search
menu

هتل The Green Park Pendik Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Green Park Pendik Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرین پارک پندیک استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرین پارک پندیک استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل The Green Park Pendik Istanbul


گرین پارک هتلی لوکس و ۵ ستاره در منطقه ای به نام پندیک است که از آن به عنوان ستاره درخشان استانبول یاد می شود. یکی از معدود مناطقی که در آن وسیله های حمل و نقل جاده ای، راه آهن، هوایی و دریایی موجود است. قرار گیری هتل در این منطقه باعث شده The Green Park Pendik Istanbul تا جاذبه های تاریخی استانبول فاصله زیادی داشته باشد اما اطراف آن را مراکز خرید فراوانی گرفته و بعلاوه با اقامت در این هتل تا فرودگاه بین المللی صبیجه گوکچن استانبول فاصله زیادی نخواهید داشت و درنتیجه اگر استانبول مقصد ترانزیتی شما باشد و یا به هردلیلی می خواهید نزدیک به فرودگاه اقامت داشته باشید، گرین پارک گزینه اقامتی شما است. اما اگر تمایل دارید هتلتان به جاذبه های استانبول نزدیک باشد و یا به قصد خرید از مراکز خرید، بلیط هواپیما استانبول تهیه کرده اید، بهتر است نگاهی به دیگر هتل های استانبول هم بیاندازید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرین پارک پندیک استانبول


گرین پارک هتلی ۵ ستاره است که امکانات و خدماتش آن را به شهر کوچکی تبدیل کرده که هرچه بخواهید را می توانید در آن پیدا کنید. از خدمات رفت و برگشت فرودگاهی گرفته تا دستگاه وندینگ نوشیدنی و سوئیت عروس همگی در هتل گرین پارک هستند. این هتل حتی فضای مخصوص سیگار برای مهمانان سیگاری خود ایجاد کرده تا با خیالی آسوده سیگار بکشند.
یکی از بهترین خدمات هتل که نشان دهنده ارزش و اهمیت مهمانان برای گرین پارک است، خدماتی است که برای مهمانان سالمند و توان یاب در نظر گرفته است. برای این دسته از مهمانان نه تنها آسانسور بین طبقات ایجاد شده بلکه رمپ ویژه ورودی، روشویی هایی با ارتفاع کمتر، سرویس های بهداشتی با ارتفاع مناسبی ویلچر و دستگیره در سرویس های بهداشتی نیز تعبیه شده اند.
به جز این خدمات، گرین پارک خدمات و امکانات دیگر برای مهمانانش در نظر گرفته است. مهمانان هتل می توانند با مراجعه به بخش پذیرش علاوه بر دریافت خدمات تحویل اتاق، از خدمات چاپ صورتحساب، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و خدمات تبدیل ارز استفاده کنند.
خدمات روم سرویس، سالن زیبایی و پیرایش، اینترنت و پارکینگ رایگان، سالن جلسات، دستگاه فکس و فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، خدمات اتو و واکس کفش دیگر امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل گرین پارک پندیک کانورشن سنتر استانبول هستند.

اتاق های هتل


گرین پارک ۵۳۸ واحد اقامتی مختلف دارد که به ۲ سوئیت کینگ، ۱۶ سوئیت جونیور، ۲ سوئیت اگزکیوتیو، ۱۰ اتاق اگزکیوتیو دلوکس، ۴ اتاق اگزکیوتیو پرمیوم، ۳۲ اتاق اگزکیوتیو، ۲ اگزکیوتیو چالت، ۳۱ اتاق پرمیوم بیزنس، ۱۵ بیزنس چالت، ۴۲۰ اتاق استاندارد و ۶ اتاق مختص مهمانان سالمند و توان یاب تقسیم شده اند. بد نیست بدانید که از بین این اتاق ها، ۳۸۰ تای آن ها رو به دریا قرار گرفته اند و با اقامت در آن ها می توانید صبحتان را با منظره ای زیبا از دریا آغاز کنید.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل گرین پارک دارای سیستم گرمایش مرکزی، خط تلفن مستقیم بعلاوه تلفن در سرویس های بهداشتی هستند. برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویزیون با کانال های ماهواره ای قرار داده شده است. درب اتاق ها دارای سیستم قفل الکترونیک است و تمامی اتاق ها مجهز به سیستم اعلام حریق هستند. صندوق امانات، سشوار و مینی بار دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


گرین پارک دارای ۲ استخر است که یکی از آن ها روباز و دیگری سرپوشیده است. اگر اهل ورزش باشید می توانید سری به باشگاه ورزشی مجهز هتل بزنید و یا با دوستان خود تنیس روی میز بازی کنید و اگر قصد تجدید قوا و آرامش دارید، بخش اسپا هتل با خدمات ماساژ، اتاق بخار و سولاریوم در خدمت شماست. تفریحات شبانه هتل به همراه دی جی نیز در اختیار مهمانان هستند.

رستوران هتل


گرین پارک رستوران لاکارته ای دارد که انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و ترکی را برای مهمانان پخت و سرو می کنند. اگر رژیم غذایی خاصی مانند گیاه خواری داشته باشید هم کافی است به کارکنان هتل و رستوران بگویید تا غذاهای مخصوص شما را تهیه کنند. رستوران هتل غذاهای حلال نیز دارد.

فاصله هتل گرین پارک پندیک استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا کشتی سازی توزلا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا دادگاه آناتولی استانبول:‌ ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا ویاپورت مارینا: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال تپه پارک: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا منطقه صنعتی قبضه: ‌۱۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است