search
menu

هتل Sultans Royal Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sultans Royal Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سلطان رویال استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلطان رویال استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Sultans Royal Hotel Istanbul


هتل سلطان رویال استانبول در سال ۲۰۱۱ شروع به خدمت رسانی در زمینه هتلداری کرد. هتل سلطان دقیقا در قلب استانبول در منطقه تاریخی سلطان احمد، قرار دارد و بالاترین درجه را از لحاظ موقعیت مکانی کسب کرده است. اگر قصد سفر به شهر تاریخی استانبول دارید، می ‌توانید با خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو آنلاین هتل سلطان رویال، از جاذبه های تاریخی استانبول مثل مسجد آبی، ایا صوفیه، مسجد سلیمانیه و کاخ توپ کاپی دسترسی داشته باشید و همچنین با وسیله‌ های نقلیه عمومی در دسترس به همه نقاط شهر بروید . با اقامت در هتل و پیاده روی در بافت قدیمی و معماری ‌های دوران عثمانی لذت ببرید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سلطان رویال استانبول


مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول به هتل Sultans Royal Hotel Istanbul آمده ‌اند، از امکانات متنوع و زیادی بهره مند می شوند. در فضای این هتل و اتاق ها دسترسی به اینترنت رایگان پر سرعت امکان پذیراست. لازم به ذکر است که طبق مقررات این هتل، حیوانات خانگی حق ورود به هتل را ندارند. در هنگام ورود به هتل، ورودی هتل پر از گل های شمعدانی و دیوار‌های هتل و پنجره های آن با گل های طبیعی آراسته شده ‌اند و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. لابی هتل نیز بسیار باشکوه و خدماتی مثل فکس و فتوکپی، خدمات کانسریج، اتاق چمدان، خدمات تور و تهیه بلیط را ارائه می ‌دهد. مسلط بودن پرسنل و کادر هتل به زبان ‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی باعث شده مهمانان راحت ‌تر با کارکنان صحبت کنند و نیازهای خود را بیان کنند.
دوربین مدار بسته در بیرون از محوطه هتل Sultans Royal Hotel Istanbul و داخل فضاهای عمومی، کپسول های آتشنشانی، زنگ هشدار، دزد گیر و صندوق امانات، همه این ها باعث شده تا مسافران با خیال راحت این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. از دیگر امکانات این هتل، خدمات شاتل فرودگاهی (با هزینه) دستگاه تهویه هوا، سیستم گرمایشی مرکزی، کرایه خودرو، آسانسور، اتاق های بدون سیگار، چک این و چک اوت اختصاصی را می ‌توان نام برد. محوطه اختصاصی برای افراد سیگاری نیز تعبیه شده است. خدمات خانه داری و خدمات اتو کشی روزانه انجام می ‌شود. خشکشویی (باهزینه) در دسترس است. این هتل فاقد پارکینگ است و مسافران باید بیرون هتل و در خیابان‌ های اطراف پارک کنند .

اتاق های هتل


هتل سلطان رویال دارای ۱۶ اتاق است. اتاق سینگل روم با تخت سینگل و یا یک تخت دابل، اتاق دابل روم دارای تخت دابل، اتاق اکونومیک دابل در طبقه همکف با یک تخت دابل، سوئیت با بالکن در طبقات بالا دارای یک تخت سینگل و یک تخته دابل، اتاق توئین اکونومیک در طبقه همکف دارای دو تخت سینگل، اتاق تویین استاندارد دارای دو تخت سینگل، اتاق خانواده همراه با دو تخت سینگل و یک تخت دابل و اتاق خانواده همراه با دو تخت سینگل و یک تخت دابل. مهمانان عزیز می‌ توانند با توجه به نیاز خود اتاق مورد نظر را انتخاب کنند.

امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق ‌های هتل سلطان رویال، دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌ های ماهواره ‌ای، آینه و میز آرایش، دمپایی روفرشی، زنگ بیدار باش، اتو و میز اتو، سیستم گرمایش مرکزی، کمد لباس، چای و قهوه ساز، مینی بارو تلفن داخلی است. کف اتاق ها پارکت و پوشیده از فرش است. دیوا‌ر‌های اتاق‌ ها عایق صدا بوده و با کاغذ دیواری شیک، آباژور و پرده تزیین شده‌اند. همه اتاق ‌ها مجهز به اینترنت پر سرعت رایگان هستند. حمام ‌های اختصاصی بسیار تمیز و شیک همراه با سشوار و مایع ضدعفونی کننده و حوله در همه اتاق ‌ها و سوئیت ‌ها وجود دارد. اگر همراه خود مدارک و اشیاء قیمتی دارید، می ‌توانید با خیال راحت آن را در گاو صندوق موجود دراتاق بگذارید و به گردش بروید. سوئیت‌ ها دارای تراس هستند و میز و صندلی نیز در تراس موجود است. مهمانان می‌ توانند لحظاتی که در هتل هستند، در تراس نشسته و از چای و قهوه خود با تماشای مناظر زیبای روبروی هتل نوش جان کنند. سوئیت ‌ها و اتاق‌ های خانوادگی سلطان رویال دارای مبلمان هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل سلطان با فضای دلنشین خود و غذاهای محلی ترکیه و بین المللی و کافه بار هاووزباشی با انواع نوشیدنی ‌های سرد و گرم و دسر و شیرینی در خدمت مهمانان عزیز هتل هستند.

فاصله هتل سلطان رویال استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا بازار آراستا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است