search
menu

هتل Derici Hotel Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Derici Hotel Kusadası
امکانات هتل دریسی کوش آداسی
خدمات هتل دریسی کوش آداسی
واحدهای اقامتی هتل دریسی کوش آداسی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دریسی کوش آداسی

درباره Derici Hotel Kusadası


هتل دریسی کوش آداسی یک هتل ۴ ستاره در شهر کوش آداسی است که در کنار ساحل دریای اژه قرار گرفته است. هتل موقیعت مکانی بسیار عالی، امکانات رفاهی فراوان و خدمات گسترده‌ای را به مهمانان ارائه می‌دهد که سبب شده اند، این هتل به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران شهر کوش آداسی تبدیل شود. واحدهای اقامتی موجود در هتل دریسی فوق العاده راحت هستند و اقامت در آن‌ها برای مسافران لذت بخش خواهد بود. منظره بسیار جذابی که از ساحل و دریای اژه از هتل دیده می‌شود برای مهمانان بسیار زیبا است و لذت اقامت را برای آن‌ها چندین برابر می‌کند.
تفریحات آبی فراوانی در اطراف هتل وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موج سواری، قایق رانی و والیبال ساحلی اشاره کرد. جزیره کبوتر که یکی از معروف‌ترین اماکن گردشگری شهر کوش آداسی است از هتل تنها ۳ دقیقه با ماشین فاصله دارد و مهمانان می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. پارک آبی آدالند، شهر باستانی میلتوس، خانه مریم باکره و… نیز از دیگر اماکن گردشگری و معروف این شهر هستند که مسافران می‌توانند بازدید از آن‌ها را در برنامه سفر خود به کوش آداسی داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در Derici Hotel Kusadasi سفر زیبایی را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل دریسی کوش آداسی


جذاب‌ترین ویژگی این هتل برای مهمانان وجود تراس روی پشت بام است که منظره‌ای شگفت‌انگیز از دریای اژه را به مهمانان ارائه می‌دهد. استراحت و وقت گذرانی در این تراس، مخصوصا در هنگام غروب، احساس بسیار خوبی دارد که مهمانان ساکن در هتل دریسی کوش آداسی می‌توانند آن را تجربه کنند. هتل دارای یک استخر روباز فصلی و یک استخر سرپوشیده است و مسافران می‌توانند برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوند. رستوران شیک و زیبایی که در این هتل وجود دارد انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل مجهز به باشگاه تناسب اندام است و مسافران می‌توانند حس خوب ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. از دیگر امکانات موجود در Derici Hotel Kusadasi می‌توان به سالن برگزاری کنفرانس، پارکینگ، اینترنت، سونا، جکوزی و… اشاره کرد.

خدمات هتل دریسی کوش آداسی


پرسنل هتل دریسی کوش آداسی به زبان انگلیسی تسلط دارند و مهمانان برای برقراری ارتباط با پرسنل نیازی به بلد بودن زبان ترکی نخواهند داشت. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر کوش آداسی وارد شوید صمیمانه از شما استقبال می‌شود. در این هتل خدمات اسپا وجود دارند و مهمانان می‌توانند انواع ماساژ‌های تخصصی را در زمان اقامت تجربه کنند. خدمات تبدیل ارز هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و مسافران می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه، ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. خدمات روم سرویس هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌سازد تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. Derici Hotel Kusadasi دارای خدمات خشکشویی نیز است و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل دریسی کوش آداسی


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل دریسی کوش آداسی به مهمانان ارائه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات مخصوص به خود را دارند. بسیاری از واحدهای این مجموعه دارای بالکن و منظره رو به دریا یا شهر هستند که اقامت در آن‌ها برای مهمانان جذاب خواهد بود. اتاق دونفره با نمای شهر، اتاق سه نفره با نمای شهر، سوئیت با نمای دریا، اتاق دونفره با نمای دریا، اتاق سه نفره با نمای دریا و اتاق دونفره اقتصادی بدون بالکن از جمله واحدهای اقامتی موجود در Derici Hotel Kusadasi به شمار می‌روند. امکانات متنوعی که در این واحدهای اقامتی به مهمانان ارائه می‌شوند شامل حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، قفسه خشک کن لباس، میز کار و… هستند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دریسی کوش آداسی


فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بانوان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بهشت: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آدالند: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است