search
menu

هتل Tophane Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tophane Suites Istanbul
امکانات کلی هتل توفان استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توفان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tophane Suites Istanbul


هتل توفان استانبول از یکی هتل های ۴ ستاره استانبول است که در قلب بی اوغلو قرار دارد و با طراحی شیک و مدرن احساس راحتی فوق العاده ای را به میهمانان خود می دهد. این هتل موقعیت مکانی مناسبی برای لذت بردن از جاذبه های شهر دارد. با قدم زدن در خیابان های پر پیچ و خم توفان، مسافران از هنر معاصر تا معماری عثمانی را تجربه می کنند. استودیوهای طراحی، گالری های هنری، کافه ها و مغازه های متنوعی در اطراف منطقه قرار دارند، در حالی که گالری هنرهای مدرن استانبول در ساحل واقع شده است. با پیاده روی کوتاهی می توانید از برج گالاتا، خیابان استقلال، موزه معصومیت، بازار ادویه جات، کاخ دولمه باغچه و موزه پرا دیدن کنید. هتل Tophane Suites Istanbul در ۳۵۰ متری ایستگاه تراموای Tophane قرار دارد و دسترسی آسان به بسیاری از نقاط شهر و سایر وسایل حمل و نقل عمومی را امکان پذیر می کند. فرودگاه استانبول در فاصله ۴۳ کیلومتری هتل واقع شده است. با خرید بلیط هواپیمای خارجی و اقامت در این هتل می توانید از خدمات بی نظیر آن لذت ببرید.

امکانات کلی هتل توفان استانبول


هتل آپارتمان توفان دارای ۶ طبقه و ۲۱ اتاق است که برای جا به جایی بین طبقات آن امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. از امکانات مشهور هتل Tophane Suites Istanbul می توان به شاتل فرودگاهی، اینترنت بی سیم رایگان در سراسر ملک، میز پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ اشاره کرد. قبل از بازدید از جاهای دیدنی می توانید بلیط ورودی آن ها را از میز تور هتل تهیه کرده و در زمان با ارزش خود صرفه جویی کنید. امکان مبادله ارز نیز برای میهمانان گرامی فراهم شده است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین از استعمال دخانیات در فضاهای عمومی خودداری کنید. به همین منظور اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای مسافران دیگر ایجاد نشود.
صندوق امانات، آشپزخانه و محل نگهداری از چمدان از جمله دیگر امکاناتی است که در هتل توفان ارائه می شود. برای راحتی بیشتر می توانید اتومبیلی کرایه کرده و به گشت و گذار در شهر بپردازید. کالسکه برای کودکان شما ارائه می شود. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. دقت کنید که اقامت کودکان زیر ۵ سال در این هتل رایگان است. علاوه بر خدمات و امکانات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، دستگاه واکس کفش، فکس، فتوکپی و نظافت روزانه نیز در این هتل انجام می گیرند. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود در توفان سوئیتس می توانید در کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید یا ورزش های هوازی انجام دهید. همچنین کانال های تلویزیونی مخصوص کودکان برای سرگرمی فرزند دلبندتان نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان توفان دارای اتاق های خانوادگی، سوئیت کینگ دوخوابه با چشم اندازی از برج گالاتا، سوئیت کوئین لوکس، سوئیت کلاسیک، سوئیت جونیور، سوئیت لوکس و اتاق دبل یا توئین استاندارد است که با رزرو اتاق دلخواه خود می توانید اقامت بی نظیری را در آن تجربه کنید. اتاق های تهویه مطبوع Tophane Suites Istanbul دارای فرش هستند و امکانات مدرنی از قبیل صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، فضای نشیمن با مبل و میز ناهار خوری را ارائه می دهند. آشپزخانه در همه اتاق ها دارای ظروف آشپزخانه، اجاق گاز، یخچال و مایکروویو است. برخی از اتاق ها چشم اندازی از شهر را ارائه می دهند. حمام های دارای دوش مجهز به لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستورانی در هتل توفان وجود ندارد. صبحانه به صورت بوفه ای و رایگان سرو می شود.

فاصله هتل توفان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۸۵۰ متر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است