search
menu

هتل Mard-inn Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mard-inn Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل مارد این استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارد این استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mard-inn Hotel Istanbul


هتل مارد این استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره لوکس و مجلل است که در مرکز شهر اسنیورت استانبول واقع شده است. این هتل در اطراف مراکز خرید و رستوران های معروفی قرار گرفته است و راحتی مسافران تجاری و گردشگری را فراهم می کند. این هتل در ۶ کیلومتری Aqua Club Dolphin واقع شده است و ۳۰ کیلومتر تا فرودگاه استانبول فاصله دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست سازماندهی می شود. با اقامت در هتل Mard-inn Hotel Istanbul می توانید دسترسی آسانی به آکواریوم استانبول، موزه شکلات پلیت، ساحل بویوک چکمجه و موزه معصومیت داشته باشید. در صورت خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر دیدنی، هتل مارد این گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می آید.

امکانات کلی هتل مارد این استانبول


این ملک امکانات بی شماری را در محل ارائه می دهد تا بتواند میهمانان را راضی نگه دارد. پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و انبار چمدان در این هتل وجود دارد. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی امکان کرایه خودرو فراهم شده است. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند. هتل مارد این دارای تراس و چشم اندازی از شهر است. وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل موجود است. کشیدن سیگار در اتاق ها و مکان های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای مسافران دیگر ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. علاقمندان به ورزش می توانند در طول اقامت خود به باشگاه تناسب اندام هتل رفته و از خدمات آن استفاده کنند. همچنین بعد از ورزش می توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید یا از خدمات ماساژ آن بهره مند شوید.
هتل Mard-inn Hotel Istanbul دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی و اتاق جلسات نیز در دسترس است. همچنین با اقامت در این هتل می توانید از خدمات حمام، سونا و اتاق بخار نیز استفاده کنید. اگر نیاز به تبدیل ارز داشته باشید می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل با تسلط به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان بوده و با خوش رویی آن ها را راهنمایی می کنند. ساعت ورود به هتل مارد این استانبول از ساعت ۱۴:۰۰ و خروج از هتل تا ساعت ۱۲:۰۰ است. کودکان بالای ۷ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می شود. قیمت مناسب، رزرواسیون آنلاین و ایمن و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می آیند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل مارد این استانبول دارای انواع اتاق های استاندارد دبل یا توئین، سوئیت جونیور و سوئیت کینگ است که با رزرو اتاق دلخواه خود می توانید اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، گاوصندوق و پنجره های پانوراما در هر اتاق میهمان گنجانده شده است. از ماشین ظرفشویی، کتری و دستگاه یخ موجود در آشپزخانه می توانید استفاده کنید. هر اتاق با طراحی مدرن، مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، تلفن و اینترنت بی سیم رایگان است. برخی از واحدها دارای یک منطقه نشیمن هستند که می توانید در آن استراحت کنید. اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

رستوران هتل


می توانید صبحانه روزانه خود را در رستوران موجود در هتل میل کنید. در صورت درخواست می توانید ناهار و شام را نیز در رستوران هتل Mard-inn Hotel Istanbul بخورید. همچنین می توانید غذاهای محلی را در رستوران LOCHKA امتحان کنید.

فاصله هتل مارد این استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید بیلیکیوم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید توریم: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه شکلات پلیت: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل بویوک چکمجه: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است