر به‌خاطر پرندگان مهاجری است که این شهر زیبا را برای کوچ‌های خود انتخاب می‌کنند. کوش آداسی با قرارگرفتن در نوار ساحلی اژه و طبیعت بکر و زیبایش، طرف‌داران بسیار زیادی در میان اکثر گردشگران پیدا کرده است. هر اتاق دارای یک بالکن خصوصی است که مشرف به استخر، بار استخر و باربیکیو است. کوش آداسی خود فرودگاه ندارد و بیشتر مسافران برای سفر به این شهر، از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر استفاده می‌کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کوش آداسی را داشته باشید، هتل Hotel Stella Kuşadası با ارائه امکانات رفاهی بی‌نظیر مکان ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل استلا کوش آداسی


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند. با دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi هتل، تصاویر خود را پست کنید و هر زمان که می‌خواهید می‌توانید به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. با رزرو آسان خدمات حمل و نقل هتل، سفرهای خود را به و از فرودگاه از قبل برنامه‌ریزی کنید. این هتل خدمات کرایه اتومبیل و شاتل ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند به هرجایی که می‌خواهید در کوش آداسی بروید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. از ساحل، صندلی‌های آفتاب‌گیر یا صندلی‌های ساحلی، اسباب‌بازی‌های استخر کودکان هتل دیدن کنید و در رستوران‌ها و سالن‌های هتل استلا غذاهای لذیذ را میل کنید. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. اتاق چمدان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های مسافران است. برای کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق از بروز هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل خواهد آمد. همچنین این هتل مجهز به دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها است. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشک‌شویی نیز در دسترس هستند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل ببرید. اگر می‌خواهید بلیط برای بهترین سرگرمی‌های شهر داشته باشید، می‌توانید از خدمات بلیط هتل و تورها کمک بگیرید. برای جابه‌جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. کارکنان مجرب و بااخلاق هتل Hotel Stella Kuşadası به زبان‌های انگلیسی ، آلمانی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. هیچ شرط سنی برای ورود وجود ندارد و کودکان بالای ۷ سال در این هتل بزرگسال محسوب می‌شوند.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی متعددی از جمله چترهای آفتاب، صندلی‌های آفتاب‌گیر یا صندلی‌های ساحلی، اسباب‌بازی‌های استخر کودکان و استخر با چشم‌انداز در این هتل در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل استلا عبارت‌اند از:
• اتاق استاندارد دونفره با تخت دونفره بزرگ
• سوئیت جونیور با ۳ تخت یک‌نفره
• سوئیت خانوادگی با ۴ تخت یک‌نفره یا ۲ تخت یک‌نفره و ۱ تخت دونفره بزرگ
• اتاق دونفره دولوکس با ۱ تخت دونفره بزرگ
امکانات داخل اتاق شامل سرویس اتاق ۲۴ ساعته و نظافت روزانه است تا بتوانید آرامش داشته باشید و از اقامت خود لذت ببرید. این هتل در اتاق‌ها تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان را برای رفاه میهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌ها دارای روزنامه، تلویزیون، کولرگازی و آباژور هستند. اتاق‌های بازسازی‌شده هتل استلا چشم‌اندازی به آب دارند و برای آسایش و راحتی میهمانان در هر یک از اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و سرویس بهداشتی فرنگی در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند از غذاهای سنتی ترکی در رستوران هتل که دارای تراس مشرف به قایق‌ها و آب است، لذت ببرند و از نوشیدنی‌ها و میوه‌ها یا در قهوه‌خانه لذت ببرند. اسنک بار و بار نیز در دسترس میهمانان است.

فاصله هتل استلا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا رستوران کوله رستوران دریایی: ۱۵۰ متر
فاصله تا یونس امره پارکی: ۸۰۰ متر
فاصله تا صالح کیلی پارکی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کافه تومبول پارکی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادینلار: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل سبز: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است