search
menu

هتل Hotel Roxx Royal Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Roxx Royal Kusadasi
امکانات عمومی هتل روکس رویال کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روکس رویال کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Roxx Royal Kusadasi


هتل روکس رویال از هتل‌های ۴ ستاره مشهور در شهر کوش آداسی در منطقه آیدین است. این هتل زیبا تا ساحل کادینلار حدوداً ۲.۴ کیلومتر فاصله دارد و در طول سال موردتوجه مسافران و توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی این هتل در منطقه آیدین سالانه مسافران زیادی از جای‌جای دنیا برای اقامتشان اینجا را انتخاب کرده و برای خود و خانواده‌شان تعطیلات و سفری به‌یادماندنی را رقم می‌زند، با اقامت در این هتل می‌توانید به پارک‌های آبی کوش آداسی، مراکز خرید و سواحل کوش آداسی دسترسی آسانی داشته باشید. با توجه به اینکه نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Hotel Roxx Royal Kusadasi فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است و حدوداً ۵۰ کیلومتر فاصله دارد، با خیال راحت می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل روکس رویال کوش آداسی


در هنگام ورود به هتل روکس رویال با میز پذیرش روبه‌رو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی در حال تلاشند. این هتل اجازه ورود به حیوانات را نمی‌دهد و توجه داشته باشید که دسترسی به اینترنت نیز در این هتل امکان‌پذیر نیست، بنابراین در هنگام خرید سیم‌کارت ترکیه با فعال‌سازی اینترنت به‌راحتی می‌توانید با دنیای مجازی در ارتباط باشید. ممکن است برخی از مسافران با ماشین شخصی سفر کنند که در این صورت می‌توانید از پارکینگ عمومی موجود در این هتل بهره‌مند شوید، استفاده از این پارکینگ رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند، ازاین‌رو در میان هم‌وطنان ما نیز از اهمیت و توجه خاصی برخوردار است تا حدی که در طول سال بیشتر مسافران هتل Hotel Roxx Royal Kusadasi را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند و مطمئناً با انتخاب هتل روکس رویال احساس غریبی نخواهید کرد، همچنین در صورت سفرهای دسته‌جمعی یا به‌وسیله تورهای گردشگری نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت خواهد بود، مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است و مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، نگران رفت آمد در این هتل نباشند و از طبقه‌ای که تمایل دارند، اتاق رزرو کنند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که در کنار این استخر نیز چتر و صندلی آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است، مطمئناً در این استخر لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. علاوه بر آن در قسمت سالن هتل Hotel Roxx Royal Kusadasi میز بیلیارد قرار داده‌شده تا دوستداران این ورزش بهره‌مند شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. همه واحدها به‌طور مرتب در طی روز نظافت می‌شوند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hotel Roxx Royal Kusadasi می‌توان به کف پارکت شده، گاوصندوق برای قرار دادن وسایل ارزشمندتان، کمد لباس و سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد. همچنین با خیال راحت می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و با استفاده از خدمات روم سرویس در داخل اتاقتان نوش جان کنید. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی بوده و این حمام‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. ظرفیت اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌صورت دونفره، سه‌نفره و چهارنفره هستند که بر اساس تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. و در قسمت بار نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید. وعده صبحانه نیز در رستوران این هتل به‌صورت سلف‌سرویس بوده و به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

فاصله هتل روکس رویال کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا آدالند: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا فانتاسی: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است