search
menu

هتل SKYBLUE ISTANBUL HOTEL

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SKYBLUE İSTANBUL HOTEL
امکانات کلی هتل اسکای بلو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکای بلو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل SKYBLUE İSTANBUL HOTEL


هتل ۴ ستاره اسکای بلو استانبول در ۳ کیلومتری ویا پورت مارینا قرار دارد. پارک آموزشی شهرداری توزلا در ۲.۶ کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل نقطه شروعی ایده آل برای بازدید از آکواریوم ViaSea است. ایستگاه قطار سلطان احمد در نزدیکی هتل واقع شده است. نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی موجب صرفه جویی در هزینه‌ها شده است. دسترسی آسان به کشتی سازی توزلا، پارک پرندگان بایرام اوغلو، برج اسکی حیصار، موزه عثمان حمدی بیگ، کاخ دلمه باغچه و جزیره بیوک آدا موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول است که ۸ کیلومتر با هتل آپارتمان فاصله دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌تواند سفر شما را آسان‌تر کند. در صورتی که قصد سفر به استانبول را داشته باشید، هتل SKYBLUE İSTANBUL HOTEL با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اسکای بلو استانبول


این هتل آپارتمان اقامتگاهی با رستوران، باغ و میز پذیرش ۲۴ ساعته را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها، لابی و مکان‌های عمومی امکان پذیر است. صبحانه بوفه‌ای هر روز صبح در هتل آپارتمان در دسترس است. هتل SKYBLUE İSTANBUL HOTEL یک تراس ارائه می‌دهد. این اقامتگاه دارای یک مرکز تجاری، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان است. خدمات کرایه اتومبیل و سرویس اتاق نیز در هتل موجود است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. همچنین یک استخر سرپوشیده در این هتل وجود دارد. جا به جایی بین طبقات به وسیله آسانسور صورت می گیرد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل زیبا تجربه کنند.
علاقمندان به ورزش می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته و از امکانات آن استفاده کنند. همچنین بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپا رفته و اسراحتی به بدن خود دهید. انواع ماساژ‌ها، سونا و اتاق بخار نیز از دیگر خدماتی هستند در هتل اسکای بلو استانبول ارائه می‌شوند. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به داخل هتل بیاورید. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. کارکنان هتل با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، ایتالیایی و ترکی آماده استقبال از میهمانان هستند. مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی و قیمت مناسب یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در استانبول است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل SKYBLUE İSTANBUL HOTEL عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• اتاق دبل استاندارد
• سوئیت خانوادگی
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق سه تخته استاندارد
اتاق‌ها علاوه بر سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون کابلی با فیلم‌های درخواستی دارای آشپزخانه و سالن بزرگتر دارای کف‌پوش کاشی هستند. فضای نشیمن دارای مبلمان راحتی است که با رنگ‌های زیبا تزئین شده‌اند. از هر یک از اتاق‌ها می‌توانید از مناظر شهر لذت ببرید. همچنین در هر واحد ماشین ظرفشویی، یخچال و کتری برقی موجود است. در هر اتاق هتل اسکای بلو استانبول برای راحتی میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خودتان میل کنید.

رستوران هتل


صبحانه هر روز صبح به صورت بوفه‌ای در بار هتل سرو می‌شود. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌ای که در رستوران هتل اسکای بلو استانبول ارائه می‌شوند لذت ببرید. منوهای رژیم غذایی، غذاهای گیاهی و غذاهای بسته بندی شده در صورت درخواست در اختیار میهمانان گرامی قرار می‌گیرد.

فاصله هتل اسکای بلو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کشتی سازی توزلا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک پرندگان بایرام اوغلو: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ویاپورت اوت‌لت: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا موزه عثمان حمدی بیگ: ۱۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است