search
menu

هتل Plus Park Suite and Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره Plus Park Suite & Hotel Istanbul
امکانات و خدمات هتل و سوئیت پلاس پارک استانبول
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل و سوئیت پلاس پارک استانبول

درباره Plus Park Suite & Hotel Istanbul


هتل و سوئیت پلاس پارک استانبول یک هتل ۲ ستاره ارزان قیمت در شهر استانبول است و اگر قصد اقامتی کم هزینه در شهر استانبول را دارید این هتل می‌تواند در بین گزینه‌های پیشنهادی باشد. امکانات و خدماتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند در حد هتل‌های ارزان قیمت هستند و بنابراین شما طراحی یا دکوراسیون لوکس و مدرنی را در این هتل مشاهده نخواهید کرد. همه چیز در این مجموعه نسبت به قیمت هتل سنجیده می‌شود و امکانات رفاهی موجود در هتل در مقابل هزینه دریافتی از مسافران، معقول به نظر می‌رسند. هتل به ایستگاه مترو استانبول نزدیک است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا به راحتی و با صرف کمترین هزینه ممکن، به نقاط مختلف شهر استانبول دسترسی داشته باشند. استانبول شهری توریستی و بسیار پر رفت و آمد در کشور ترکیه است و بخش زیادی از صنعت گردشگری این کشور در آن جریان دارد. اماکن تفریحی و تاریخی بسیار جذابی در این شهر وجود دارند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به تنهایی، دلیلی برای سفر به این شهر زیبا باشند. مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، برج دختر استانبول، کاخ توپکاپی و… تنها گوشه‌ای از دیدنی‌های این شهر به شمار می‌روند که مسافران می‌توانند با بازدید از آن‌ها لحظات زیبایی را در طول سفر به شهر استانبول برای خود رقم بزنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در Plus Park Suite & Hotel Istanbul سفری کم هزینه و ارزان قیمت را در شهر استانبول تجربه کنید.

امکانات و خدمات هتل و سوئیت پلاس پارک استانبول


امکانات و خدماتی که در هتل و سوئیت پلاس پارک استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند نسبت به هزینه‌های دریافتی در این هتل مقرون به صرفه و اقتصادی هستند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات نظافت روزانه در این هتل فعال هستند و تمام واحدهای اقامتی هر روز نظافت می‌شوند. هتل دارای خدمات روم سرویس است که تنها در ساعات خاصی از شبانه روز در دسترس مهمانان قرار دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمیاند. باید توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و مهمانان نمی‌توانند در زمان اقامت، حیوان خانگی به همراه داشته باشند. در محوطه این هتل یک باغ قرار دارد که مسافران می‌توانند اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند. اتاق‌های غیر سیگاری در این هتل موجود هستند و اگر به دود یا بوی سیگار حساسیت دارید می‌توانید این واحدها را برای اقامت انتخاب کنید. استفاده از پارکینگ و اینترنت برای تمام ساکنین هتل رایگان است. پرسنل علاوه بر زبان ترکی، با زبان‌های فارسی، انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند و همین مسئله اقامت در هتل را برای مسافران آسان‌تر می‌کند. یک باشگاه تناسب اندام در نزدیکی این هتل قرار دارد که استفاده از آن برای مهمانان Plus Park Suite & Hotel Istanbul با تخفیف همراه است. برای اقامت در این هتل بهتر است در نظر داشته باشید که حداقل سن ورود به هتل ۱۸ سال است و افراد با سن کمتر از ۱۸ سال در این هتل پذیرش نمی‌شوند. سرویس دربان، ارائه روزنامه رایگان در لابی، پذیرایی رایگان و… نیز از دیگر خدمات موجود در این هتل هستند.

واحدهای اقامتی


در مجموع ۲۶ واحد اقامتی در هتل و سوئیت پلاس پارک استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها فضای متفاوت و امکانات گوناگونی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. اتاق اقتصادی، اتاق استاندارد با منظره باغ، آپارتمان خانوادگی با منظره باغ، اتاق دوقلو استاندارد و اتاق استاندارد به همراه تراس و نمای شهر از جمله واحدهای اقامتی موجود در این هتل هستند. از جمله امکانات ارائه شده در این واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، دمپائی، چای ساز و قهوه ساز، آب رایگان و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل و سوئیت پلاس پارک استانبول


فاصله هتل تا مرکز خرید توریم: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا دانشگاه اسنیورت استانبول: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا دانشگاه گلیشیم استانبول: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج تلویزیونی اندم: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است