search
menu

هتل Istanbul Grand Apart

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istanbul Grand Apart
امکانات کلی هتل استانبول گرند آپارت
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استانبول گرند آپارت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Istanbul Grand Apart


هتل آپارتمان ۴ ستاره گرند آپارت استانبول در منطقه فاتح واقع شده است و تنها ۱۵۰ متر از رستوران‌های پر جنب و جوش کومکاپی فاصله دارد. این هتل ۹۵۰ متر تا مرکز شهر، ۱ کیلومتر تا مسجد آبی و ۱.۲ کیلومتر تا ایاصوفیه فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به برج گالاتا، برج دختر و کاخ و موزه دلمه باغچه اشاره کرد. این منطقه برای دسترسی آسان به جاذبه‌های محبوب از طریق خطوط مترو و تراموا ایده آل است. ایستگاه تراموای بازار بزرگ ۴۵۰متر از این ملک فاصله دارد. ۱۵ دقیقه با تاکسی و ۳۵ دقیقه با قطار طول می‌کشد تا خود را به فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن برسانید. این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل Istanbul Grand Apart با موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل استانبول گرند آپارت


این هتل برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و انبار چمدان را ارائه می‌دهد. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل استفاده کنند.
وای فای رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی نیز وجود دارد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید یا از گاوصندوق موجود در اتاق خود استفاده کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل استانبول گرند آپارت ممنوع است. خدماتی از قبیل ماساژ، اسپا، اتاق بخار، حمام ترکی، خدمات آرایشی و زیبایی و درمان‌های پوستی نیز در هتل Istanbul Grand Apart انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل کارآزموده و با تجربه این هتل به زبان‌های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده پذیرایی از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های زیادی برای سرگرمی در این هتل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تورهای پیاده روی، کلاس‌هایی درباره فرهنگ محلی تشکیل می‌شود و اجرای موسیقی زنده اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Istanbul Grand Apart عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، آپارتمان یک خوابه دارای یک تخت دبل و دو تخت سینگل و آپارتمان یک خوابه دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل. این هتل، آپارتمان‌های عایق صدا را برای راحتی و آسایش میهمانان ارائه می‌دهد. همچنین همه آپارتمان‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی، رادیو، کولر، سیستم گرمایشی مناسب، کتری برقی، یخچال، گاو صندوق، وای فای، فرش، رخت آویز، اتو و وسایل اتو هستند. هریک از اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان نیز هستند.

رستوران هتل


هتل گرند آپارت استانبول یک رستوران به نام بالیک کومکاپی دارد. با تنوع بسیار زیاد رستوران‌ها از جمله سرک قهوه سی و رمضان کانباز در فاصله ۵ دقیقه‌ای از این آپارتمان قرار دارند و میهمانان می‌توانند برای صرف غذا به آن‌ها مراجعه کنند.

فاصله هتل استانبول گرند آپارت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه دلمه باغچه: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است