search
menu

هتل Hotel Flora Suites Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Flora Suites Kusadasi
امکانات عمومی هتل سوئیت فلورا کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئیت فلورا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Flora Suites Kusadasi


هتل سوئیت فلورا یکی از مشهورترین محل‌های اقامت در شهر کوش آداسی ترکیه است. این هتل سه ستاره بوده و در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. با توجه به اینکه کوش‌آداسی یکی از مناطق مشهور توریستی در این کشور به شمار می‌رود، همین دلیل سبب می‌شود تا سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای سفرشان اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند، بنابراین انتخاب محل اقامت مناسب جزوه اصلی‌ترین اقدامات این سفر به شمار می‌رود، با انتخاب هتل فلورا می‌توانید از تمامی امکانات لازم برای داشتن سفری ایده آل بهره‌مند شوید، یکی از مشهورترین امکانات این هتل ساحل اختصاصی است که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. این ساحل حدوداً یک کیلومتر تا هتل Hotel Flora Suites Kusadasi فاصله دارد. با توجه به اینکه از هتل تا ساحل یا جاذبه‌های دیدنی ترانسفر گشت دایر شده، بدین جهت با خیال راحت می‌توانید از قلعه کوش آداسی، پارک‌های آبی کوش آداسی و خانه مریم مقدس کوش آداسی بازدید کنید. فرودگاه ازمیر عدنان مندرس نیز با ۷۵ کیلومتر فاصله از این هتل جزو نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به شمار می‌رود. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، رستوران، بار و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سوئیت فلورا کوش آداسی


خدمات مربوط به خشک‌شویی و اتوکشی در این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند، برای بهره‌مندی از این خدمات باید به لابی هتل مراجعه کنید. بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده از مهمانان استقبال می‌کنند، همچنین در فراهم کردن اقامتی خوش تلاش می‌کنند. همچنین این هتل به دلیل روم سرویس می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل اعم از محوطه، ساحل، داخل هتل و رستوران قابل‌دسترس است که برای استفاده از اینترنت نیازی به پرداخت هزینه ندارید. پارکینگ نیز به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و رایگان بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین در لابی می‌توانید از صندوق امانات بهره‌مند شوید و در هنگام بیرون رفتن از هتل Hotel Flora Suites Kusadasi وسایل گران‌بها و ارزشمندتان را به این قسمت بسپارید. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و در برقرار کردن ارتباط با مسافران به نحو احسن اقدام می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل علاوه بر ساحل اختصاصی می‌توان به دو استخر شنا اشاره کرد که به‌صورت روباز هستند. بر روی استخرها سرسره‌های آبی تعبیه‌شده است، همچنین تفریحاتی مانند تنیس در هتل Hotel Flora Suites Kusadasi دایر شده است. محوطه اطراف هتل را باغ زیبایی فراگرفته که از تراس‌های اتاقتان می‌توانید این چشم‌انداز را تماشا کرده و لذت ببرید. برخی از امکانات تفریحی در این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، سرگرمی‌های عصرانه، مینی گلف، بولینگ، دارت، بیلیارد و اتاق بازی. همچنین زمین‌بازی برای کودکان نیز در این هتل دایر شده تا کودکان سرگرم شده و بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. استخر مخصوص کودکان همراه با چترها و صندلی‌های آفتاب‌گیری و جکوزی داغ جزو سایر امکانات تفریحی در محوطه این هتل به شمار می‌روند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئین، اتاق تریپل و اتاق خانواده. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل دارای کف پارکت شده و دکوراسیون مدرن هستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی مانند تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت وای فای، سیستم تهویه مطبوع هوا و مینی بار بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها شامل بالکن و حمام اختصاصی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس و میز کار و اینکه تمامی اتاق‌ها آرامش را به مسافران القا می‌کند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل هتل Hotel Flora Suites Kusadasi وعده صبحانه ناهار و شام را به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد، همچنین محل رستوران به‌صورت سرپوشیده و روباز است تا مسافران به دلخواه در هرکدام که علاقه داشته باشند، غذا سفارش داده و نوش جان کنند. علاوه بر آن، در کنار استخر روباز و در لابی نیز بار تعبیه‌شده است و انواع گوناگونی از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های طبیعی را به مسافران ارائه می‌دهند.

فاصله هتل سوئیت فلورا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کوش آداسی: ۴۵۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۱۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است