search
menu

هتل Le Marde Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Marde Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لی مارد استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لی مارد استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Le Marde Hotel Istanbul


باکرکوی یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین مناطق استانبول است که با قدم گذاشتن در آن به خوبی حال و هوای اصیل گذشته را حس خواهید کرد. به جز اصالت منطقه، باکرکوی دارای مراکز خریدی هم هست که بد نیست در طول اقامت خود به آن سری بزنید. این منطقه با مراکز خرید، دریا و رستوران های خود همانند کشور کوچکی است که برای تعطیلات به آن سفر می کنید و در دل این منطقه،‌ هتل میان رده لی مارد استانبول با امکانات و خدمات خود قرار گرفته است. این هتل در ابتدا با نام آتاکوی ساحل هتل شناخته می شد اما در سال ۲۰۱۶ زمانی که تحت مرمت و بازسازی بود، فرصت را برای تغییر نام نیز مناسب دانست و امروزه آن را با نام لی مارد می شناسیم.

امکانات و خدمات عمومی هتل لی مارد استانبول


همانطور که گفتیم،‌ باکرکوی همانند کشور کوچکی است و در دل آن هتل لی مارد تلاش کرده تا با فراهم کردن امکانات و خدمات مختلف، همانند شهر کوچکی باشد که مهمانان را بی نیاز از دیگر خدمات و امکانات می کند. این هتل دارای محیط تلویزیون/ لانژ عمومی است و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را ارائه می دهد. خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، خدمات اتو و واکس کفش از جمله دیگر خدمات هتلند.
لی مارد اتاق هایی بدون سیگار دارد اما برای راحتی مهمانان سیگاری خود، فضایی را به عنوان فضای مخصوص سیگار در نظر گرفته است. برای سالمندان و مهمانانی که از ویلچر استفاده می کنند خدماتی مانند آسانسور و رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته است. بهترین امکانات و خدمات آن اما خدمات کرایه خودرو و نهار بسته بندی شده است.
کرایه خودرو به مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول سفر کرده و فاقد خودروی شخصی هستند این امکان را می دهد تا به هر منطقه و جاذبه ای که تمایل دارند سر بزنند و خدمات نهار بسته بندی شده باعث می شود تا دغدغه ای برای صرف نهار یا پیدا کردن رستوران نداشته باشند.
علاوه بر خدمات و امکاناتی که گفته شد، مهمانان می توانند با مراجعه به بخش پذیرش هتل از خدمات و امکاناتی مانند کمدهای قفل دار، چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات کانسیرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز و خدمات اکسپرس چک این/ چک اوت استفاده کنند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و به ۶ زبان عربی، آلمانی، انگلیسی، عبری، روسی و ترکی استانبولی آشنا هستند.
دوربین مدار بسته، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، اتاق جلسات، دستگاه فکس، فتوکپی و پارکینگ رایگان دیگر امکانات و خدمات هتل Le Marde Hotel Istanbul هستند.

اتاق های هتل


لی مارد در کل ۱۸ اتاق بدون سیگار، عایق صدا و بدون آلرژی دارد که به ۸ اتاق دلوکس، ۸ اتاق اگزکیوتیو، ۱ سوئیت جونیور و ۱ سوئیت کینگ تقسیم بندی شده اند.

امکانات اتاق های هتل


هریک از واحدهای اقامتی هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای اند و برخی از اتاق های دارای فضای نشیمن نیز هستند. دستگاه قهوه جوش در تمامی اتاق ها قرارداده شده و در حمام خصوصی آن ها امکاناتی مانند دوش، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هتل امکانات سرگرمی تفریحی چندانی ندارد اما برای مهمانان اهل مطالعه خود کتابخانه ای با گلچینی از کتاب های زیبا را ایجاد کرده و علاوه بر این مهمانان می توانند با پرداخت کمی هزینه از اجرای زنده موسیقی نیز لذت ببرند.

رستوران هتل


روز در هتل با صبحانه ای قوی آغاز شده و در رستوران لاکارته هتل با انواع غذاهای بین المللی ادامه پیدا می کند. برای شام اما مهمانان غذایشان را همراه با غروب زیبای آفتاب میل خواهند کرد.

فاصله هتل لی مارد استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مارینا پارک: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه فتحیه: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله تا لگولند: ۱۵.۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه استانبول:‌ ۳۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است