search
menu

هتل Nizam Butik Otel Buyukada Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nizam Butik Otel Büyükada
امکانات و خدمات عمومی هتل نیزام بوتیک اتل بیوک آدا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیزام بوتیک اتل بیوک آدا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nizam Butik Otel Büyükada


هتل یک ستاره و اقتصادی نیزام بوتیک اتل در جزیره زیبا و چشم‌نواز بیوک آدا در کشور ترکیه قرار دارد. هتل نیزام بوتیک اتل بیوک آدا تا ساحل و دریا ۷۰۰ متر فاصله دارد. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کنید و قصد اقامت در هتل زیبا و به‌صرفه نیزام بوتیک اتل را داشته باشید، نگران نباشید زیرا فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل نیزام بوتیک اتل بیوک آدا، ۱۷.۵ کیلومتر است که بخشی از راه را هم باید با اتوبوس‌های دریایی طی کنید تا از استانبول به جزیره بیوک آدا برسید. جزیره بویوک آدا بزرگ ترین جزیره مجمع الجزایر پرنس استانبول است که جدا از چشم اندازهای زیبایش با عمارت های تاریخی و خیابان های نوستالژیکش دل از گردشگران ربوده است. گردشگران برای دسترسی به جزیره بیوک آدا، با قایق یا اتوبوس های دریایی به آنجا می روند که معمولا بین ۴۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول می کشد و روزانه به طور مرتب (هر یک ساعت و نیم یک بار) از اسکله های شهر استانبول به سمت جزیره حرکت می کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیزام بوتیک اتل بیوک آدا


شما در هتل نیزام بوتیک بیوک آدا می‌توانید امکانات و تجهیزات مختلفی را مشاهده و استفاده کنید که برای اقامتی راحت و خاطره‌انگیز مسافران تعبیه شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، رستوران، صبحانه، تهویه مطبوع، اتاق جلسه، فکس و فتوکپی. خدمات عالی که در هتل نیزام بوتیک اتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، صبحانه، تبدیل ارز، شاتل گشت شهری، خدمات ویژه معلولین، خدمات اتاق وی آی پی، خدمات بلیط، میز تور برای ارائه و فروش تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب، خدمات اتاق و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی و اتو است. در صورتی‌که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل Nizam Butik Otel Büyükada استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی رفت‌و‌آمد کنید. کارکنان مجرب هتل نیزام بوتیک اتل بیوک آدا استانبول علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های دیگری مانند انگلیسی و روسی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و راحتی در هتل نیزام بوتیک اتل بیوک آدا قرار دارند که برخی از اتاق‌ها دارای تراس هستند. واحدهای اقامتی در هتل Nizam Butik Otel Büyükada شامل اتاق‌هایی است از جمله: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل دارای بالکن، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل و با چشم‌انداز دریا، اتاق‌های بزرگ دو نفره با تخت دابل و اتاق‌های دو نفره استاندارد با تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلف هتل Nizam Butik Otel Büyükada شامل مواردی هستند از قبیل: مبلمان، یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، تهویه مطبوع، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل نیزام بوتیک اتل بیوک آدا استانبول، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل نیزام بوتیک اتل بیوک آدا دارای ساحل اختصاصی است که امکان استراحت و تفریح آسوده و راحت مسافران را فراهم کرده‌است و می‌توانید ساعاتی را خوش باشید و خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید. اگر دنبال فعالیت‌های سرگرم‌کننده در جزیره بیوک آدا باشید، می‌توانید از طریق هتل بوتیک اتل در تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و فعالیت‌هایی مانند غواصی و ماهی‌گیری شرکت کنید.

رستوران هتل


رستورانی که در هتل نیزام بوتیک قرار دارد هم در فضای داخلی هتل و هم در فضای بیرون و در تراس امکان نشستن دارد. می‌توانید به دلخواه و به‌خصوص در فصول بهار و تابستان در فضای باز در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همسفران خود بنشینید و از فضای سرسبز و مطلوب اطراف لذت ببرید. شما می‌توانید در رستوران هتل Nizam Butik Otel Büyükada در وعده‌های غذایی مختلف، به صورت بوفه و یا منو خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید.

فاصله هتل نیزام بوتیک اتل بیوک آدا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا ساحل بلو بیوک آدا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا یتیم خانه یونانی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آدالار: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسای ایا یورگی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسای آیا یورگی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد حمیدیه: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است