search
menu

هتل Hotel Yeni Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Yeni Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ینی استانبول
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ینی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی اطراف

درباره هتل Hotel Yeni Istanbul


هتل ینی استانبول گزینه‌ای ایده‌آل و استثنائی برای کسانی است که دوست دارند در اقامتگاهی اقتصادی با موقعیت مکانی بسیار عالی در قلب استانبول اقامت داشته باشند. این هتل که در منطقه محبوب فاتح و در فاصله بسیار اندکی از برخی از برترین اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استانبول نظیر کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا، موزه باستان‌شناسی استانبول و مسجد ایاصوفیه واقع ‌شده، امکانات رفاهی قابل‌قبولی را در فضای باصفا و دل‌نشین خود جای داده و قادر است با تکیه‌بر مهارت مهمان‌نوازی کارکنان مجرب و متعهدش، اقامتی مثال‌زدنی و رؤیایی را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول رقم بزند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ینی استانبول


هتل ینی استانبول برای جلب رضایت مسافران استانبول از امکانات رفاهی گوناگونی از قبیل: پارکینگی مطمئن، فضای سبزی روح‌بخش و دلنواز، محوطه نگهداری از باروبنه و اینترنت پرسرعت وایفای بهره جسته است. وجود کافی‌شاپی دلگشا و خلوت در محوطه هتل Hotel Yeni Istanbul موجب شده است که برای صرف نوشیدنی‌هایی دل‌چسب نیازی به ترک هتل نباشد و امکان سفارش قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها در تمام ساعات روز برای مهمانان هتل فراهم گردد. خدماتی از قبیل: رفت‌وبرگشت فرودگاهی، پذیرش فوری و ۲۴ ساعته، فتوکپی، دورنگار، پارک خودرو، خانه‌داری و نگهداری اشیاء گران‌قیمت مهمانان در صندوق امانات هتل همگی در این هتل توسط کارکنانی کارآزموده صورت خواهد پذیرفت. ناگفته نماند که سرویس لاندری نیز به کلیه گردشگران ارائه خواهد گشت و خدمات اتوشویی و خشک‌شویی نیز در صورت درخواست مهمانان در اسرع وقت صورت خواهد پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل


طرح‌های اقامتی مختلفی در هتل ینی استانبول به گردشگران ارائه خواهد شد؛ از واحدهای اقامتی دوتخته و چهارتخته استاندارد گرفته تا واحدهایی وسیع و دو خوابه با تخت‌هایی دوبل و حمامی اشتراکی، بسته به بودجه، تعداد نفرات و نیاز گردشگران، اتاقی مجهز و مناسب در این هتل برای رزرو وجود دارد. واحدهای هتل به شکلی ساده و بی‌آلایش طراحی و رنگ‌آمیزی شده و به‌گونه‌ای دکور شده‌اند که فضای اقامتی قابل‌ قبولی در اختیار میهمانان قرار داشته باشد. گرچه هتل در مکانی پرسروصدا در مرکز شهر واقع شده است، در تمامی واحدها سکوت حکمفرماست. در واقع سکوت و آرامش حاکم در اتاق‌های هتل را باید مدیون دیوارهایی بود که به‌خوبی با عایق صدا پوشیده شده‌ و سروصدای ناشی از سکونت در مرکز شهر را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده‌اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


علیرغم نرخ اقامتی اندکی که هتل ینی استانبول از خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت طلب می‌کند، در بخش امکانات رفاهی واحدهای اقامتی دست و دل باز و سخاوتمندانه عمل کرده و تجهیزات اقامتی بسیار مناسبی را در اختیار گردشگران قرار داده است. اسباب و وسایلی از قبیل: تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، یخچال، صندوق امانات، سشوار، رادیو، جعبه کمک‌های اولیه، تلفن، تهویه مطبوع و حتی دستگاه چای‌ساز در تمامی واحدهای اقامتی هتل ینی استانبول گنجانده شده است تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این هتل احساس نگردد. ناگفته نماند که کلیه وسایل نظافت و استحمام از قبیل: حوله، شامپو، صابون و غیره در تمامی واحدها قرار داده شده است.

امکانات تفریحی هتل


به‌جز فضای سبزی که در محوطه بیرونی هتل قرارگرفته، امکانات تفریحی خاصی در هتل ینی استانبول وجود ندارد. البته باید گفت که این هتل به لطف موقعیت مکانی بسیار مناسبی که دارد، در چند قدمی شمار فراوانی از مراکز تفریحی پرطرفداری نظیر پارک تماشایی و سرسبز گلخانه قرار گرفته است.

رستوران هتل


در مورد خوردوخوراک در هتل ینی استانبول نیز باید گفت که این هتل نه‌تنها خود از رستورانی قابل‌قبول و مناسب در فضای مصفا و دوست‌داشتنی خود بهره برده، بلکه در نزدیکی برخی از برترین رستوران‌های چند ستاره و ممتاز استانبول نیز قرار گرفته است. رستوران هتل با ارائه منویی آلاکارت، انواع و اقسام غذاهای لذیذ ترکی را به سفارش مهمانان هتل طبخ و در فضای دل‌انگیز و پاکیزه هتل برای افراد سرو می‌نماید. در حقیقت طعم دل‌چسب و لذیذ غذاهای ترکی رستوران هتل ینی استانبول از دیگر دلایلی است که برخی گردشگران سابق هتل را به رزرو مجدد اتاقی در این اقامتگاه مجاب می‌کند.

فاصله هتل ینی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی اطراف


فاصله هتل تا موزه علم و فناوری اسلامی استانبول: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی هوجا پاشا استانبول: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک گلخانه: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی استانبول: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا آب‌انبار باسیلیکا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۶۰۰ متر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است