search
menu

هتل Asena Hotel Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asena Hotel Kusadasi
امکانات کلی هتل آسنا کوش آداسی
اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آسنا کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Asena Hotel Kusadasi


هتل آسنا یک هتل سه ستاره لوکس است که در منطقه جذاب کوش آداسی قرار گرفته است. کوش آداسی یک شهر تفریحی ساحلی است که به دلیل سواحل بی‌شمارش بین گردشگران شناخته شده است. یکی از این سواحل محبوب، ساحل لیدیز است که هتل آسنا در آن واقع شده است. با اقامت در هتل آسنا می‌توانید چهره‌های مختلف دریای اژه را تماشا کرده و از آن حظ وافر ببرید. برای سفر به این شهر و بازدید از جاذبه های کوش آداسی می‌توانید اقدام به خرید بلیط آنلاین هواپیما کرده و سفر راحتی را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با هتل آسنا، شما را دعوت به خواندن ادامه مطلب می‌کنیم.

امکانات کلی هتل آسنا کوش آداسی


هتل Asena Hotel Kusadasi دارای امکانات رفاهی متعددی است که بهره‌گیری از آنها اقامت در هتل را برایتان لذت بخش‌تر می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، صندوق امانات، آسانسور و تهویه مطبوع اشاره کرد. لازم به ذکر است سیگار کشیدن در اتاق های این هتل ممنوع است. از خدماتی که با پرداخت هزینه می‌توانید بهره‌مند شوید می‌توان لاندری، اتو و خشک شویی را نام برد. به دلیل نظافت روزانه تمامی اتاق های این هتل همیشه در بهترین حالت ممکن قرار دارند.
کارکنان هتل آسنا کوش آداسی بسیار مسئولیت پذیر و خوش خلق هستند و با توجه ویژه‌ای تمام وظایف خود را انجام می‌دهند. به زبان های ترکی، انگلیسی، فرانسه و آلمانی در این هتل صحبت می‌شود و با دانستن یکی از این زبان ها به راحتی می‌توانید با کارکنان ارتباط برقرار کنید. ناگفته نماند ترانسفر رفت و برگشت نیز در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. اقامت کودکان زیر ۶ سال در هتل آسنا رایگان بوده و بالای ۶ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. هرچند محوطه‌ای جذاب برای گردش در هتل آسنا وجود دارد ولی ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است.

اتاق های هتل


هتل آسنا دارای انواع اتاق های مدرن و مجهز است که تمامی سلیقه ها را راضی می‌کند. شما می‌توانید با توجه به تعداد همسفران و سلیقه خود، اقدام به رزرو اتاق مورد نظر خود نمایید. از واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق تویین با بالکن و چشم انداز دریا، اتاق یک خوابه با بالکن، اتاق دو خوابه با تراس، سه خوابه با تراس و اتاق استاندارد اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


هتل آسنا در ساحل لیدیز قرار دارد و امکان شنا کردن در دریا، قدم زدن در ساحل و حمام آفتاب گرفتن ۲۴ ساعته برای مهمانان این هتل فراهم است. البته ۲ استخر شنای روباز هم داخل مجموعه قرار دارد که می‌توانید در آن شنا کنید. یکی از استخرها مخصوص بزرگسالان و دیگری مناسب کودکان است. تنیس از دیگر فعالیت هایی است که با اقامت در این هتل می‌توانید انجام دهید.

رستوران هتل


رستوران در بام هتل آسنا کوش آداسی قرار دارد و خوردن غذا همراه با چشم انداز زیبایی از دریا از لذتی دوچندان برخوردار است. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. منوی غذایی این هتل شامل غذاهای محلی و بین‌المللی است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل آسنا به سبک مینیمال و با رنگ های گرم طراحی شده‌اند و محیطی دوست داشتنی و آرام برای اقامت مهمانان هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای تراس یا بالکن هستند. چشم اندازی زیبا به سمت دریا از ویژگی های دوست داشتنی بعضی از اتاق ها است. تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، میز تحریر، صندلی، حمام شخصی با لوازم بهداشتی و غیره است.

فاصله هتل آسنا کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل لیدیز: ۱۰۰ متر
فاصله تا ساحل سبز: ۱۰۰۰ متر
فاصله تا ساحل پارادایس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۲ کیلومتر
فاصله تا قصر کوش آداسی: ۲.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است