search
menu

هتل Ephesia Holiday Beach Club Hotel Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ephesia Holiday Beach Club Hotel Kusadasi
امکانات کلی هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ephesia Holiday Beach Club Hotel Kusadasi


هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب یکی از هتل‌های ۴ ستاره لوکس است که در امتداد ساحل دریای اژه واقع شده است. کوش آداسی واقع در بخش ساحلی منطقه اژه، جایی که منطقه اژه با دریا تلاقی می‌کند، با زیبایی‌های طبیعی، مکان‌های تفریحی، اسکله تفریحی و مراکز خرید، پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی به خصوص در فصل تابستان است. این هتل در طولانی ترین ساحل ترکیه و بسیار نزدیک به مرکز شهر واقع شده است. از جاهای دیدنی نزدیک این هتل می‌توان به پارک آبی آدالند، بازار بزرگ کوش آداسی، قلعه کوش آداسی، معبد آرتمیس و ساحل پارادیس اشاره کرد. علاوه بر این، هتل Ephesia Holiday Beach Club Hotel Kusadasi تنها ۷۵ کیلومتر از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیما و سفر به کوش آداسی با اقامت در این هتل سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی


برای آسایش و راحتی میهمانان خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، سرویس اتاق، کرایه خودرو، صندوق امانات، لباسشویی و اتوکشی در این هتل ارائه می‌شود. یک صرافی در هتل برای تبدیل ارز وجود دارد. برای تهیه سوغاتی برای خانواده و آشنایان خود می‌توانید از مغازه‌ای که در هتل وجود دارد دیدن کنید. میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند می‌توانند از خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر استفاده کرده و همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. در این هتل برای برگزاری جلسات سالن کنفرانس وجود دارد و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی با هزینه اضافی در دسترس هستند. هتل همچنین دارای یک ساحل شنی خصوصی، ۵ استخر شنا و ۲ سرسره آبی بزرگ است. رستوران، مرکز آب گرم، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی از امکانات مشهور هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب به شمار می‌آیند. هتل دارای مرکز تناسب اندام است که علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر آفتاب بگیرید یا با رفتن به مرکز اسپا استراحتی به بدن خود دهید.
مرکز اسپا شامل حمام ترکی و سونا برای استراحت است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. پرسنل کارآزموده هتل Ephesia Holiday Beach Club Hotel Kusadasi به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید تنیس، دارت، گلف و بیلیارد بازی کنید. ایروبیک، موسیقی زنده و پارک آبی از دیگر روش‌های سرگرمی در هتل Ephesia Holiday Beach Club Hotel Kusadasi هستند. یک لوناپارک برای سنین ۱-۱۲ سال، همچنین یک مینی کلوب برای سنین ۴-۱۲ سال وجود دارد. استخر آب گرم کودکان ۲ تا ۶ ساله نیز برای میهمانان کوچکتر ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی عبارتند از:
• اتاق دبل یا توئین سوپریور با چشم انداز دریا
• اتاق خانوادگی با چشم انداز دریا
• اتاق دبل یا توئین سوپریور با چشم انداز باغ
• سوئیت خانوادگی دارای استخر
اتاق‌ها با سلیقه تزئین شده‌اند تا محیطی راحت ایجاد کنند. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، بالکن یا تراس هستند و برخی از آن‌ها منظره خیره کننده‌ای از دریا دارند. از امکانات رفاهی اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون ال سی دی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز، حمام اختصاصی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد.

رستوران هتل


گزینه‌های غذاخوری شامل رستوران ماهی Nautilus است که شام را با چشم‌انداز دریا سرو می‌کند. غذاهای لذیذ ایتالیایی را می‌توانید در La Veranda میل کنید، در حالی که غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران اصلی Sunset سرو می‌شود. در رستوران آلاکارت نیز می‌توانید از غذاهای چینی لذت ببرید. بارها انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و کوکتل‌های میوه‌ای را ارائه می‌دهند. عصرانه و غذای مخصوص کودک نیز در هتل Ephesia Holiday Beach Club Hotel Kusadasi ارائه می‌شود.

فاصله هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پارادیس: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل سبز: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل بانوان: ۴ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا جزیره کبوتر: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است