search
menu

هتل Blue Vista Hill Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Blue Vista Hill Kusadasi
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک هتل بلو ویستا هیل کوش آداسی

درباره هتل Blue Vista Hill Kusadasi


هتل بلو ویستا هیل یکی از برترین هتل‌های این شهر ساحلی است که در سفر به آن، یکی از ۳۱۵ اتاق زیبای هتل بلو ویستا هیل (Blue Vista Hill Kusadasi) را برای خود رزرو کنید تا احساس اقامت در خانه دومتان به شما دست بدهد.

واحدهای اقامتی هتل


این اتاق‌ها که با بالکن اختصاصی خودشان حال و هوای تازه‌‌ای به روح و جسم مهمان می‌بخشند، مجهز به امکاناتی از قبیل حمامی همراه با سشوار، مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای، تلفن و صندوق امانات بوده و فضای بسیار خوبی برای آرامش و آسایش پدید آورده‌اند.

امکانات رفاهی هتل


دو استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، زمین تنیس، میز پینگ پونگ، کلاب کودکان، امکانات بازی دارت، باشگاه ورزشی مدرن، زمین بسکتبال و مینی فوتبال و انواع امکانات تفریحی و جذاب دیگر در هتل بلو ویستا هیل باعث می‌شود که هم شما هم فرزندان کوچک خانواده‌‌تان لحظاتی فراموش‌نشدنی در این هتل سپری کنید. به غیر از این هتل، هتل توی فامیلی لایف تروپیکال کوش آداسی هم جزو گزینه‌های محبوب از دید گردشگرانی است که به کوش آداسی سفر کرده اند. جالب است بدانید که بعد از تفریح و سرگرمی در این نقاط، مراجعه به سونا و حمام ترکی هتل بلو ویستا و استفاده از سرویس ماساژ هم برای رفع خستگی‌ شما بسیار لذت‌بخش خواهند بود. ناگفته نماند که هتل بلو ویستا هیل امکان نوش جان کردن صبحانه دلچسبی را هم برای شما فراهم خواهد کرد. ضمنا، از رستوران و کافی شاپ هتل بلو ویستا می‌توانید برای میل کردن لذیذترین غذاها و نوشیدنی‌ها بهر‌ه‌مند شوید و جذابیت سفر و اقامت خود را چندین برابر کنید.
ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید. بر اساس نظرسنجی‌های صورت پدیرفته نیز، کاربران از کیفیت خدمات هتل زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا رضایت کامل داشته اند و ابراز تمایل نمودند که در صورت سفر مجدد به این شهر، به این هتل مراجعه خواهند کرد.

اماکن نزدیک هتل بلو ویستا هیل کوش آداسی


فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۴ کیلومتر
فاصله تا رستوران کازابلانکا: ‏۵ کیلومتر
فاصله تا رستوران ارزینکان : ‏۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است