search
menu

هتل Yali Butik Otel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yali Butik Otel Istanbul
امکانات کلی هتل یالی بوتیک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یالی بوتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yali Butik Otel Istanbul


وقتی در هتل یالی بوتیک استانبول اقامت دارید، در کنار دریا خواهید بود و تا کلیسای ارتدوکس یونانی Panayia و میدان بارانداز ۱۰ دقیقه پیاده روی دارید. این هتل تنها ۳.۵ کیلومتر تا صومعه ایا یورگی بر فراز تپه‌ای با چشم انداز عالی از دریا فاصله دارد. جزیره بیوک آدا بزرگترین و زیباترین جزیره استانبول است که توجه بازدیدکنندگان خود را با طبیعت باشکوه و بسیاری از مکان‌های تاریخی بازسازی شده جلب می‌کند، در حالی که با طبیعت و دریای باشکوه خود فرصت تعطیلات شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد. ساحل ناکی بی و ساحل آبی بیوک آدا از جمله جاهای دیدنی نزدیک هتل هستند. خدمات حرفه‌ای دائماً در حال تغییر و تجدید هستند و همچنین پرسنل رفتاری دوستانه و صمیمانه دارند. فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول ۱۵.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای استانبول ترکیه را داشته باشید، هتل Yali Butik Otel Istanbul با قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوب آماده استقبال از میهمانان گرامی است.

امکانات کلی هتل یالی بوتیک استانبول


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته باز است. می‌توانید در سالن دنج با شومینه استراحت کنید. امکانات ویژه عبارتند از روزنامه رایگان در لابی، دتکتور دود، خدمات فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل استفاده کرده و نگرانی از بابت خودروی خود نداشته باشند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند.
برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای دوچرخه سواری شرکت کنید یا در باغ قدم بزنید. برای آسودگی خاطر خود حین گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل Yali Butik Otel Istanbul بسپارید. پرسنل کارآزموده و مجرب هتل به زبان ترکی صحبت می‌کنند و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ ظهر صورت می‌گیرد. هزینه‌ای برای اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل دریافت نمی‌شود. قیمت مناسب نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد و رزرواسیون ایمن و آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در استانبول به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Yali Butik Otel Istanbul عبارتند از:
• اتاق استاندارد
• اتاق لوکس
• اتاق لوکس دارای بالکن
اتاق‌های هتل بوتیک یالی با دکوراسیون شیک دارای قسمت نشیمن هستند. حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایش استاندارد در هر اتاق وجود دارد. سرویس بهداشتی فرنگی نیز برای راحتی میهمانان در هر اتاق تعبیه شده است. برخی از اتاق‌های لوکس دارای منظره دریا هستند. تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، چای ساز، تهویه مطبوع و همچنین دسترسی رایگان به وای فای از جمله امکانات اتاق‌ها به شمار می‌آیند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه هر روز به صورت بوفه‌ای در هتل Yali Butik Otel Istanbul سرو می‌شود. همچنین رستوران‌ها و غذاخوری‌های زیادی در Büyükada وجود دارند که می‌توانید از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید. بوفه چنار، رستوران لیدو و کافه مادو از جمله رستوران‌های و کافه‌های نزدیک هتل هستند که می‌توانید اوقات خوشی را در آن‌ها سپری کنید.

فاصله هتل یالی بوتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آبی بیوک آدا: ۹۰۰ متر
فاصله تا ساحل ناکی بی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل نظام: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل ایا نیکولا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا جزیره بیوک آدا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک طبیعت دقیرمنبورنو: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است