search
menu

هتل Istanbul Royal İnci Airport Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istanbul Royal İnci Airport Hotel
امکانات عمومی هتل رویال اینجی ایرپورت استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال اینجی ایرپورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Istanbul Royal İnci Airport Hotel


هتل رویال اینجی ایرپورت استانبول را می‌توان جز هتل‌های خوب شهر استانبول معرفی کرد. این هتل سه ستاره با داشتن ساختمانی چند طبقه و ارائه امکانات بسیار خوب میزبان بسیار مناسبی برای مسافران است. شما از هتل Istanbul Royal İnci Airport Hotel به راحتی می‌توانید به جاهای دیدنی استانبول مانند: کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، موزه اسباب بازی، مسجد ایاصوفیه و ... بروید و اقامت در استانبول را به یک سفر رویایی تبدیل کنید.

امکانات عمومی هتل رویال اینجی ایرپورت استانبول


در این هتل شما می‌توانید از امکانات بسیار خوبی که به مسافران ارائه می‌شود بهره ببرید. در بیرون از هتل فضایی وجود دارد که میز و صندلی چیده شده‌است و در این محل با صفا می‌توانید بهمراه دوستان یا خانواده‌تان دورهمی خوبی را تجربه کنید. حیوانات خانگی که بهمراه مسافران هستند اجازه ورود به این هتل را دارند، البته باید از قبل درخواست خود را ارائه کنند و حتی ممکن است هزینه اضافی را برای آن پرداخت کنند. شما می‌توانید در هتل Istanbul Royal İnci Airport Hotel موسیقی زنده نیز را نیز تماشا کنید. گاهی اوقات نیز گالری‌های هنری در این هتل برگزار می‌شوند. تورهای فرهنگی برای آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ این شهر نیز در هتل برگزار می‌شوند. اینترنت رایگان و پرسرعت را می‌توانید در تمام بخش‌های هتل در اختیار داشته باشید و به راحتی به امور اینترنتی خود سر و سامان بدهید. نظافت با دقت و روزانه انجام می‌شود و محیطی که شما مشاهده می‌کنید قطعا یک محیط تمیز و مرتب است. تبدیل ارز توسط صرافی هتل برای مسافران انجام می‌شود. خدماتی مانند اتو و لاندری با هزینه مجزا و مشخصی به کسانیکه بخواهند ارائه می‌شود. دستگاه ATM نیز در هتل وجود دارد تا به راحتی بتوانید پول نقد بهمراه داشته باشید. صندوق امانت موجود در هتل می‌تواند گزینه امنی برای قرار دادن وسایل با ارزش شما باشد.
پارکینگ رایگان نیز برای آن دسته از افراد که خودرو شخصی دارند در نظر گرفته شده‌است. ترکی، انگلیسی، آلمانی و روسی چهار زبانی هستند که می‌توانید با آن‌ها در هتل با کارکنان ارتباط برقرار کنید. آسانسور در هتل وجود دارد که رفت و آمد شما را آسانتر می‌سازد و معلولان عزیز می‌توانند علاوه بر آسانسور از ویلچرهای موجود در هتل نیز استفاده کنند. شاتل فرودگاهی نیز آماده ارائه خدمات به آن دسته از مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما چه بصورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و چه غیر اینترنتی و با هواپیما به استانبول سفر کرده‌اند. هتل دارای فروشگاهی است که می‌توانید از آن سوغاتی یا لوازم مورد نیازتان را تهیه کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل نیز مجهز به اینترنت پر سرعت رایگان هستند. اتاق‌ها بسیار بزرگ و جادار هستند و کمدهای بزرگی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که شما می‌توانید لوازم و لباس‌هایتان تمیز و مرتب در آن‌ها قرار دهید. برخی اتاق‌ها شیروانی هستند و صندلی‌های بسیار قشنگی در کنار پنجره اتاق‌ها قرار داده شده‌است که بر جذابیت واحدها افزوده است. تلویزیون ال سی دی در اتاق‌ها روی دیوارها نصب شده‌است و می‌توانید در اتاق‌های راحت هتل Istanbul Royal İnci Airport Hotel
آرامش را تجربه کنید. سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیزی در تمام اتاق‌ها وجود دارد. با توجه به تعداد اعضای خانواده‌تان می‌توانید یکی از انواع اتاق‌های زیر را در هتل رزرو کنید:
• اتاق دلکوس تک نفره
• اتاق دلوکس دابل یا تویین
• اتاق دلوکس سه نفره
• سوئیت رویال با بالکن و یک تخت دو نفره
• سوئیت رویال خانوادگی با بالکن
• اتاق خانوادگی دلوکس

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی می‌تواند صبحانه را در بخشی که اختصاصی میل کنید. برای اتاق‌های هتل Istanbul Royal İnci Airport Hotel
در صورت درخواست غذا بصورت روم سرویس ارائه می‌شود.

فاصله هتل رویال اینجی ایرپورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم استانبول: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا موی پارک: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دریای استانبول: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است