search
menu

هتل Taxim Hill Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Taxim Hill Hotel
امکانات کلی هتل تکسیم هیل
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم هیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Taxim Hill Hotel


هتل تکسیم هیل از هتل‌های ۴ ستاره استانبول است که در منطقه بی اوغلو قرار دارد. موقعیت مکانی جذاب هتل بازدید از بسیاری از جاهای دیدنی استانبول را برای مهمانان فراهم کرده است. با اقامت در Taxim Hill Hotel در ۳۰۰ متری دریای مرمره خواهید بود؛ همچنین جاذبه‌ای نظیر کاخ دلمه باغچه فقط ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در نزدیکی هتل تکسیم هیل استانبول رستوران‌ها، کافه‌ها و گالری‌های فراوانی قرار گرفته است که می‌توانید به راحتی از آن‌‌ها بازدید کرده و در عین حال با فرهنگ غنی استانبول آشنا بشوید. تکسیم هیل در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است؛ و از گزینه‌های مناسبی است که پس از خرید بلیط هواپیما استانبول می‌توانید اقدام به رزروش نمایید. در این هتل ۹ طبقه امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است.

امکانات کلی هتل تکسیم هیل


با اقامت در هتل تکسیم هیل از امکانات و خدمات باکیفیتی برخوردار خواهید شد. شاتل فرودگاهی، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی هتل Taxim Hill به شمار می‌روند. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با دوستانتان در ارتباط باشید. خودپرداز، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، سالن همایش، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، آسانسور و روزنامه از دیگر امکانات هتل تکسیم هیل استانبول هستند. هتل تکسیم هیل پذیرای کودکان در هر رده سنی است و اقامت کودکان بالای ۷ سال در این هتل تمام‌بها محاسبه می‌شود. کارکنان هتل بسیار خونگرم و حرفه‌ای هستند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. تکسیم هیل از هتل‌های چندزبانه به شمار می‌رود و علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، عربی، کره‌ای و رومانیایی هم در این هتل صحبت می‌شود. خدمات رفاهی متنوعی از جمله خدمات تور، صرافی، نظافت روزانه، واکس کفش، اتو، خشک‌شویی و لاندری در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور محوطه مخصوصی در نظر گرفته شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل تکسیم هیل دارای ۶۰ اتاق زیبا است که با دکوراسیون مجلل آراسته شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌ استاندارد دوبل، اتاق سوپریور دوبل، اتاق دوبل (با منظره دریا)، سوئیت (با منظره دریا)، اتاق خانواده و سوئیت ماه عسل است. با وجود اینکه هتل در مرکز شهر قرار دارد ولی به دلیل عایق صدا بودن واحدها، اقامت آرامی خواهید داشت. امکانات متنوعی از جمله مینی بار، روم سرویس، چای‌ساز، اتو، میز اتو، تلویزیون صفحه تخت، میز، تلفن، حمام خصوصی، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی داخل اتاق‌ها قرار دارد. توجه داشته باشید که هیچ یک از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند؛ البته در صورت درخواست تختخواب کودکان زیر ۲ سال به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


هتل تکسیم هیل استانبول دارای باغ زیبایی است که مناسب برای قدم‌زدن، پیک‌نیک و بازی کودکان است. با پرداخت هزینه بلیط نمایش‌ها و جاذبه‌های استانبول در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برای سرگرمی بیشتر تورهای پیاده‌روی برای مهمانان تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


در هتل تکسیم هیل استانبول روز با صرف صبحانه در تراس رستوران هتل آغاز می‌شود. چشم‌انداز جذاب تراس به بسفر جلوه خاصی به این رستوران بخشیده است. برای صرف ناهار و شام هم می‌توانید به همین رستوران تشریف برده و از انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی و مکزیکی رستوران نوش جان نمایید. یک کافه دنج هم کنار رستوران قرار گرفته است که انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ در آن سرو می‌شود. البته رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل تکسیم هیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از کاخ دلمه باغچه: ۱ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله از بازار ادویه: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله از آب‌انبار باسیلیکا: ۳٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است