search
menu

هتل Laleli Emin Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Laleli Emin Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لاللی امین
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لاللی امین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Laleli Emin Hotel Istanbul


شهر استانبول در کشور ترکیه سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و دارای هتل‌های متنوعی است. یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی در شهر تاریخی و منحصربه‌فرد استانبول، هتل لاللی امین است که به جاذبه‌های تاریخی استانبول، دریای مرمره و بازار بزرگ استانبول نزدیک است. اگر بلیط هواپیما چارتر استانبول رزرو کرده‌باشید، به راحتی می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول در کمتر از ۵۰ دقیقه با ماشین به هتل لاللی امین بروید. همچنین هتل لاللی امین استانبول به ایستگاه‌های قطار و مترو نزدیک است و با تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید سوار قطار شوید.
در طول مدت زمان اقامت خود در هتل Laleli Emin Hotel حتما از کاخ و موزه توپکاپی استانبول بازدید کنید چرا که کاخ و موزه توپکاپی استانبول یکی از جاذبه های تاریخی و دیدنی مشهور استانبول است. استانبول مملو از عمارت ها و کاخ های باشکوهی است که شما را به سفر در زمان می برند. توپکاپی، کاخی که زمانی قریب به ۴ قرن منزل سلطان عثمانی بود از حدود یک قرن پیش به عنوان یک موزه افتتاح شد و در بخشی از آن کلکسیون همایونی امپراتوری عثمانی و کتاب ها و دست‌نوشته هایشان را به نمایش گذاشتند. کاخ و موزه توپکاپی که با نام «توپکاپی سارای موزه سی» در ترکیه شناخته می شود، بنای ۵۰۰ ساله ای است که نه فقط برای معماری باشکوهش بلکه ارزش های فرهنگی و تاریخی اش انکارنشدنی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل لاللی امین


در هتل امین امکانات و تجهیزات عالی وجود دارد که متناسب با اقامتی آسوده فراهم شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: لابی، آسانسور، پارکینگ، رستوران، سیستم هشدار و اطفا حریق، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، فکس و فتوکپی. خدماتی که در هتل Laleli Emin Hotel قابل استفاده هستند شامل این موارد هستند: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، میز ارائه و معرفی تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تور به همراه تورلیدر مجرب، شاتل گشت شهری، خدمات بلیط، تبدیل ارز و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، اتو، لباسشویی و خشکشویی. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو دارید، از هتل لاللی امین تاکسی درخواست کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت و بدون دغدغه را داشته باشید. کارکنان مجرب و ماهر هتل امین استانبول علاوه بر زبان ترکی، به چندین زبان خارجی از جمله انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوعی که چیدمانی مدرن و زیبا دارند، در هتل لاللی امین استانبول وجود دارد که برای اقامتی راحت و آسوده طراحی شده‌اند. اتاق‌های هتل Laleli Emin Hotel بدین شرح است: اتاق‌های استاندارد یک نفره، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های استاندارد سه نفره با تخت‌های سینگل.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی در اتاق‌های هتل لاللی امین وجود دارد که برای اقامتی فراموش‌نشدنی، دلنشین و بدون کمبود فراهم شده‌اند. امکاناتی که در اتاق‌های هتل امین استانبول در اختیار مسافران قرار دارد، شامل مواردی است از جمله: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات دیجیتالی، اینترنت رایگان و پرسرعت، کمد لباس، آیینه، آباژور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، میز، صندلی، حمام با دوش و یا وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند شامپو، صابون و حوله، سیستم هشدار و اطفا حریق، کتری برقی و تهویه مطبوع. باید توجه داشته باشید که اتاق‌های هتل Laleli Emin Hotel امکان سیگار کشیدن را ندارند.

رستوران هتل


رستورانی شیک با فضایی دنج و دلنشین در هتل لاللی امین قرار دارد که می‌توانید در آنجا صبحی دل‌انگیز را با صبحانه‌ای مفصل شروع کنید و همچنین در وعده‌های دیگر، خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی بین‌المللی را میل کنید و در کنار همراهان و همسفران خود ساعاتی خوش و دلپذیر را سپری کنید.

فاصله هتل لاللی امین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است