search
menu

هتل Mavi kule Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتلMavi kule Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ماوی کوله استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل ماوی کوله استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتلMavi kule Istanbul


هتل ماوی کوله استانبول، هتل آپارتمان زیبا در منطقه پندیک استانبول است که امکانات رفاهی مطلوب فراهم کرده و اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین می‌نماید. اگر همراه خانواده و حیوان خانگی‌تان به استانبول سفر می‌کنید، هتل ماوی کوله استانبول گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. در این هتل آپارتمان همچون خانه خودتان در آسایش و آرامش اقامت می‌کنید. درست است که هتل تا جاذبه‌های تاریخی و مهم شهر تا حدودی فاصله است، اما به دلیل تنوع بالای وسایل حمل و نقل عمومی در استانبول، گزینه‌های زیادی برای جابجایی در شهر در اختیار مهمانان قرار دارد و می‌توانند به راحتی در تمام مناطق شهر عظیم و باابهت استانبول گشت و گذار کنند.
برای جابجایی بین قسمت آسیایی و اروپایی استانبول بهتر است به یکی از اسکله های استانبول مراجعه کرده و سوار فری بوت یا کشتی شوید. تماشای زیبایی‌ها و مناظر اطراف طی مسیر آبی بسیار هیجان انگیز و جذاب است. امکانات موجود در هتل رضایت بخش هستند و مطمئنا اقامت دل‌چسبی را برای مهمانان رقم می‌زنند. با رزرو این هتل اقامت خوب و دل‌چسبی تجربه می‌کنید. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتلMavi kule Istanbul نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا اقامت خوبی برای مهمانان فراهم کرده و رضایت و خشنودی آن‌ها را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ماوی کوله استانبول


در هتل ماوی کوله استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای رزرو بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیس، عربی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس و منظره زیبا وجود دارند که برای استراحت و تنفس عالی هستند.
خبر خوب برای مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، این است که در هتل ماوی کوله استانبول حیوانات خانگی بدون دریافت هزینه اضافی پذیرش می‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل ماوی کوله استانبول شامل اتاق‌های تک خوابه، دو خوابه و ... هستند. در اتاق‌ها فضای نشیمن، خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی وجود دارند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و دلنشین است و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. زمان تحویل اتاق ها در هتل ماوی کوله استانبول از ساعت ۱۵ تا ۱۸ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل ماوی کوله استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. در آشپزخانه اتاق‌ها کابینت، سینک ظرفشویی، ماکروویو، لوازم پخت و پز، لوازم پذیرایی، ماشین لباسشویی و ... وجود دارند. مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه می‌توانند خودشان داخل اتاق غذا آماده کنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل یک استخر اختصاصی سرپوشیده وجود دارد که برای ساکنان هتل آپارتمان در تمام سال قابل استفاده است.

فاصله هتل ماوی کوله استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکیت پارک پندیک: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک استانبول مارینا: ۶٫۳ کیلومتر
فاصله تا اسکله کارتال آدالار: ۷٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است