search
menu

هتل Grand Sahins Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Sahins Kusadasi
امکانات عمومی هتل گرند شاهین کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند شاهین کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Sahins Kusadasi


هتل گرند شاهین یکی از هتل‌ های شهر کوش آداسی است که در نزدیکی ساحل دریا واقع شده و تا مرکز شهر حدودا ۶ کیلومتر فاصله دارد. هتل گرند شاهین حدودا ۷۰ دقیقه تا فرودگاه ازمیر فاصله دارد و برای رفت و آمد از هتل Grand Şahins Kusadasi تا فرودگاه می توانید از تاکسی سرویس یا شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا استفاده کنید. ساحل بانوان نیز در حدود فاصله ۶ کیلومتری از این هتل قرار دارد که می توانید از حمام آفتاب در این ساحل اختصاصی زیبا لذت ببرید. باغ موجود در محوطه هتل محلی برای استراحت و آرامش میهمانان است. بنابراین برای تجربه سفری خاطره انگیز و رویایی پیشنهاد ما خرید آنلاین بلیط هواپیما است، سپس برای رزرو این هتل اقدام نمایید.

امکانات عمومی هتل گرند شاهین کوش آداسی


خدمات ارائه شده در قسمت پذیرش هتل گرند شاهین به صورت ۲۴ ساعته است. از امکانات عمومی هتل گرند شاهین می‌ توان به پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد. به یاد داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. هتل Grand Şahins Kusadasiدارای ۵ طبقه بوده و دسترسی به این طبقات از طریق آسانسور امکان پذیر است. پرسنل هتل باخوشرویی در حال ارائه خدمات هستند و به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند. در لابی هتل نیز خدماتی نظیر تور و بلیط، تبدیل ارز در دسترس هستند. همچنین دسترسی به اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل امکان پذیر است. امکانات رفاهی مناسبی در هتل Grand Şahins Kusadasi برای مسافران با مشکلات جسمانی فراهم گردیده است. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو شامل هزینه اضافی هستند.

امکانات تفریحی هتل


در میان امکانات رفاهی موجود در این هتل می توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد که دارای فضایی فراموش نشدنی و رمانتیک برای مسافران، مخصوصا زوج های جوان است. امکانات تفریحی موجود در این هتل عبارتند از حمام آفتاب، استخر بزرگسالان و استخر ویژه کودکان و چترهای ساحلی. استخر روباز مخصوص بزرگسالان و استخر کودکان نیز در فاصله اندکی از این استخر اصلی قرار دارد. انواع نوشیدنی های تازه در کافه کنار استخر سرو می شوند. فعالیت های دیگر در هتل Grand Şahins Kusadasi شامل والیبال ساحلی، جت اسکی، سالن بدنسازی، تنیس روی میز و سولاریوم هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ های هتل گرند شاهین بسیار شیک بوده و تعداد اتاق ها نیز ۷۸ باب است که به طور مرتب روزانه نظافت می شوند و چشم انداز برخی از اتاق ها رو به باغ، برخی رو به دریا و برخی رو به ساحل هستند. امکانات موجود در داخل اتاق‌ ها نیز عبارتند از سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون و تلفن، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و مینی بار. حمام اختصاصی داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار است. همچنین در بعضی از اتاق ها بالکن وجود دارد که می توانید چشم انداز بی نظیری را از بالکن تماشا کنید. دقت داشته باشید که در داخل اتاق های هتل Grand Şahins Kusadasi اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی فراهم گردیده است.

رستوران هتل


در صورت اقامت در این هتل صبحانه، نهار و شام رایگان برای میهمانان ارائه می شود. همچنین هتل گرند شاهین مجهز به یک رستوران اصلی، کافه و کافی شاپ در نزدیکی استخر است. همه روزه صبحانه محلی برای میهمانان هتل سرو می‌ شود. صبحانه سلف سرویس این هتل برای شروع یک روز مناسب است و وعده های ناهار و شام نیز بسیار مفصل بوده و میان وعده های خوشمزه و متنوعی در رستوران هتل Grand Şahins Kusadasi سرو می شوند.

فاصله هتل گرند شاهین کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا جزیره کبوتر: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی افه سوس: ۲۵.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس: ۳۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است