search
menu

هتل Hotel By Karaaslan Inn Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel By Karaaslan Inn Kusadasi
امکانات کلی هتل بای کاراسلان این کوش آداسی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بای کاراسلان این کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel By Karaaslan Inn Kusadasi


هتل بای کاراسلان این، یکی از هتل‌های ۴ ستاره زیبا است که در منطقه سواحل شهر کوش آداسی قرار دارد و بهترین مکان را برای استراحت در روزهای شلوغ فراهم می‌کند. این هتل در سال ۲۰۱۶ بازسازی شده است و چشم اندازی زیبا از دریای اژه ارائه می‌دهد. از این منطقه میهمانان می‌توانند از همه امکاناتی که شهر پرجنب‌وجوش کوش آداسی ارائه می‌دهد نهایت استفاده را ببرند. همچنین این ملک با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. در نزدیکی هتل مغازه‌ها، رستوران‌ها و بارها قرار دارد. معبد آرتمیس، خانه مریم مقدس، ساحل بانوان، ساحل سبز، پارک آبی آدالند و قلعه کوش آداسی از جمله جاهای دیدنی نزدیک این هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۴۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کوش آداسی، هتل Hotel By Karaaslan Inn Kusadasi با داشتن موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل بای کاراسلان این کوش آداسی


هتل بای کاراسلان این کوش آداسی دارای استخر روباز، استخر کودکان، بار، رستوران بالای پشت بام با منظره پانوراما و وای فای رایگان در سراسر ملک است. یک تراس آفتابگیر نیز در این ملک ارائه می‌شود. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. خدماتی از قبیل میز تور، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی، انبار چمدان و سرویس اتاق نیز در دسترس است.
دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای امنیت بیشتر و راحتی خیال خود می‌توانید به هنگام تفریح اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که برای راحتی آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کنند. برای گشت و گذار و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. خدماتی از قبیل سونا، ماساژ، درمان‌های پوستی و حمام ترکی نیز در این هتل ارائه می‌شود. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های کنار استخر آفتاب بگیرید یا به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. هتل Hotel By Karaaslan Inn Kusadasi دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانان دارای نوزاد قرار می‌گیرد. کارکنان مجرب هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل بای کاراسلان این کوش آداسی عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد با چشم انداز دریا
• سوئیت یک خوابه
هتل Hotel By Karaaslan Inn Kusadasi دارای ۶۵ اتاق مجهز به تهویه مطبوع است. همه آن‌ها با سلیقه مبله شده‌اند و بسیاری از آن‌ها امکانات رفاهی مانند وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، صندوق امانات، چای ساز، فرش، قفسه لباس، ملحفه و کمد لباس را فراهم می‌کنند. هر یک از اتاق‌ها منظره‌ای از اسکله قایق بادبانی و دریای اژه دارند. در هر واحد حمام مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران هتل Hotel By Karaaslan Inn Kusadasi روی پشت بام با منظره‌ای پانوراما از دریای اژه غذاهای ترکی و بین المللی سرو می‌کند. صبحانه روزانه نیز در رستوران پشت بام سرو می‌شود. میهمانان همچنین می‌توانند از نوشیدنی‌ها و تنقلات در بار کنار استخر لذت ببرند.

فاصله هتل بای کاراسلان این کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل بانوان: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا فانتاسی: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم باکره: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است