search
menu

هتل Design Wohnung in Kusadasi

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Design Wohnung in Kusadasi
امکانات و خدمات عمومی هتل دیزاین وونانگ کوش آداسی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل دیزاین وونانگ کوش آداسی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Design Wohnung in Kusadasi


هتل دیزاین وونانگ کوش آداسی، هتل آپارتمان زیبایی در خیابان اوز شهر ساحلی کوش آداسی است که امکانات رفاهی مطلوب فراهم آورده و سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. این هتل در قلب شهر کوش آداسی و در فاصله کوتاهی از ساحل بانوان قرار گرفته و بانوان می‌توانند برای لذت از حمام آفتاب و آبتنی با طی مسافت کوتاه به این ساحل زیبا دسترسی داشته باشند. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی کوش آداسی ازجمله بازار بزرگ، پارک آبی آکوا فنتسی کوش آداسی، شهر باستانی افه سوس ازمیر و ... دسترسی آسان دارد.
مهمانانی که قصد سفر به کوش آداسی دارند، می‌توانند با تهیه بلیط هواپیما در فرودگاه عدنان مندرس ازمیر پیاده شده و باقی مسیر را تا کوش آداسی توسط اتوبوس طی ‌نمایند. هتل دیزاین وونانگ کوش آداسی گزینه بسیار مناسبی برای آن دسته از مهمانانی است که به دنبال تفریح و تجربه اقامت مناسب و راحت هستند. امکانات فراهم شده در این انتظارات و نیازهای مهمانان را برآورده می‌کنند. کوش آداسی جزو محبوب‌ترین مقاصد گردشگری به خصوص در فصل تابستان است. مخصوصا سواحل کوش آداسی و پارک‌ های آبی کوش آداسی زیباترین و مهیج‌ترین تجربیات را برای مهمانان رقم می‌زنند. کارکنان هتل Design Wohnung in Kusadasi بسیار محترم، زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را راضی و خشنود نگاه دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل دیزاین وونانگ کوش آداسی


در هتل دیزاین وونانگ کوش آداسی امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان به کوش آداسی سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، بوسنی، کرواسی، صربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب با هر سلیقه و نیازی در هتل دیزاین وونانگ کوش آداسی وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظری از کوچه و خیابان تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و در صورت تقاضا برای مهمان رزرو می‌شوند. دکوراسیون اتاق‌ها فوق العاده شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه بسیار زیبا و باکیفیت چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها کاملا دل‌نشین و دلباز است. از رنگ‌های هماهنگ و جذاب در طراحی اتاق‌ها به کار گرفته شده که به آرامش بخش و نشاط بودن فضا بسیار کمک کرده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل دیزاین وونانگ کوش آداسی ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل دیزاین وونانگ کوش آداسی امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، مینی بار، قهوه/چای ساز، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند. داخل واحدها فضای نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و ... طراحی شده‌اند. داخل آشپزخانه انواع لوازم و امکانات ضروری پخت و پز مهیا گشته و مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت همچون خانه خودشان به آشپزی بپردازند. آسایش و راحتی واحدهای این هتل قابل تضمین است.

فاصله هتل دیزاین وونانگ کوش آداسی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا ترمینال اتوبوس کوش آداسی: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۶٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا فنتسی کوش آداسی: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس کوش آداسی: ۹٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است