search
menu

هتل Limak Eurasia Luxury Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Limak Eurasia Luxury Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل لیماک اوراسیا لاکچری استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیماک اوراسیا لاکچری استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Limak Eurasia Luxury Hotel Istanbul


هتل لیماک اوراسیا لاکچری یکی از معروف ترین و بی نظیرترین هتل های ۵ ستاره در شهر استانبول است. این هتل زیبا در منطقه ای آرام واقع شده است، منطقه ای که سرشار از سکوت و آرامش بوده و چشم اندازی رو به جنگل دارد. اقامت در هتل لیماک اوراسیا لاکچری برای دوستداران خرید انتخابی عالی خواهد بود، زیرا در نزدیکی این هتل مراکز خرید مشهوری مانند مرکز خرید کانیون و پارک ایستینیه قرار دارند. تنگه بسفر نیز تنها با ۲ دقیقه رانندگی قابل دسترس است و بازدید از این منطقه به همه مسافران هتل توصیه می شود. فرودگاه صبیحه گوکچن ۳۸ کیلومتر و فرودگاه استانبول نیز ۴۱ کیلومتر تا هتل Limak Eurasia Luxury Hotel Istanbul فاصله دارند، شاتل فرودگاهی برای هر دو فرودگاه دایر بوده و با پرداخت هزینه مجزا می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از این امکانات بهره مند شوید. برخی از امکانات مشهور این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، مرکز بدنسازی و بار.

امکانات عمومی هتل لیماک اوراسیا لاکچری استانبول


پارکینگ رایگان برای مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل قابل دسترس است. خدمات مربوط به شستشو مانند خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس در این هتل با هزینه جداگانه برای مسافران در اسرع وقت انجام می گیرند. ممکن است افرادی برای سفر کاری با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول شوند، این هتل یکی از بهترین جاهایی است که می توانید در هنگام اقامت جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس برگزار کنید. در لابی هتل می توانید از خدماتی نظیر تبدیل ارز، میز تور و بلیط گردشگری و اتاق چمدان بهره مند شوید یا اینکه می توانید از مغازه های سوغاتی فروشی در داخل هتل Limak Eurasia Luxury Hotel Istanbul خرید کنید. امکانات رفاهی مناسبی برای افرادی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، در هتل لیماک اوراسیا لاکچری فراهم گردیده است. پرسنل مجرب این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل پنج ستاره دارای استخر روباز بوده و در اطراف استخر نیز صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده است، همچنین در سالن بدنسازی هتل می توانید با دستگاه های مجهز ورزش کنید. مرکز اسپا و سلامت نیز شامل اتاق بخار، حمام ترکی، جکوزی و سوناست. برای استفاده از امکانات رفاهی هتل Limak Eurasia Luxury Hotel Istanbul می توانید به بخش اسپا مراجعه کنید و با پرداخت هزینه برای ساعت ها سرگرم شده و لذت ببرید. برای نگهداری از کودکان خردسال امکاناتی نظیر نگهداری و سرگرم کردنشان در این هتل فراهم گشته است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های لاکچری این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان هستند. همه اتاق ها دارای اسباب و وسایل با کیفیت عالی و شیک و مدرنی هستند، همچنین اسپای اختصاصی همراه با حمام و چشم انداز پانورامای عالی جزو امکانات بی مانند در این هتل به شمار می روند. روم سرویس در هر ساعتی از شبانه روز دایر است. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق دوبل کورنر، سوئیت جونیور، سوئيت لاکچری، اتاق دوبل دلوکس اکسکیوتیو و سوئيت اکسکیوتیو و اتاق توئين دلوکس. از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، وسایل اتوکشی، تلویزیون و تلفن اشاره کرد.

رستوران هتل


رستورانی به سبک باروک در این هتل دایر گردیده و این رستوران دارای تراس چوبی بزرگی است. انواع غذاهای بین المللی و ترکی استانبولی در این رستوران سرو می شوند. همچنین در قسمت بار هتل Limak Eurasia Luxury Hotel Istanbul می توانید انواع نوشیدنی های خوشمزه و تازه را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل لیماک اوراسیا لاکچری استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل سلطان فاتح محمد: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آناتولیان: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ببک: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک امیرگان: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه رومی: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ایستینیه: ۱۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است