search
menu

هتل Ayma Beach Resort Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ayma Beach Resort Kusadasi
امکانات عمومی هتل آیما بیچ ریزورت
امکانات تفریحی هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آیما بیچ ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ayma Beach Resort Kusadasi


هتل آیما بیچ ریزورت هتل چهار ستاره در کوش آداسی ترکیه قرار دارد و تا ساحل آمارا سی لایت الیت حدودا ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد و همین موضوع یکی از دلایل جذابیت هتل آیما بیچ ریزورت برای توریست‌ ها شده است تا با خرید بلیط هواپیما آماده سفری رویایی شوند. ظاهر ساختمان این هتل به رنگ سفید است و به دلیل نزدیکی به سواحل کوش آداسی چشم انداز بی نظیری رو به زیبایی های شهر و دریای آبی دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر نیز حدود ۲ کیلومتر است و ایستگاه اتوبوس در چند قدمیِ هتل دسترسی به نقاط مختلف شهر را برایتان مقدور می سازد. بازار بزرگ و سنتی این شهر نیز دنیایی از زیبایی هاست و فاصله اندکی تا هتل دارد.
همچنین جاهای دیدنی کوش آداسی و جاذبه های تاریخی شهر مانند قلعه کوش‌ آداسی و مکان های هیجان انگیز مانند پارک آبی آکوافانتاسی در فاصله نزدیکی از این هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی ساموس حدودا ۳۴ کیلومتر و فرودگاه ازمیر حدودا ۵۰ کیلومتر تا هتل Ayma Beach Resort فاصله دارد ولی برای دسترسی به هتل می توانید از طریق شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه مربوطه اقدام کنید. امکان رزرو از سایت بوکینگ از سال ۲۰۲۰ دایر گردیده است.

امکانات عمومی هتل آیما بیچ ریزورت


بخش پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی فعال است و کارکنان به زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند. لابی بزرگ هتل آیما بیچ دارای کفپوش‌ های گرانیتی براق و ستون‌ هایی از جنس مرمر است و مبلمان راحتی در این قسمت چیده‌ شده‌ اند. توجه داشته باشید که در هنگام سفرکاری تان بهترین مکان برای برگزاری جلسات و ملاقات هایتان همین هتل خواهد بود. خدمات ارائه شده در زمینه نظافت در هتل آیما بیچ ریزورت نیز شامل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی هستند که با هزینه جداگانه انجام می گیرند. علاوه بر اینها، اینترنت و پارکینگ رایگان جزو خدمات اصلی این هتل محسوب می شوند و خدماتی مانند انبار چمدان، تبدیل ارز، کرایه خودرو، پارکینگ، سالن آرایشی و فروشگاه خرید سوغاتی نیز در این هتل وجود دارند.
در صورت نیاز به اتومبيل می توانید از قسمت مربوطه کرايه کنید و به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید. یکی دیگر از ویژگی‌ های فوق‌ العاده هتل آیما بیچ ریزورت کوشی آداسی ارائه امکاناتی ویژه برای افراد با معلولیت‌ های جسمانی است تا اقامتی بی نظیر داشته باشند. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی هتل


شنا در استخر روباز هتل Ayma Beach Resort یکی از بهترین تفریحات محسوب می شود که در طی سال باز بوده و به طور رایگان می توانید بهره مند شوید، همچنین در کنار استخر نیز صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده اند تا بعد از آبتنی بر روی این صندلی ها استراحت کنید یا اینکه در ساحل نزدیک این هتل روی ماسه‌ های طلایی دراز بکشید. در استخر هتل آیما بیچ محوطه ای جداگانه برای بزرگسالان و کودکان طراحی شده است و از تفریح‌ های هیجان‌ انگیز در این هتل وجود میز تنیس است که می توانید به همراه دوستان یا خانواده مسابقه دهید. مرکز تناسب اندام موجود در این هتل نیز مجهز به بهترین و به روزترین دستگاه‌ های بدنسازی است و می توانید در این مرکز انواع ورزش‌ ها را انجام دهید.
برای کودکان نیز در هتل آیما بیچ ریزورت اتاق بازی و زمین بازی فراهم شده است تا ساعت‌ ها سرگرم باشند. استخر مخصوص کودکان با محیطی جداگانه از استخر بزرگسالان لحظات بی نظیری برای کودکان ایجاد می کند. با توجه به نام هتل آیما بیچ ریزورت مشخص است که دارای یک مرکز اسپای مجهز است و حمام ترکی همراه با سونا نیز در این هتل دایر است که بعد از گشت و گذار روزانه می توانید در این حمام خستگی در کنید یا اینکه از خدمات ماساژ این مرکز بهره مند شوید. از برنامه های سرگرم کننده در هنگام شب در این هتل نیز پخش موسیقی زنده و نوشیدنی‌ های خوشمزه ای است که برایتان لحظات خاطره‌ انگیز و فراموش‌ نشدنی به ارمغان می آورند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ های هتل آیما بیچ دوبل بوده و هرکدام از اتاق ها دارای پنجره‌ های بزرگ با روشنایی زیاد هستند، همچنین از بالکن های اتاق ها نیز می توانید چشم انداز بسیار زیبایی را تماشا کنید. اتاق‌ های این هتل شامل فرش و مبلمان بوده و دیوارهای اتاق ها نیز بسیار ساده و تکرنگ رنگ آمیزی شده اند، همچنین وسایل داخل اتاق ها مدرن هستند و دارای ظاهری شیک با دکوراسیونی بی نظیر نظر گردشگران را جلب می کنند و روزانه به صورت رایگان نظافت می شوند.
برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور موجود استفاده کنید. از جمله امکانات این اتاق‌ ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق، کمد لباس، میزکار اشاره کرد. حمام‌ های تمیز و شیکی در داخل همه اتاق ها وجود دارند و شامل دوش، وان، دمپایی، حوله، سشوار و لوازم بهداشت. هستند

رستوران هتل


در رستوران هتل آیما بیچ صبحانه مقوی برایتان تدارک دیده می شود و وعده های ناهار و شام نیز می توانید غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی سفارش دهید. امکان سرو غذا در فضای باز و کنار استخر نیز برایتان میسر گردیده است که می توانید انواع نوشیدنی‌ ها را سفارش دهید.

فاصله هتل آیما بیچ ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا جزیره کبوتر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای کوش آداسی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا منطقه بندرگاه کوش آداسی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی سردیس: ۲۲.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است