search
menu

هتل Selanikli Pansiyon Heybeliada Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Selanikli Pansiyon Heybeliada Istanbul
امکانات کلی هتل سلانیکلی پانسیون هیبلی ‌آدا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلانیکلی پانسیون هیبلی ‌آدا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Selanikli Pansiyon Heybeliada Istanbul


پانسیون سلانیکلی هیبلی ‌آدا واقع در آدالار، به یک مرکز خرید متصل است. اقامت در این هتل شما را در قلب آدالار قرار می‌دهد و تا عمارت میزی ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. شما می‌توانید آسایش یک هتل ۵ ستاره را در این پانسیون که اخیرا بازسازی شده است، تجربه کنید. جزیره بیوک آدا فاصله اندکی تا هتل دارد. خانه حسین رحمی گورپینار و مسجد هیبلی آدا از جمله مکان‌های دیدنی هستند. Heybeliada فضایی فوق‌العاده دارد و آدرسی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال تعطیلات آرام در نزدیکی استانبول هستند. در این جزیره مکان‌های زیادی برای بازدید وجود دارد و صومعه‌های تاریخی، موزه‌های مهم و خانه‌هایی با نام‌های معروف را در خود جای داده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر را داشته باشید، با انتخاب پانسیون Selanikli Pansiyon Heybeliada Istanbul در محیطی دلنشین اقامت خواهید داشت و اینکه با برنامه ریزی سفر به استانبول از چندین جاذبه‌ دیدنی و تاریخی و مراکز خرید بازدید خواهید کرد.

امکانات کلی هتل سلانیکلی پانسیون هیبلی ‌آدا


کارکنان میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز هستند. وای فای رایگان نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی در دسترس است. این هتل دارای رستوران، بار، خدمات دربان، انبار چمدان و روزنامه رایگان در لابی است. یکی از مزایای اقامت در Selanikli Pansiyon Heybeliada Istanbul این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل بیاورید و نگرانی از این بابت نخواهید داشت اما همیشه بهتر است برای تایید از قبل تماس بگیرید. همچنین یک سوپرمارکت در ساختمان سمت راست وجود دارد که می‌توانید به نوشیدنی‌های متنوع و مواد غذایی تازه دسترسی داشته باشید. همچنین در این منطقه به راحتی می‌توانید دوچرخه اجاره کنید.
دستورالعمل‌های استفاده از اتاق و سایر اطلاعات در هنگام ورود با شما به اشتراک گذاشته می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. خدمات خانه داری هر روز در هتل انجام می‌گیرد. اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در این هتل تعبیه شده تا با استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی موجب آزار دیگران نشوند. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت درخواست با هزینه اضافی در دسترس هستند. یک منطقه برای پیک نیک در این هتل وجود دارد که گزینه خوبی برای سپری کردن اوقات فراغت به شمار می‌آید. کارکنان کارآزموده و مجرب پانسیون سلانیکلی هیبلی ‌آدا به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، تمیزی هتل و رزرواسیون ایمن و آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در استانبول به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


سلانیکلی پانسیون هیبلی ‌آدا دارای انواع اتاق‌های یک تخته، اتاق اقتصادی، اتاق استاندارد دارای بالکن، اتاق لوکس و اتاق سوپریور با چشم انداز دریا است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت خوبی را در ‌این‌جا تجربه کنید. همه اتاق‌های میهمان در Selanikli Pansiyon Heybeliada Istanbul دارای ویژگی‌های متفکرانه‌ای مانند تختخواب‌های درجه یک، تهویه مطبوع، امکاناتی مانند WiFi رایگان و دیوارهای عایق صدا هستند. تلویزیون‌های LCD با کانال‌های ماهواره‌ای، میز، تلویزیون، پنکه‌های قابل حمل و ‌حمام دارای دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان از جمله امکانات اضافی هستند. برای راحتی مسافران در هر واحد سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد.

رستوران هتل


در بار هتل با انواع نوشیدنی‌ها می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. رستوران هتل غذاهای ترکی لذیذی ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید برای صرف غذا به رستوران‌های معروفی که در اطراف Selanikli Pansiyon Heybeliada Istanbul وجود دارند، بروید. رستوران‌های با موقعیت مناسب عبارتند از: Heyamola Restaurant، Farklı Bi Yer، و Luz Cafe & Shop.

فاصله هتل سلانیکلی پانسیون هیبلی ‌آدا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه حسین رحمی گورپینار: ۹۰۰ متر
فاصله تا مدرسه تکنولوژی هالکی: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است