search
menu

هتل The Mill Bomonti Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Mill Bomonti Istanbul
امکانات عمومی هتل میل بومونتی استانبول
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل میل بومونتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Mill Bomonti Istanbul


هتل میل بومونتی یکی از هتل‌های چهار ستاره در شهر استانبول ترکیه است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه بین‌المللی استانبول دارد و مسیر ۳۵ کیلومتری به راحتی از طریق شاتل فرودگاهی طی می‌شود. همچنین اینجا یکی از محل‌های اقامت بی‌نظیر برای مسافران سراسر دنیا به شمار می‌رود که در طول سال علاقه زیادی به سفر دارند و استانبول را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند و با خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل زیبا خودشان را برای سفری رویایی آماده می‌کنند. با توجه به اینکه محل قرارگیری هتل The Mill Bomonti Istanbul در منطقه خوبی از شهر استانبول است، بنابراین دسترسی به جاهای دیدنی و تاریخی و مراکز خرید برای مسافران آسان خواهد بود. ایستگاه متروی تکسیم نیز در فاصله ۳.۳ کیلومتری از این هتل قرار دارد که از این طریق می‌توانید به تمامی نقاط شهر مانند کاخ و موزه توپکاپی، مسجد سلیمانیه، آب‌انبار باسیلیکا، مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ دلمه باغچه و غیره بروید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا و پارکینگ اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل میل بومونتی استانبول


پارکینگ موجود در این هتل به صورت اختصاصی بوده و در اختیار مسافرانی که قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در این هتل چهار ستاره بخش پذیرش به صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. همچنین سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از روم سرویس، اتاق چمدان و خدمات باربری. خدماتی نظیر فکس و فتوکپی نیز در بخش بیزینس ارائه می‌شود و برای برگزاری جلسات کاری نیز می‌توانید به این بخش مراجعه کرده و هزینه مربوطه را پرداخت کنید. یکی از نکات قابل‌توجه در هتل The Mill Bomonti Istanbul دسترسی نداشتن به اینترنت وای فای است. در لابی می‌توانید به سمت میز تور گردشگری بروید و با جاهای دیدنی و تاریخی شهر استانبول آشنا شوید. همچنین در قسمتی از لابی مینی مارکت دایر شده تا وسایل و لوازم موردنیاز مسافران را ارائه دهند. برای رفتن به طبقات مختلف نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید. برخی از خدمات مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در بخش شستشوی هتل انجام می‌گیرند. با توجه به اینکه پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بنابراین مسافران می‌توانند با خیال راحت با همه کارکنان در این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای میهمانان این هتل امکان استفاده از مرکز اسپا فراهم گردیده شده است، همچنین مرکز سلامتی نیز شامل استخر سرپوشیده، باشگاه بدن‌سازی و سونا است که لحظات خوش و آرامش بخشی برای میهمانان رقم می‌زنند. استخر هتل میل بومونتی نیز سرپوشیده بوده و در طول سال دایر است. استفاده از این استخر فقط برای بزرگ‌سالان مناسب بوده و ساعت کاری آن نیز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. در مرکز اسپای هتل The Mill Bomonti Istanbul می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید و به آرامش برسید. لازم به ذکر است که استفاده از این ماساژها شامل هزینه جداگانه هستند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


واحدهای اقامتی در این هتل انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئين دلوکس، سوئيت جونیور، سوئیت اکسکیوتیو و اتاق دوبل دلوکس با بالکن. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی، تلویزیون و تلفن اشاره کرد.

رستوران هتل


در رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی و ایتالیایی در وعده صبحانه ارائه می‌شود. همچنین رستوران دیگر مخصوص سرو غذاهای آمریکایی و ترکی است. برای مسافرانی که رژیم مخصوص یا گیاه‌خواری دارند، باید به مسئول مربوطه درخواست دهند.

فاصله هتل میل بومونتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است